Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

dimser til cykel
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 16:33

Ja altså kære altvidene hn´er vi har et problem.

De der dimser man kan sætte på børnenes cykel hjul der fiser op og ned af egerne og siger klik klik klik klik de kan fåes i mange farver og faconner hvad hedder sådan nogen og hvor kan man købe dem??

jeg er meget spændt på om der er nogen herinde der kan svare på det hehe.

0
0
Svar på denne tråd

He he.-..
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 20:46

.. er der virkelig slet ingen, der kender ordet for dem?

Vildt

(ja jeg gør ikke...)

De kunne med fordel hedde rasledutter

0
0
Svar på denne tråd

hejsan
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 20:52

jeg sidder og søger alt hvad jeg kan efter dem og indtil videre er det mit bedste bud: Pynt til eger....

Mvh.

Dorte

P.s. Jeg så nogen forleden i den lokale lille Legetøjsbutik, mon ikke det er sådan et sted de kan fås?

Søger Læreplads som Beslagsmed i Østjylland. Er færdig med Grundforløb.

0
0
Svar på denne tråd

haha...
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 06:10

imponerende jeg troede ikke der fandtes noget orakel nettet ikke kunne svare på, så da jeg sad og søgte efter alt lige fra dimser til cykelhjul, pynt til cykelhjul, egerdimser, børnepynt til cykel osv ja så sagde jeg til manden, det er også lige meget jeg spørger på hestenettet for derinde er der altid nogen der ved det

Gad vide om sådan nogen dimser slet ikke har et navn haha.

Nå men det er lidt øv, ville jo gerne finde nogen fancy nogen, mine unger drøner rundt på deres ethjulede cykler, og den store er blevet foræret nogen af en veninde, så nu er den bette lidt misundelig fordi hun ikke har sådan nogen cykel dimser uden navn. Så selvfølgelig vil jeg give hene sådan nogen også hvis bare de kunne findes *griner*

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift...
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 08:31

Mig bekendt kaldes de for "eger-perler", og er noget, ham "downstairs" har skabt i vrede. :) SIKKE en larm, de kan frembringe.

Men god fornøjelse med det, når du finder nogle. ;)

Mvh.

Michael

GO FOR IT!!

0
0
Svar på denne tråd

Åh! Nu sad jeg
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 09:40

Og ventede spændt på, hvad erstatningen for min barndoms pap-sat-fast-med-tøjklemmer (Knallertlyd) mon måtte hedder kommercielt. Men der kan man bare se! ;-) (Eller høre!)

Ak ja- vi måtte lave vores legetøj selv... :-)

Mvh
xtiny

*** Kærnemælkshorn til Folket!***

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift...
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 09:49

Hehe, xtiny, jamen der er jo stort set ingen børn tilbage med sans (eller nok mest, vilje) til at opfinde ret meget selv. ;)

Jeg har dælme osse haft MANGE papskiver sat fast med klemmer, men de døde så uhyggeligt hurtigt i regnvejr, og så gik lyden fra "gnaaaAAArrrhhhh" til "splat-splat-splat-splat". LOL.. :D

Faktisk kan man også få et RÆDSOMT aggregat i dag, (og et kom endda frem for MANGE år siden), men det består af en stor klump af et plasthåndtag, man sætter på i stedet for højre håndtag.. Denne "gadget" er så fyldt med batterier, og kan så give den MEST realistiske knallert/motorcykel/crosser lyd du overhovedet kan foretiller dig.. (Eller noget)..

Se DEN er et hit, ;)

Mvh..

Michael

GO FOR IT!!

0
0
Svar på denne tråd

Man kan
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 12:58

Hej

Man kan købe bem i kvikly, der har jeg købt en pakke med perler sole, måner og stjerner til min datter.

Så jo jo Heste nettet har svar på næsten alt.

Det er bedre end det tykkeste opslagsværk.

Hilsen

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider