Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

bolig nær Holte
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 17:51

hey

jeg ved ikke helt om dette er det rigtige sted at spøger men jeg står med lidt at et problem.

Jeg startede i praktik i Holte den 1. august og har haft problemer med at finde noget at bo i, jeg var dog så heldig at en af de andre elever stod og skulle på skole og jeg har fået lov at låne hendes lejlighed frem til efterårs ferien. Jge har så i dag snakkede med ciu som er dem der stårfor udlejligningen af det kollegie som jeg gerne vil bo på og de køre en prioteret liste som de regner med køre frem til norvember, denne liste kan jeg som sådan godt melde mig på men jeg er bare ikke intrasseret i at komme til at bo inde i kbh hvilket vil være meget sansynligt at jeg vil komme til.

Spørgsmålet er så om der er nogle her inde der har en ide til hvor jeg kan henvende mig og fåen bolig inden for nærmeste frem tid og til en rimelig pris og helst et sted hvor jeg måhave min kanin med, også skal det helst være inden for en times transport tid til holte...

Håber at der er nogle der kan hjælpe

0
0
Svar på denne tråd

hmm......
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 18:06

Kbh er der så rigeligt inden for en time fra Holte?

Xoco82 & Davina

Stud.theol

"For possibly when all have told their tale, the account will hardly be in proportion to his merits."(Athanasius)

Velholdte springstøvler str.38,skaft 44,læg 39 sælges!

0
0
Svar på denne tråd

ja men
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 19:03

ja er det da men jeg har bare ikke interesse i at komme til at bo i kbh, jeg vil helst ikke tættere på end gentofte...

0
0
Svar på denne tråd

annonce
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 22:21

Du kan evt sætte en annonce i det grønne område, som er vores lokalavis.

Der er en gang i mellem nogle som udlejer legligheder.

Hilsen Amalie

0
0
Svar på denne tråd

Har du forsøgt
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 09:10

på den anden side af Holte: Hørsholm, Kokkedal, Nivå og Humlebæk. Der er tit værelser og lejligheder til billige penge til leje.

Leder du efter noget mellem Holte og Gentofte, skal du hoste op med en del penge. Der er nogle kollegier i Gentofte området (prøv at kigge på Gentofte Kommunes hjemmeside) men der er lang venteliste.

Beagle.

0
0
Svar på denne tråd

lokalavisen
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 09:21

Jeg synes også du skal prøve lokalavisen (det grønne område). Det var sådan jeg fandt et værelse da jeg manglede et sted at bo

Der er ofte nogen der lejer værelser ud derigennem og ellers kan du selv sætte en annonce i.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider