Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 En mand i min skraldespand...
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 14:48

...ja, det var hvad jeg fandt, da jeg var på vej ud for 2 timer siden


Skraldespanden stod ude på vejen lige foran vores havelåge, da skraldemanden havde været her til morgen, og vi endnu ikke havde fået taget den ind igen.


Da jeg så kommer ud på vejen, ligger skraldespanden ned og der stikker et par ben ud af den Jeg siger jer, han var HELT nede i den, jeg kunne kun lige se benene fra knæerne og ned. Ved siden af stod sådan en "shopper på hjul", jeg kan ikke lige huske, hvad de hedder.


Jeg var helt i chok, så jeg fik slet ikke sagt noget, men skyndte mig væk. Bag mig kunne jeg høre, at manden havde fundet ud af, at han var blevet "opdaget", og derfor også skyndte sig væk.


Jeg gad godt vide, hvad det var, der var så spændende i bunden af vores skraldespand



Mvh. Julie


---


Medhjælper hos Vodagergård, avl af danske oldenborgheste. Besøg vores hjemmeside på www.vodagergaard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 wow...
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 14:51

Det lød godt nok mærkeligt. Måske en hjemløs?


Støt klimaet, giv din underskrift på klimaunderskrift.vattenfall.dk/ signmanifesto.php

0
0
Svar på denne tråd
 
 Måske hans
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 14:59

kone havde smidt ham ud??


Eller det kan ha været en mand med selvindsigt?


Eller rett og slett en skraldemand??


de logiske mulighederne tog visst slutt her. Kunde ikke lade bli! Lad oss håbe de ikke smider ud børnene med badevandet også i ditt nabolag!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm....
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 15:06

jeg håber da han fandt det han ledte efter...



Udlejning af hestetrailer

Mangler du wrap, hø ma? Send en pb for mere info.


www.123hjemmeside.dk/qantico


Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet intet midt imellem

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 15:38

Tekno: Tøjmæssigt (jeg fik et glimt af ham, da jeg var tilpas nok langt væk, til at turde vende mig om) så han ikke ud som en hjemløs, men han så bestemt heller ikke velhavende ud.


lilleulv: Tak for dagens grin


Stute: Ja, det håber jeg også. Jeg glemt da helt, da jeg kom hjem igen at tjekke, om der stadig lå noget "spændende" i bunden af skraldespanden. -Måske man skulle gå ud og tjekke ;-)



Mvh. Julie


---


Medhjælper hos Vodagergård, avl af danske oldenborgheste. Besøg vores hjemmeside på www.vodagergaard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 stakkels mand
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 18:23

at være derude hvor man af den ene eller anden grund gør sådan noget .


Håber dog også at han fandt hvad han søgte, og derfor ikke er nødsaget til at kravle rundt i andres skraldespand igen

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider