|
|
| Få dobbelt så mange nye sko? |
|
|
Total genial reklame: 2 piger kysser: Dobbel up på dit skoskab! Få dobbelt så mange sko- bliv lesbisk ( og vælg en pige med samme skosmag/str som dig selv) ( Bianco sko) Totalt genialt *S*S*S*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| GISP mine |
| Forfatter:  |
Illum |
| Dato:  |
20-08-2008 21:32 |
|
Illum . When the "snakes" stops hissing I must be slipping.. They are still hissing..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sko ... |
Carina Gøttler ♥Caprilli♥ |
20-08-2008 21:49 |
|
Jeg synes nu også, jeg har nok  Dog har du ret i, at princippet i reklamen er cool nok ..
Mvh Carina Gøttler . Termin d. 17. februar 2009 . {som ligner sin mor, og er stolt af det!} R.I.P Lille Pax (2007) og Carsten Junior (2008)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tåbeligt |
|
|
Måske svært at finde en anden pige med str 44 beholder nok manden og låner hans sko istedet...
Stor boks beliggende i skov og tæt ved strand udlejes 1500.- incl wrap, halm og havre, 10 min til ridehus og kæmpe folde, skriv og hør mere Venlig hilsen Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen Illum |
|
|
Så er det da dig jeg skal forsøge mig hos.... .... Hvilken størrelse bruger du? (Gider ikke, hvis det er forkert str... )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eller få halvt så meget plads |
xtiny |
20-08-2008 22:02 |
|
I skoskabet. Jeg tror, jeg beholder Nørdemanden, mænd har iøvrigt også færre sko end kvinder. 
Mvh xtiny
♣*** The computer is not your friend- the computer is a Skinner box*** ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar svar |
|
|
haha, det er jo genialt  er da lige før man skulle overveje det haha
Don't imitate, innovate ! "Venner er som stille engle, der løfter os op, når vores vinger har problemer med at flyve"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjælper ikke.. |
|
|
...bor sammen med en pige, og hun deler IKKE min interesse for sko. Brokker sig kun over, at jeg har sko overalt  Det sammer gælder tøj.. suk altså..
***** Ferico-Coniston-Latoya-Bertram-Freia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nogle.. |
|
|
af mine bekendte/rejsevenner er nok et hit så. Kvinden har 160 par sko stående  De blev gift her i foråret, og hendes søstre tog ud til dem, mens de ikke var hjemme, og tog billeder af 80 af parrene - og de billeder brugte de til bordkort til deres bryllup 
Mvh Line 4 års DV-hoppe sælges Feriehus ved Malaga udlejes, skriv for yderligere info
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhhhhhhhhhhhhhh |
|
|
Mine sko skal ikke bruges til bordkort, så vil det da blive en meget lille fest, for jeg har kun 10 par!! Og hvis jeg trækker mine ridestøvler, staldsko og arbejdssko fra, er der 3 par tilbage. Min mand har flere sko end mig, han har også mere tøj. Hilsen Anni (som hader at købe sko og tøj)
Venlig Hilsen Anni og Hannibal!! og alle knabstrupperne. Nu med kat.1 knabstrupper avlshingst. Bedækning tilbydes. Se mere på: Dunkans knabstrupper
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Str. 38 |
Illum |
21-08-2008 07:20 |
|
Illum . When the "snakes" stops hissing I must be slipping.. They are still hissing..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej illum |
|
|
den snupper jeg jeg bruger 37-38 så det går lige  kunne du i det mindste ikke sætte dem ud til afhæntning, ind i mellem.
Mvh Susanne Dressur hest købes 3-5år, ca 170stang, helst mørkebrun/sort .Tror nok viunderet er fundet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super så kan du |
Illum |
21-08-2008 08:25 |
|
Jo gå dem til, da en 37 fod jo er perfekt til den slags ) Jeg har faktisk et par super søde i hindbærfarvet ruskind agtig med lille hul til fusserne på 10 cm hæl Der står 38 men nej de er ikke en almindelig 38, føles som en 37. Mangler du sådan en, den er let at gå på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg har flere sko |
|
|
ene mine fødder kan vælge imellem. Så min datters fødder inviterer sig selv ned i nogle af dem ganske jævnligt:) KH:)
Annette rigtige piger rider hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|