|
|
| Uret en time tilbage i nat!! |
|
|
Husk det nu!! Surt at skulle feks til stævne og stå en time for tidligt op ikk???  Venlige hilsner fra Margit
En sand ven er en der tror på en, når man selv er holdt op.
Livet er til låns-lev det fuldt ud! Mor til den dejligste Benjamin 02.10.07 Leander vugge, Brio Duo barnevogn, Babybjørn skråstol sælges..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| nå ja... |
|
|
Godt du sagde det, havde jeg da helt glemt, og skal da tidligt op i morgen Sandie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ^ uret? |
| Forfatter:  |
LilleChelle |
| Dato:  |
25-10-2008 14:47 |
|
.. haha - det vidste jeg slet ikke . min computer og min telefon har selv gjort det :') ..
»Jeg er kun Chelle« ¬ Nu uden Pøjka ! ^Tidligere med Vestergaards In-zeit Linka R.I.P Cathrine - Nathalie - Sabrina
^I betyder alt ! Jakob Buhl Kloster Du er drømmen jeg drømte om ^^ du er livet !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aaarrrrgggh |
|
|
Er det nuy tid til det pjat igen.. så bliver det jo tidligt mørkt.. suk LilleChelle: Jeg tror ikke din computer og tlf retter noget før i morgen. Det er natten imellem lørdag og søndag det skifter, og ikke mellem fredag/lørdag. Jeg kan heldigvis sove længe i morgen, så jeg ville først opdage det senere på dagen, når jeg ikke kunne få nogle ting til at hænge sammen mht til fjernsynet og sådan... Men iih hvor jeg synes det er træls at det nu skal til at være mørkt allerede kl 17!
Mvh. Anne. Senest set på ryggen af en haffe-laffer! Skønt! What doesn't kill you Makes you stronger!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tilslutter ... |
Carina Gøttler ♥Frederik♥ |
25-10-2008 14:59 |
|
mig også mht, at det er surt, vi nu skal vænne os til endnu mere mørke 
Mvh CarinaG . som snart skal være mor til lille Frederik . Termin d. 17. februar 2009
R.I.P Pax&Carsten Junior
4-års DV-hoppe på 1.60 i stg. sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ^ uret? |
LilleChelle |
25-10-2008 15:08 |
|
Anne: Så retter jeg mig lige til - og siger de selv gør det når det sker. Jeg har ihvertfald ikke rettet noget på dem, heller ikke da vi skulle over til sommertid :p men arg' det bliver nedern, at vi skal til at have mørke så tidligt på dagen :'/
»Jeg er kun Chelle« ¬ Nu uden Pøjka ! ^Tidligere med Vestergaards In-zeit Linka R.I.P Cathrine - Nathalie - Sabrina
^I betyder alt ! Jakob Buhl Kloster Du er drømmen jeg drømte om ^^ du er livet !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ¨Ja vintertid |
|
|
er heller ikke min yndlingsårstid  Mørkt koldt vådt sjasket og ret blæsende tilmed... Tænkte nok der var og er en del der ikke lige havde husket at "stille havemøblerne tilbage i skuret"  Ha en dejlig dag- og sov godt når den tid kommer! Margit
Livet er til låns-lev det fuldt ud! Mor til den dejligste Benjamin 02.10.07 Leander vugge, Brio Duo barnevogn, Babybjørn skråstol sælges..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Arbejde |
Sofie ☻Cenia☻ |
25-10-2008 15:21 |
|
Jeg skal så på arbejde i nat.. -Mon baren så holder åben en time ekstra, og man får løn for en time mindre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
Hehe...det havde jeg da helt glemt...  Men godt nu ved jeg det. Uret en time tilbage... 
Mvh Charlotte Med pipperne ©Olsen og Dråbe© Igen som passer af ~ Coniston ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla..... |
|
|
Aahh tak... Har nok allerede glemt det i morgen alligevel.. (:
Hilsen 007.DK Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag. Til dig som fortjener det!  Kleenex medfølger, til de ekstra trængende. RIP-Gillir <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg glemmer skam ikke, at jeg kan sove en ekstra time i morgen. Skøøøøøøøøøønt....... 
Snepony nu uden Mulle :ó( *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tid.... |
|
|
det havde jeg da fulstændig glemt *godt at du sådan kan huske mig på det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal |
maikenm |
25-10-2008 20:42 |
|
være i ridehallen imorn kl 9 senest, så jeg glemmer ikke at få en times ekstra søvn 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Suk ...... |
Sys 1 |
25-10-2008 20:52 |
|
Vidste det godt - og nu kommer mørket ............  Sys
Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg fik en SMS |
|
|
Husk at stille urene 1 time tilbage lørdag nat. Endelig sommeren er forbi.... Nu slipper vi for at barbere benene,vi kan slappe af i mavemusklerne,vi slipper for at knibe ballerne sammen og rulle brysterne op-For dælen så godt det bliver  Ha en god vinter Hæhæ Tine
Nej mor-det er en hoppe,vi vil kun have vallakker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg havde |
|
|
Glemt det, og sidder derfor her nu. Skal nemlig på køre på job kl. 6, og stod op som jeg plejer, men opdagede så pludselig på pc'en, at kl. kun var 4.55, nå men så må jeg jo lære, at huske det..
Det, som er smukt, truer dig ikke. Bring skønhed ind i dit liv, så vil du finde mere plads til, at være dig selv Medlem af DÅHM syd Undervis. tilbydes, se præs. Støvler til børn sælges, se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg glemte |
lilleulv |
26-10-2008 05:52 |
|
det ikke, men hesterne giver ikke mye for den slags nonsens, de vil ha sin mad til normal tid. Tar meg nog nogle dage at regulere det. Så fikk jeg en time mer til HN i stedet. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
det havde jeg helt glemt... SUK.... Jeg afskyr mørket og nu er der endnu mere af det i vente... ÆÆÆV
Udlejning af hestetrailer Mangler du wrap, hø ma? Send en pb for mere info.
www.123hjemmeside.dk/qantico
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet intet midt imellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi var så |
|
|
nolge der havde glemt det og var på vej ud af døren kl 7.30 troede vi - men GPS'en sagde ankomst kl 7.15 i stedet for 8.15 Ind i varmen igen...og stille uret!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ihhhh altså |
|
|
tøser  Det var jo derfor jeg skrev tråden, så i ikke kom for tidligt op jo!!!! Ha en dejlig dag! Margit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Havde også glemt det.... |
|
|
Meeeeeeen.... det er jo trods alt ikke det værste der kan ske, at man står op til "gammel" tid..... Så er man bare en time tidligere på den..... Det er straks værre den anden vej....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen dog... |
|
|
Jeg havde sørme glemt det, og først set det nu Når, men så er man da pludselig en hel time foran..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sommertid slut |
|
|
Haha, ja jeg har så først opdaget det lige nu! Hestene så ikke fornærmede på mig da jeg gik i stalden, selvom jeg faktisk havde en smule dårlig samvittighed over at jeg kom der ud så sent. Men det har jo så været fordi jeg alligevel har været derude til "normal" weekendtid  Jeg har lige sagt ja til aftenvagter hver anden uge inde på jobbet. Ene alene for at kunne udnytte de lyse timer hver anden mandag-torsdag og så holde fri hver anden fredag. Gik faktisk hele dagen igår og troede det var søndag - og så var det kun lørdag. At de 8 dage aftenvagt hver måned så giver en pæn sjat i posen er kun et ekstra plus  Jørgensen fik ryddet terrassen igår eftermiddag - ikke med sommertiden in mente - men for at "stormsikre" farmen. Det blæste da noget i nat - men slet ikke så meget som vi havde forventet.
MVH Pia nu med egen hjemmeside Næsten ny, mørkeblå "Horseguard" dækkenundertrøje sælges, str. COB (til smal hest/pony...), 150 kr, jeg betaler porto. Skriv PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tilbage med tiden |
Illum |
26-10-2008 09:02 |
|
Nytter IKKE noget med TerrorCellen i kasser ved siden af sengen. De vågner kl 07.30 i weekenden og så er det bare ud og lufte dem og fodre. Så vi satte tiden tilbage ved morgebordet, så den var ikke 09.15 men o8.15 
Illum . Nu er det en Ikea omkring Århus, jeg søger:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Margit |
|
|
Desværre så jeg først tråden her til morgen, da jeg ikke var på HN i går aftes  Illum: der er en inde i Århus, se dette link www.ikea.com/dk/da/store/aahus
Det, som er smukt, truer dig ikke. Bring skønhed ind i dit liv, så vil du finde mere plads til, at være dig selv Medlem af DÅHM syd Undervis. tilbydes, se præs. Støvler til børn sælges, se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uret en time tilbage |
|
|
Jeg glemte det så hestene blev fodret en time før  Men jeg fik tilgengæl en time mere i stalden sammen med hesten så det var ikke så ringe endda 
Mvh Karina
Du burde købe dig en Tyrolerhest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
26-10-2008 19:01 |
|
Jeg glemte det også, så jeg mødte da lige en time før på arbejde 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sandra |
|
|
hihi... Margit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|