|
|
| Ministævne...? |
| Forfatter:  |
Susan Christensen |
| Dato:  |
06-10-2008 21:03 |
|
Min datter på 10 år vil meget gerne starte til stævne. Er der nogen som ved steder der arrangerer ministævner for udefra kommende...? Vi bor ved Slagelse på Vestsjælland 
Mvh. Susan.
-En glad hesteejer...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
Susan Christensen |
06-10-2008 21:15 |
|
Det er noget i den stil. Måske bare lidt travklasser og springklasser...?
Mvh. Susan.
-En glad hesteejer...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mini stævne |
|
|
Rideklub vestsjælland holder springstævne med inviterede klubber d. 1 november, måske er det noget for din datter. Tag et kig på hjemmeside under propositioner.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i december |
inger christensen |
06-10-2008 21:35 |
|
er det ringsted rideklub der holder klubstævne med små klasser. rigtigt hyggeligt sted at starte for en ny lille stævne rytter. flinke mennesker der ikke er bange for at hjælpe en lille rytter over sit første 20 cm. spring. Kan varmt anbefale din datter at starte der.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her er link.. |
inger christensen |
06-10-2008 21:37 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvidovre |
|
|
Nu er jeg lidt af en vejspasser, så jeg ved ikke om der er for langt fra Slagelse til Hvidovre; men vi holder udv. klubstævne i denne weekend, og vi har oprettet en klasse 0 LC1 uden galop med opråber/trækker. Derudover er der også LC2 og LC3. I springning er den mindste klasse på 50 cm. Se evt. mere på vores hjemmeside www.sbgr.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Susan Christensen |
08-10-2008 00:16 |
|
Hvor ligger OHR...? Når jeg går ind på siden, er der et lille brev med propotionerne, men det er ikke til at se hvad der står...?
Mvh. Susan.
-En glad hesteejer...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ministævner... |
Susan Christensen |
08-10-2008 00:29 |
|
Og forresten tusind tak for alle svarene... Vi går lige ind og checker nærmere. Men det hos Rideklub Vestsjælland, det må hun bare med til. Jeg skal bare lige finde ud af om det skal være på den lille tykke springpony, eller på hendes Alba, der ville falde død om, hvis den skulle over et spring... For så må det blive enten dressur eller spring... 
Mvh. Susan.
-En glad hesteejer...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ministævne....... |
Susan Christensen |
13-10-2008 22:21 |
|
Så skal min datter starte stævne i Rideklub Vestsjælland. Hun fik lov at starte selv om vi var forbi tilmeldingsfristen  Tak for rigtig god behandling, Anne  Så hun glæder sig helt vildt. Det bliver forhåbenlig ikke det sidste hun starter. Jeg synes det er vildt hyggeligt sådan en dag. Stemningen er bare i top.....
Mvh. Susan.
-En glad hesteejer...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ministævne i Ringsted. |
Susan Christensen |
05-12-2008 00:33 |
|
I denne weekend skal min datter til springstævne i Ringsted rideklub. Og hun glæder sig...  Er der andre som skal...?
Mvh. Susan.
-En glad hesteejer... Nu med en grim erfaring rigere....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja min |
|
|
datter skal også starte. Hun skal starte på en hingst hun har lånt, og kun redet nogle få gange, så det skal nok blive sjovt.
Med venlig hilsen Lene Super hoppeføl e. BH Don Romantic/Friedenfürst/Regazzoni sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ministævne igen... |
Susan Christensen |
18-12-2008 10:19 |
|
Nu leder jeg igen efter ministævner....  Jeg har været på infosport, men det er nogle gamle fra januar i år der står...? Nogen der ved om der er lidt stævner rundt omkring i Januar...?
Mvh. Susan.
-En glad hesteejer med 3 skinnende heste, takket være Havens:-)
Masser af nyt udstyr til salg. Se billeder på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| søg og du skal finde |
|
|
de færreste klubstævner sættes på infosport, så brug dit distriktshjememside dvs d4/s formoder jeg... her er der link til klubber i distriktet hvor du så må zappe rundt for at finde deres stævnerterminer. Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| små klasser |
|
|
December er jo måneden for hygge - mini - stævner  Den eneste gang om året hvor man fx kan starte spring på 40 cm på hest.... Hvor man har hyggen i højsædet, og ikke så meget resultaterne. Desværre fik min hest muk lige op til stævnet, - så vi må vente til næste år, - for jeg tror ikke jeg får hende over ret meget højere end 40 cm, - hun er 20 år og anser sig selv som dressurhest  Men hvis det mere er dressur-stævner I er interesserede i, så har de fleste klubber klasser uden galop, og de fleste klubstævner inviterer jo også andre klubber i distriktet, eller nær-distrikterne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ministævne... |
Susan Christensen |
19-12-2008 23:17 |
|
Det er mest springstævner, da Cathrine næsten lige har mistet den pony, der kunne bruges til dressur  Men jeg gik ind igen på Infosport, og vups: Der er jo lige et i Vemmelev. Den snupper jeg. Hvis der er flere rundt omkring, må I meget gerne sige til. Tusind tak for hjælpen... 
Mvh. Susan.
-En glad hesteejer med 3 skinnende heste, takket være Havens:-)
Masser af nyt udstyr til salg. Lige nu super billigt. Se billeder på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|