|
|
| Øhh...FEDT mål at have! |
|
|
ekstrabladet.dk/vrangen/ article1070510.ece HVORFOR, siger jeg bare????  Tænker nogle gange på, hvor meget jeg skulle spise, og hvor LIDT jeg skulle lave, for bare at komme op på 100 kg. Spiser da pænt meget, men er jo også 1.80  Fy for den da!
"No man is worth your tears, and the one who is, won´t make you cry" Aloysius - Elsket og savnet. Hver eneste dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 124325432 |
|
|
Det er vel også en måde at tage livet af sig selv på. En form for selvmord der er accepteret af mange?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stakkels stakkels stakkels |
|
|
Sikke en forfærdelig mand hun har!!!
Det er da en mærkelig form for opbakning??
Når nogen er kommet så langt ud på et sidespor så skal man da ikke opfordre dem til at fortsætte!!!
Helt ærligt mand, er du ræd for at miste din kone fordi hun måske kunne smyge sig ned i størrelse 40 og andre mænd kunne kigge efter hende???
Hun må da være psykisk ude af ballance og HAN presser bare på.
Nej der er intet i vejen med tykke mennesker (er selv en af slagsen) men det der ligger lige op ad galskab og tovlighed!!!
Er det mon et tilfælde af "mine 2 minutters berømthed"??? Stakkels stakkels stakkels kvinde
Hilsen fra Strit 77 -Som var på nakken af krikken for første gang d. 3. august 2008 BLIV DIG SELV
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan nogen huske |
| Forfatter:  |
Illum |
| Dato:  |
16-10-2008 09:03 |
|
Der var en udsendelse fra UK hvor der var nogle kvinder der var så store at de kun kunne ligge i sengen og hvor manden bare fodrede dem for at holde dem obese ?? Det var ganske uhyggeligt og kunne kun beskrives som misbrug 
Illum .
Med de 2 "bjerggeder"..Og super kondi 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JA illum.. |
|
|
Ja Illum, jeg har også set noget lignende.. Jeg siger bare stakkels børn i den her situation, teenagere er skrøbelige, og de kan da unægteligt ikke gå fri af mobning og pinlige situationer med sådan en forstyrret mor og far.
Rikke - nu uden sparky (med Nynne) Thats the time you must keep on trying, Smile, whats the use of crying? Youll find that life is still worthwhile, If you just smile Batterigreb til 400Dcanon tilsalg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja.... |
|
|
Det kan jeg godt huske. Pyha, der var skræmmende....! Tænk ikke at kunne andet end at ligge i sin seng. Ja, misbrug er det helt sikkert. Forstår ikke, at folk vil smadre deres kroppe - eller blive sammen med en mand, der støtter en i det! Meget dårlig selvværd må de have, de stakkels mennesker  Håber at alle, uanset misbrug, kunne komme ud af det - og opleve hvor skøn verden er uden div. "stoffer"
"No man is worth your tears, and the one who is, won´t make you cry" Aloysius - Elsket og savnet. Hver eneste dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| illum... |
|
|
ja, det så jeg.. lige min tanke. Dog syntes jeg der er langt mere sund for hendes børn.. Tænk på den lille pige der mister sin mor i en alt for tidlig alder.. Det er sgu sørgeligt!
Fjordhest er bedst. - Alle andre er bare dårlige kopier.. Mor til Naia født d 4-1-06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja nogle |
|
|
mænd tænder faktisk på at se deres kvinder blive større og større. Tror man kalder de mænd for "feeders" eller sådan noget i den stil. Det f klamt for at sige det pænt. FØJ FØJ FØJ
Mvh Mona Stald Dyrhøj Ny Rapid hestetrailer udlejes efter aftale.Post nr 8410 Kontakt profil eller på 29899156. Intet er umuligt, for den der ikke selv skal gøre det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klamt.... |
|
|
Jeg kan også godt huske den udsendelse om de mænd der gerne ville have deres kone/kæreste tyk. De fleste af mændene var vist normalvægtige som jeg husker det? Det er sygeligt og som andre skriver må det da grænse til misbrug. Hende her fra artiklen i ekstrabladet er altså bare for klam at se på Ja undskyld, det er ikke fordi vi alle skal være superslanke (er ikke modeltynd selv) men det der er altså for meget af det gode.
Anastasia & Tina Nu med baby på vej - termin 03.01.2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sørgeligt... |
|
|
... når en med en spiseforstyrrelse møder en med en fetish. MEGET mærkelig verden vi lever i, og med meget mærkelig mennesker.
£isbeth & Baloo All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them. (Walt Disney)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Sygt... |
|
|
Stakkels stakkels pige 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmm |
|
|
En ting er hun selv vælger at æde sig ihjel og at hendes mand vælger at hjælpe hende er jo extremt. Men forstår ikke, at hun ikke kan se det også går ud over sine børn. Hun har sat 3 børn til verden , som alle skal se på at mor æder sig ihjel og ikke kan deltage i deres liv, at man kan være så egoistisk fatter jeg ikke.
Hilsen Mig Kærlighed kan alt-undtagen at vække de døde Hipro foder forhandles her Til alle Racer. Også special foder til Frieser og Tinkere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn og lidt til |
|
|
HOLY CRAP!!!! "På en almindelig dag spiser Donna fire burgere med fritter, et franskbrød med peanutsmør og syltetøj. Fire portioner af forloren hare med kartoffelmos, en stor pizza, en chokoladekage med is og creme, 12 muffins, to cheesekager og drikkevarer. Velbekomme!" pris 2000 dollers pr mrd.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
trist !!!!
"Du bliver måske skuffet, hvis du fejler, men du er fortabt, hvis du ikke prøver."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
sikke dog en måde at tjene på 11.000 kr om måneden for at spise foran andre folk 
Undervisning tilbydes læs mere på præsentation erfaren Dyrepasser elev søger elevplads med heste-- læs min annonce
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
tænk at man har som mål i livet at slå sig selv ihjel... sørgeligt
Michelle
HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud
|