Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvordan lyder du når..
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 14:05

du griner..?

Har du en smuk perlende latter, eller et stort skraldende grin...griner du næsten lydløst...eller er din latter damet og diskret????

Grunden til jeg spørger er at hvergang jeg griner..så griner min mand og datter med...ikke fordi det altid er specielt morsomt for dem, det jeg griner af, men fordi de siger jeg lyder som en gammel hæs kromutter der har fået for meget tobak, og bajere hele livet..

Æv, troede jeg havde et dannet og damet grin..

vh Helle

0
0
Svar på denne tråd

Dannet grin?
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 14:11

Det kan man da ikke...

Ikke hvis noget er seriøst morsomt.

Når jeg griner gør jeg det ordentligt - højlydt og inderligt (og smittende siger nogen) - ofte fulgt af et "grynt" eller to fordi jeg ikke kan få vejret. (ok, så skal det være noget meget sjovt)

Småsjovt - så kan jeg nøjes med at smile på den dannede og diskrete måde. Men jeg vil hellere grine godt igennem til jeg har ondt i maven og tårer i øjnene :-)

Den mest smittende latter jeg kender er min chefs. Hvis han griner inde på sit eget kontor, ender det ofte med at det breder sig til hele afdelingen - selv om vi ikke aner hvad det var der var morsomt.

£isbeth & Baloo

People are just about as happy as they make up their minds to be

(Abraham Lincoln)

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 14:11

Haha - ja, det kender jeg alt for godt, det med at andre griner af ens grin!!!

Mit grin er absolut ikke for kønt, men det stopper mig nu ikke. Mit grin er meget højlydt, stort, og absolut ikke "damet" Hvis det går så galt at noget er så enormt underholdende at jeg ikke helt kan få vejret, ja - så kommer der til tider et lille grynt med

I know - CHARMING

*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~

Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning

Man har ikke omvendt en mand, blot fordi man har bragt ham til tavshed.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 14:13

Tjah lige for tiden forsøger jeg at lade være med at grine = hosteanfald (knap så funny), men hvis det sker, ja så lyder jeg så en gammel ryger hvis rygerlunger er ved at klappe sammen

/DarkAngel

Bevar Grisen! www.heste-nettet.dk/forum/1/1656549/ 1656549/

Div. dvd film sælges. + Bøger af Walter Farley, "Den sorte hingst gør oprør" + "Den sorte hingsts datter", begge helt nye og ulæste.

0
0
Svar på denne tråd

he he he
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 14:19

sådan er det også med min mor, når hun griner er vi andre ved at omkomme, det lyder simpelthen så morsomt, hun griner med hele kroppen og vælter rundt som en tumling, meget smittende

mvh

Katja

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 14:21

Hvis jeg prøver at holde mit grin tilbage lyder jeg som et marsvin og bliver gasblå i hovedet...

Ellers griner jeg bare meget højt, jeg ved ikke lige hvordan det lyder. -det må du da kunne svare på helle ;)

Michelle

HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud

**HUS/RÆKKEHUS/NEDL. LANDBRUG søges til leje omkring Aalborg**

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider