Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Regning For Regent Sygeforløb - RASENDE
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 19:27

Hej alle Ænder...

Som de fleste af jer nok ved var Regent indlagt på Landbohøjskolen i foråret med akut og meget slem omgang brændende feber..
Vi troede jo på dyrlægernes påstand om at de gjorde alt hvad de kunne for ham osv. Og besluttede at efter han hade været derinde for 2 gang og ikke hade reageret på medicin at aflive ham fordi vi ikke ville se ham lide mere...

MEN MEN MEN MEN!!!

Vi har modtaget regningen igår, og det er med vilje jeg først skriver idag for ellers ville jeg gå helt grasat!

Men på dyrlæge regningen står der for hans første besøg på ialt 10 dage, han har fået medicin fået taget blodprøver osv.

(han blev rask efter overstående og blev sendt hjem, men blev sendt retur igen dagen efter pga. de ikke hade nedtrappet ham i medicin som de hade påstået og han hade fået tilbagefald fordi han var kommet så brat ud af behandling, han var ellers blevet helt normal at se på!)

Og så kommer mit store raseri andfald / Tudeflip!

2. gang han var derinde ialt en periode på 8 dage har de ikke givet ham medicin EN ENESTE GANG!!!
De har kun haft taget blodprøver og brugt ham som ja- forsøgs dyr

Jeg er SÅ tosset!!!
Hvordan F*NDEN kan de finde på det?!
Hvem tror de egentlig lige at de er?! De har udnyttet min hests sygdom helt og totalt og valgt ikke at behandle ham 2 gang han kom derind?!
Hvad er det for en omgang sv*neri!!?

Jeg har bare grædt og grædt og grædt for jeg har aflivet en hest som STADIG kunne ha stået ude i stalden - sund og rask!
Hvis de hade behandlet ham igen, og nedtrappet ham så ville han ha stået i stalden?!

Jeg STOLEDE på dyrlægens ord omkring at de behandlede ham medicinsk da han var derinde 2. gang, jeg troede på at der ingen vej var udenom aflivningen fordi jeg troede på han ikke reagerede på den medicin - som han så bare aldrig har fået! Jeg er SÅ tosset, ked, vred og argh!
Kan slet ikke beskrive de følelser der løber igennem hovedet på mig!!!
Sidder samtidig og overvejer at der da må være NOGET man kan gøre så de ikke slipper godt fra sådan en svinestreg??!

En ting er helt sikkert jeg sender ALDRIG nogensinde i mit liv en af mine heste til Landbohøjskolen igen!! ALDRIG!!
Vi hade hele vejen igennem fået SÅ dårlig behandling af dem og de hade i forvejen sjusket SÅ meget med deres arbejde, men det her var bare dråben der fik bærgeret til at flyde over!

Måtte bare ud med min vrede og frustration over at dejlige Regent kunne ha været i live!!!

ღ Jose & Raffe ღ
.
- Det kommer ikke an på størrelsen -
Men gørelsen!
www.joseograffe.dk
0
0
Svar på denne tråd

Du har..
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 19:30

slet ikke overvejet, at medicinen bare ikke er sat på regningen - måske for at spare dine penge, når det alligevel endte med aflivning.

Inden du hænger Landbohøjskolen ud her på nettet, synes jeg godt nok du skylder dem en samtale. Helt ærligt...!!!

At tro, at du ellers havde haft en sund og rask hest stående i stalden, ved du ved gud intet om...

Mvh

Line

4 års DV-hoppe sælges

Feriehus ved Malaga udlejes, skriv for yderligere info

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

bimbambusse
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 19:32

Tror du ikke at de måske har glemt at skrive medicinen på sidste regning, eller valgt at du ikke skulle betale for det, idet han så hurtigt blev indlagt igen?

Hvis jeg var dig, ville jeg lige trække vejret dybt, og ringe og få en snak med den dyrlæge der har behandlet ham...

Med venlig hilsen Heidi

"Ingen kan give dig mindreværdsfølelse uden din tilladelse"

0
0
Svar på denne tråd

Altså....
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 19:36

Hvorfor skulle de kun ligge medicin på 1 forløb og ikke for andet forløb. ?
Det medicin han skulle ha haft er ret dyrt og tvivler jeg på de gir en for ens blå øjne skyld?

Og hvis det er de mente man ikke skulle betale for det så var det mindste de kunne at skrive på hvad han hade fået og med 100% rabat.
Min dyrlæge har altid skrevet alt på og så evt. 100% rabat hvis det er noget jeg har fået i forbindelse med tjek af det ene eller andet....

Og nej jeg VED jo ikke om han ville ha været rask, men eftersom han var 100% iorden efter første behandling, er sandsynligheden for han i det mindste hade overlevet jo stor det taget i betragtning

ღ Jose & Raffe ღ
.
- Det kommer ikke an på størrelsen -
Men gørelsen!
www.joseograffe.dk
0
0
Svar på denne tråd

jeg kan forstå
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 19:42

din skuffelse og frustration, til at starte med...

Jeg ville dog ringe og snakke med dem der har stået for behandlingen af din hest og få dem til at forklare forløbet og hvorfor der ikke står medicinering på regningen under 2. indlæggelse.

Det er ikke pænt at hænge dem ud på Nettet uden først at have fået en forklaring fra deres side.

Derudover er jeg ked af dit tab, det er ikke sjovt at miste de dyr man holder så meget af...

Mvh

Naja

0
0
Svar på denne tråd

Du skylder..
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 19:54

ihvertfald lige landbohøjskolen at tage en snak med dem, inden du hænger dem ud med navns nævnelse - andet kan du ikke være bekendt.

Det kan jo være en fejl/forglemmelse eller en god rabat til dig, at de har valgt ikke at skrive det på regningen. Fordi din egen dyrlæge skriver regningen på en måde, er jo ikke ensbetydende med, at Landbohøjskolen gør det på samme måde.

Det kan være deres måde at "råde bod" på fejlen med den manglende nedtrapning af medicin efter første ophold...

Mvh

Line

4 års DV-hoppe sælges

Feriehus ved Malaga udlejes, skriv for yderligere info

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er enig
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 20:02

med de andres indlæg - du bør i første omgang rette henvendelse til Landbohøjskolen og få klarlagt forløbet helt præcist.

Derudover ser jeg det som, at du er i en følelsesmæssig krise, der er forståelig og som præger dig lige nu efter tabet af din hest. Når man er emotionelt ude og ringe, har man ofte svært ved at reagere "normalt", "fornuftigt" og "rationelt".

Håber du får klarlagt præcist, hvad der skete med din hest under dens ophold og hvad behandlingen af den var. Bed evt. om en personlig samtale.

mvh

Sys

Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!

0
0
Svar på denne tråd

F.... hvor er det svært
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 21:17

Jeg kan slet ikke komme igenem dine indlæg, kan du ikke lade være med at centrere det?

Stor boks beliggende i skov og tæt ved strand udlejes 1500.- incl wrap, halm og havre, 10 min til ridehus og kæmpe folde, skriv og hør mere
Venlig hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd

Trala...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 21:31

Jeg forstår nu godt din reaktion - min dyrlæge fejlede også stort med min hest, og hun er også på de evige græsmarker nu.

Det jeg gjorde var at jeg simpelthen ringede til min dyrlæge, som først benægtede alt, men efter noget tid gav han sig, da det var en anden dyrlæge der aflivede hende, og jeg havde hendes ord, og hun gav også mig ret, da hun snakkede med min egen dyrlæge.

Jeg fik slået de 2 sidste behandlinger af hesten, men dette får jo ikke hesten tilbage.

"Heldigvis" er jeg bare i den situation, at jeg ved at min hest ikke havde overlevet, selvom hun havde fået den rigtige behandling de sidste 2 gange - ved slet ikk hva jeg ville gøre, hvis hun kunne ha været reddet, med rette behandling.

Så jeg forstår dig godt, og synes helt sikkert at du skal bede om en forklaring - for nej, dyrlæger slår ikke bare noget af prisen, medmindre de er "tvunget" til det.

Jeg ved desværre ikk hva man gør, hvis de benægter, men du skal ikke bare betale, og "se glad ud" - du er nødt til at handle.

Mest af alt, for du selv kan få fred.

Kæmpe trøstekram herfra - jeg føler med dig, og håber du kommer ud af det her, med følelsen af at du har kæmpet til det sidste.

Hvis du gør noget rigtigt, at de forkerte grunde - så er det stadig forkert.

0
0
Svar på denne tråd

mon ikke
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 00:24

mon ikke at de har givet ham gratis medicin behandling den sidste gang da det endte med en aflivning, det gjorde min dyrlæge da min hest var syg og det endte med aflivning, betalte egentlig kun ca 1/2 delen af regningen...

0
0
Svar på denne tråd

Kan du ikke få
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 00:50

akteindsigt, som på humane hospitaler. Hvis de har givet ham medicin, må det vel stå dér?

Stor medfølelse her fra vedrørende tabet af dit elskede dyr. Måtte selv igennem det i mandags, og er stadigvæk utrøstelig. Min erfaring med Landbohøjskolen var både god og dårlig, men tror, det hænger sammen med den enkelte dyrelæge - ikke så meget med stedet.

Hilsen Elena

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 01:52

For nu ca 1 år siden fik vi aflivet sønnikes pony, og havde dyrlæge 3 gange på den dag, vi blev kun afkrævet for røngten, kørsel x 1, honorar og aflivning, ikke for det smertestllende han fik, det fik vi gratis og betalte kun for 1xkørsel, selvom hun var der 3 gange.

De ting vi ikke betalte for fremgik ikke af regningen overhovedet, så prøv at ringe til KVL og spørg hvordan det hænger sammen, kan selvfølgelig godt forstå din frustration, men synes også det er vold somt at hænnge dem ud herinde..

Gør mig meget ondt, mht dit tab af Regent...

Med Venlig Hilsen

Ina Brøndum

Oliver 16 08 03

Lukas 04 04 06

Silas 21 07 07

Zahrah Hamrah El Azraff OX (Nu med video)

Ask den gæve Shetter (Udlånt)

Pindsvinetråden 4-ever

Støt kampen mod kræft

0
0
Svar på denne tråd

Som de andre
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 08:17

træk vejret.

Kan godt forstå du har en masse følelser i klemme, men det er pænt uforskammet at skrive sådan en offentlig tråd, når du ikke engang har bedt om journalen fra kvl, eller ringet til dem.

Og ja, jeg har også oplevet regninger som ikke stemte overens med virkeligheden både fra kvl og fra private dyrlæger.

Så træk vejret.

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

Vil du gerne klappe en hest en gang i ugen i Tåstrup området? Kontakt mig for mere info

0
0
Svar på denne tråd

burde slettes!
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 08:57

Som mange andre siger...det er bestemt uanstændigt at skrive SÅ negativt om nogle man nævner ved navn, her på hestenettet, og så helt uden at have kontaktet vedkommende først! Prøv at få en forklaring, der er ikke nogen dyrlæger der med vilje udsætter klienters heste for "forsøg". Prøv at få en forklaring fra KU, og så skylder du os en forklaring af forløbet herinde, på den tråd du har startet, så alle bliver ydet fuld retfærdighed!

Husk at se ting fra alles synspunkt...og husk at kommunikere ordentligt!
0
0
Svar på denne tråd

tilliden
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 09:00

Hej Jose.

Håber i har fundet rundt i gjort og ikke gjort, Tilliden til dyrlæger kan oftes brydes, og ofte er det fejl som aldrig skulle være sket. men de er som os, blot mennesker der gør hvad de kan. at du trænger til luft kan jeg skam godt forstå, der er ikke noget være end tvivlen på. kunne det være anderledes, hvad hvis osv osv.

Få styr på hvad der er gjort eller ikke, da landbo skolen er stor, så er der sket fejl, skal alle vel ikke stempels, og hvorfor stemple. ingen mennesker "normale" ønsker andre levende ondt. Ønsker dig ro til blot at savne og nyder jeres tid i havde sammen.

Knus og kram Charlotte

Vis hesten vores verden.

Og den vil bedre forstå..

0
0
Svar på denne tråd

Vil dog også
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 09:04

nævne, at det er heller ikke altid godt at give medicin, men istedet holde patienten godt observeret.

Det kunne jo være fx leveren var stået af, og han så ville få det værre af medicin eller lign.

Både indenfor dyr og mennesker har jeg oplevet dette, så igen, jeg kan kun opfordre til at ringe til kvl og få aktiindsigt samt få en samtale med en dyrlæge.

Mvh. Tine

Equi-work.com

Vil du gerne klappe en hest en gang i ugen i Tåstrup området? Kontakt mig for mere info

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 09:13

hejsa.

Du kan bede om at få hestens journal tilsendt, el selv hente den Der i kan du jo se om han så ahr modtaget medicin anden gang el ej.

Har den IKKE modtaget medicin kan du klage til DDD- www.ddd.dk

Dek an ikke som sådan gøre noget, men de kan give en næse. Det er det eneste sted man har klagemulighed mht. dyrlæger desværre. Det er åbenbart mere velset at lave fejl som dyrlæge end alm menneskelæge

Men som sagt- inde så få lige fat i journalen fra stedet- står der så ikke noget medicin i andet forløb så ring og spørg til det uden at nævne ddd. Er det så endda korrekt, så få fat i DDD og send evt journal mv til dem. Det tager lang tid at modtage en redegørelse over hva der burde ha været sket da man mailer til dem, og de mailer tilbage omkring ting man evt kan ha i hovedet el på papir som de kan og vil bruge i en evt sag. Så du mailer alt hva du ahr til dem hvis det når dertil.

Jeg har lige fået medhold i en klage over en vagtdyrlæge af flere grunde.

Henra Cayenne totalvægt 1500 kg udlejes

Fremstilling af hjemmelavede sæber til hele kroppen- kig præs.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet intet midt imellem

0
0
Svar på denne tråd

uanstændigt!.........
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 09:16

at skrive sådan i en tråd før det er undersøgt - under alle omstændigheder skal KVL gøres opmærksom på denne tråd...

"Ingen hest har græsset forgæves" citat: Steffen Brandt

...

Nu med en ny heste-ven... Thorleif Gøgholm has arrived..

Libero-Lucky - den største stjerne på himlen!
4.6.1997 - 11.7.2007....R.I.P.

0
0
Svar på denne tråd

Måske du skull
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 09:18

Have taget weekenden med, og undersøgt den regning inden du kaster dig ud i beskyldninger.

Og lad vær med at gisne sådan på må og få....

Illum

.

When the "snakes" stops hissing I must be slipping..

They are still hissing..

0
0
Svar på denne tråd

Ikke om hest
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 09:38

men sidste år havde jeg to meget syge katte. De blev indlagt hos min dyrlæge og fik medicin i store mængder. Den ene kat måtte aflives efter 2 uger. Der blev jeg af uransagelige årsager fritaget for at betale medicinen til den kat (rabat kaldte veterinærsygeplejesken det for) (rabat, fordi katten var død , mærkelige måde synes jeg).

Jeg ville falde ned, ringe til KVL og bede om en gennemgang af journal og regning.

Er ked af du har mistet din dejlige hest, det er frygteligt at miste noget man elsker overalt på jorden.

1000-vis af tanker og kram,

Beagle.

0
0
Svar på denne tråd

Hm......
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 09:49

Jeg kan godt forstå, du er forfærdeligt ked af at have mistet din hest.

Selv har jeg kun oplevet KU Life fra den bedste side - endda flere gange.

Jeg vil da opfordre dig til at ringe derud og bede om en gennemgang af forløbet - så får du ret sikkert en fair forklaring.

Hilsen May-Britt.

www.mbneumann.dk

0
0
Svar på denne tråd

jeg har
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 09:51

også modtaget min regning, der er nogel ting som jeg gerne vil have svar på, inden jeg betaler regningen, men ellers er det ok.

jeg var meget utilfreds med den manglende hjælp jeg fik da jeg stod med et moderløst føl, men det klarede mine dyrlæger, så.

Har lige snakket med en meget sød dame, som ville forsøge at finde nogle svar, alt i alt er det jeg er mest utilfreds med at der er gået 2månder før regningen dukker op.

men det har været en masse flinke menesker jeg har talt med der inde.

Mvh Susanne

Dressur hest købes 3-5år, ca 170stang, helst mørkebrun/sort

.Tror nok viunderet er fundet.

0
0
Svar på denne tråd

Og......
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 21:42

Hva sagde de, eller blev der aldrig ringet for at spørge til regningen???????

Hilsen Vibeke, højt fra Nord

Freykur din elskede hyp, håber du har det godt i din himmel...

Super perfekt wrap sælges i Nordjylland, send en PB ...

www.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jose Og ♥Raffe♥
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 22:04

Jeg ville ringe ind og kun spørge til hvor mange mg medicin min hest havde fået i 2 omgang den var indlagt og kunne de ikke redegøre hvad den havde fået, ville jeg gå helt grasat.

og havde de sagt den har fået sådan og sådan ville jeg så spørge hvorfor det ikke var faktureret på regningen.

0
0
Svar på denne tråd

Trådstarter
Forfatter: 
Dato:  24-08-2008 21:54

Kan man få en up-date på hvad du har fundet ud af med hensyn til medicinen / behandlinge af din hest?

De bedste ønsker!

Hilsen Elena

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-08-2008 23:42

Rigtig sørgeligt at miste sin hest.. Jeg har haft en hest på KVL for 6 år siden, og aldrig har jeg haft en værre oplevelse end derinde. Det var frygteligt

Men når det er sagt, så synes jeg du skal ringe derind og tale med dem. Følelserne sidder udenpå tøjet efter sådan en omgang, så måske du har misforstået noget...? Det siger jeg IKKE du har, men tal med dem. Har de virkelig lavet sådan en fejl som du beskriver, er det jo en katastrofe.

Kristina og Mademoiselle

Du kan også hjælpe: www.wspa.dk

0
0
Svar på denne tråd

Sørgeligt
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 07:33

det er så nemt, at hænge nogen ud, uden at egentlig ville stå ved det, når det viser sig man måske ikke havde tænkt sig helt om.

Mvh. Tine

Equi-work.com

Wet wrap bandager sælges se præs

0
0
Svar på denne tråd

hmmm....
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 10:17

Raffe har lige mistet sin hest, måske skulle man lige bære over med at hun har noget hun skal af med

KVL er en offetlig instans så jeg tvivler nu på at det også er nødvendigt at adviserer om denne tråd, tror det rager dem der hvor de er højest når de plukker jordbær

Raffe håber der er en forklaring på det og som nogen skriver at de bare ikke har faktureret dig for medicinen..

mvh

Katja

0
0
Svar på denne tråd

også følelser!
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 10:43

jeg tror at også de dyrlæger der arbejder på KU har almindelige menneskelige følelser, og jeg tror at man, uanset man arbejder på en "offentlig" arbejdspalds, bliver såret hvis ens arbejde og faglige kompetense bliver angrebet, og så måske ovenikøbet ubegrundet! Og så vidt jeg ved er dre også dyrlæger der går på hestenettet! Bare en lille strøtanke!!!!!!!!

Husk at se ting fra alles synspunkt...og husk at kommunikere ordentligt!
0
0
Svar på denne tråd

katja.....
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 06:57

ja selvfølgelig, men hun kunne jo lige skrive i denne tråd "hovsa, var vist for hurtig på tråden" eller "har undersøgt og de er nogle klaphatte".

Hun er jo aktiv på hn, og har lavet flere andre tråde.

Det er simpelthen for kujon agtigt, og meget dårlig stil...at lave en tråd uden at have noget i det, også bagefter bakke ud, fordi folk ikke lige står og klapper en på ryggen.

-Især når man snakker i så hårde vendinger.

Mvh. Tine

Equi-work.com

0
0
Svar på denne tråd

hold da op
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 08:40

hvor kan i da kun lige se til jeres egen næse

For det første nævner Raffe jo ingen navne på nogen dyrlæger derinde, så hvis de har så skrøbelige dyrlæger derinde der ligefrem føler sig trådt på pga overstående, så burde de nok kigge sig om efter et nyt job, det er nok ikke den første hest de afliver derinde og jeg er ret sikker på at det er meget forskelligt hvordan folk reagerer..

Og at overfalde Raffe der lige har mistet sit kæreste eje på den måde, ja tak der kan man da sandelig snakke om at være ufølsom, husk lige på hvem der har mistet noget her, jeg er nu ret sikker på at de stakkels udskældte dyrlæger overlever, ikke at Raffe ikke gør det, men hun er altså den der har mistet.

Jeg kan da ved gud godt forstå hun ikke ønsker at svarer i denne tråd, hun var nede og ligge i forvejen og nu har "venlige" HN lige tværet hende ned under gulvbrædderne, se det er usmageligt i min bog..

Man kunne selvfølgelig også have forsøgt sig på en pæn måde at spørge til om hun havde undersøgt sagen istedet for at hagle hende ned

Vicky prøv lige at hør dig selv kujonagtigt??? og dårlig stil??? må jeg igen minde dig om at pigen lige har mistet sin hest og måske er lidt følelses ladet, og så prøv i det mindste at vende den om, hun er sgu da ikke så dum at vende tilbage til denne tråd igen for atter at blive haglet ned..

Min gud at jeg stadig kan blive chokeret herinde er vel min fejl, men håber da i fik en bedre dag ud af det..

også håber jeg iøvrigt at Raffe har fået det bedre, og har fået opklaret sagen..

Katja

rytter mangles i køge området, kig på min præs...

0
0
Svar på denne tråd

punkt et...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 08:54

så er det ikke lige. Som jeg læser det er det sket i foråret dvs et sted imellem marts og maj måned. -Og jeg kan sagtens sagtens forstå, hvis man stadig er ked af det. -Men der har da også været tid til at trække vejret.

Ligegyldigt om det er kvl, den lokale købmand what ever det skulle gå udover, syntes jeg stadig ikke man kan lave sådan en tråd.

De første svar var da ikke hårde, jo de strøg ikke med hårene, men var da fuld af gode råd og ideer, så hun netop kunne få en god slutning på sagen...hvis den findes.

Men hun vælger at hælde galle ud...også gå. Noget der generelt sker ALT for tit på HN. -Især når det viser sig, at folk ikke engang har gjort sig selv den tjeneste, at lige tjekke detaljerne.

Jeg havde den fornøjelse at være til hn loppemarkedet i søndags, og hvor hørte jeg ikke mange "rygter" som direkte kunne ledes tilbage til en tråd på HN. -Derfor syntes jeg det er mere og mere vigtigt, at man måske overvejer hvad mn skriver herinde...og hvis man har taget fejl, eller bliver bestyrket i sin tro, ja så skrive om det også!

Tænk hvis lille lise står og for afvide hendes hest skal på kvl og hun har læst denne tråd? -Så er den jo nærmest død. -Og ja, der findes mange "lille liser" derude.

Derfor bliver jeg harm. -Og ja undskyld det skal gå udover Jose, men jeg syntes det er mærkeligt ikke engang moderatorerne som ellers har travlt, har en mening om denne tråd?!

Mvh. Tine

Equi-work.com

0
0
Svar på denne tråd

Vicky02
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 09:05

Jeg tror godt nok det næsten er "lige" hun har mistet hesten. I foråret var han syg første gang og er så senere nu her for ikke længe siden, blevet syg igen og aflivet.

Men det berettiger stadig ikke nogen til at hænge andre ud med navns nævnelse (i dette tilfælde godt nok ikke en konkret dyrlæge, men det er da totalt underordnet, hun sætter navn på klinikken), UDEN først at undersøge, hvad der rent faktisk er sket.

Mvh

Line

4 års DV-hoppe sælges. Yderligere info på præsentation

Feriehus ved Malaga udlejes, se præs.

0
0
Svar på denne tråd

Den tager jeg
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 09:07

på mig så, hvis det ikke passer, det er bare som jeg læste det udfra teksten.

Mange gange undskyld hefra.

Men jeg holder nu stadig ved min generelle mening.

Mvh. Tine

Equi-work.com

0
0
Svar på denne tråd

Hvis man.....
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 09:17

Hvis man tillader sig at gå ud og skrige op om, at nogen har lavet store fejl, og skriver som øverst i denne tråd, så mener jeg IKKE, at der er undskyldninger for, at man ikke enten trækker tilbage, eller vender tilbage med forklaring...

Det er IKKE nok, at man har mistet hesten. Men skal og bør behandle mennesker med respekt, og at gå ud med sku og fanden, og nærmest nedkalde en forbandelse, for derefter ikke at gøre mere, det er bare IKKE okay...

Og ja, jeg har selv mistet en hest meget tragisk, så jeg ved godt hvad jeg taler om... ganske simpelt, menneskelig respekt....

Hilsen Vibeke, højt fra Nord

Freykur din elskede hyp, håber du har det godt i din himmel...

Super perfekt wrap sælges i Nordjylland, send en PB ...

www.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

På hestens..
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 09:23

profil står der at hesten blev aflivet 13 marts..

Krone og Bølge - En selvfølge

R.I.P Luna - Sov godt smukke hest.!

0
0
Svar på denne tråd

Annemette..
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 09:54

Sorry - my mistake ;-) Det var mig der så forkert..

Mvh

Line

4 års DV-hoppe sælges. Yderligere info på præsentation

Feriehus ved Malaga udlejes, se præs.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider