|
|
|
|
| Hun er, |
| Forfatter:  |
Illum |
| Dato:  |
07-08-2008 10:06 |
|
Illum . Livet er FANTASTISK.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Jeg tror nu ikke hun er i live mere... Men døden må da næsten være at foretrække, hvis hun er/var taget af en pædofilring...
Perle Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008 Farvel Felix Hvil i fred Charmetrold og Hjerteknuser D. 21/8 2007 En gang utro, altid utro Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| illum.. |
|
|
Ja det kan godt være hun er død.. Men hun er ik fundet endnu. Karina..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
Jeg tror desværre ikke hun er død, men håber det for hendes skyld hvis hun er blevet taget af en pædofilring. Synes det er så forfærdeligt at sådan noget kan ske.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Død.... |
|
|
Jeg tror/håber også hun er død. Alternativet med at hun holdes som slave/fange af en pædofilring er da værre end døden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llalalallala |
Asta ♥Isabella♥ |
07-08-2008 10:30 |
|
jeg tænker bare... nu er den her sag jo så oprevet.. måske har damen løjet.. ej det har hun nok ikke - men der er jo en lille chance for det...
Mvh. Asta .-*'^Elsker dig, Belle^'*-. For evigt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er også |
|
|
helt overbevist om at hun er død og at hun har været det længe.. Og hvem det så er der har bragt hende af dage, kan man jo kun gisne om... Jeg synes lige fra starten af, at det har været en temmelig underlig sag.....
Pernille Super dejlig brugsaraber sælges. Se præsentation. Team Blue ox, distanceridning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg tror |
|
|
desværre også at hun er død. Nu er der gået så lang tid og med de ting der har været fremme i lyset, så tror jeg hun er død. Jeg håber bestemt ikke at hun bliver holdt fanget af en pædofilring, så ville det næsten være bedre at hun er død. Man kan da bare håbe at hun er blevet bortført af nogen der har ønsket sig et barn og derfor har taget hende. For så er hun trods alt i live og har forhåbentligt ikke lidt nogen nød andet end traumet ved at blive revet væk fra sin mor og far og det er selvfølgelig slemt nok. Men man ville ønske at sagen snart bliver opklaret så familien får vished for hvad der er sket. christine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lusket sag |
|
|
jeg syntes hele den sag er ret lusket, men man får nok aldrig hele sandheden afvide. Det undre mig bare at den sag er gjort så stor, hvad med de mange tusinde børn der forsvinder dagligt i hele verden (USA, Thailand, Kina, Indien mm.). Hvorfor prøver man ikke at finde dem???
I vil nok opdage en del stavefejl med tiden, da jeg lider af en smule ordblind/ordforvirring. Så i må bære over med mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lllllll |
Stald Dalgaard (List) |
07-08-2008 13:03 |
|
Jeg håber også for den lille pige at hun er død. Alternativerne ikke til at bærer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| død... |
Dippel ♥Charmeur♥ |
07-08-2008 13:11 |
|
Jeg tror den lille pige er død Men jeg kan stadig ikke forstå at hendes forældre lod hende være alene på værelset. sådan en lille pige. Det vil jeg nok aldrig kunne forstå, ikke på et feriested hvor man ikke er vant til at være. Det er bare underligt at hun blev taget fra et værelse på hotellet! altså man skulle jo næsten tro det i hvert fald var overlagt kidnapning og at den der har bortført hende nok har haft kig på hende et par dage inden han/hun slog til. Synes i hvert fald hele sagen er meget mystisk og underlig. Der er mange ting der ikke hænger sammen hvis i spørger mig.
Friis <3 -savner sin gamle Oldenborger-blanding Charmeur <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nummer |
AmigoCjn |
07-08-2008 13:12 |
|
Er jeg den eneste der tænker HVORFOR gjorde hun ikke noget "aktivt" hende Amsterdam-damen!? Altså hvis man kender til en bortførelsessag af en lille pige, og man så pludselig møder ern matchende lille pige der oven i købet fortæller SÅDAN noget...!? Og endnu værre hvis/når politiet har fået oplysningen hvorfor har DE så ikke gjort noget? Når det så er sagt... Så tror jeg nu faktisk at hun er død. Stakkels pige...
UNIKKE Pandebånd sælges: Skriv og hør nærmere! www.mevert.dk/salg.html Nu 250 kroner - UANSET førpris Knagerækker udarbejdes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| man ser da |
tralle-trold *Tone* |
07-08-2008 13:13 |
|
også Elvis ennu og nogen påstår også at de har mødt Jesus. Sådan vil det nok også være i Madeline sag til man har fundet hende, død eller levende. Mine instinketer sier at hun er død, men før man finder hendes lig vil det være mange spekulasjoner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Elvis? |
AmigoCjn |
07-08-2008 13:34 |
|
Elvis?! Jamen han lever da I bedste velgående på en lækker sydhavsø uden diverse bekymringer  Ej du har ret der er altid spekulationer til sagen er opklaret - og efter det er der ofte nogen der fortsætter spekulationerne... (f.eks. WTC, USA's tur til månen osv)
UNIKKE Pandebånd sælges: Skriv og hør nærmere! www.mevert.dk/salg.html Nu 250 kroner - UANSET førpris Knagerækker udarbejdes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Bortførelse |
Rikke (Møgelholtgaard) |
07-08-2008 13:51 |
|
Grunden til Amsterdam - damen ikke gjorde noget i netop det øjeblik var at hun først senere hørte om sagen. Så hun vidste ikke noget om det på det tidspunkt. Så snart hun hørte om sagen, underrettede hun politiet i Portugal. Der ikke mente at hendes oplevelse var værd at bruge tid på. Tror også hun er død i dag, desværre. Det viser sig jo også nu at det var falske anklager fra politiet i Portugal, angående det påstået blod og væske man fandt i forældrenes udlejningsbil samt lejlighed. Manden der havde testen resultaterne havde jo sendt oplysninger til politiet i Portugal om at sporene ikke havde noget med Madeline at gøre. Men alligevel valgte politiet at gå ud i medierne og sige at det var spor fra Madeline og lagde derved opmærksomheden over på forældrene. mvh. Rikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rent teorietisk.. |
|
|
Rent teoretisk burde hun jo være død i forhold til den tid der er gået fra hendes forsvinden, men hver gang jeg hører noget om sagen, så er det som om jeg syntes at hun stadig er i live. Jeg tror seriøst hun stadig lever, jeg ved ikke hvorfor jeg har den fornemmelse, og det er heller ikke sikkert det er rigtigt, men det tror jeg desværre bare hun er 
Rikke - nu uden sparky (med Nynne)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddddddddddd |
Louise (Muzze) |
07-08-2008 16:34 |
|
Jeg vil tro, og nok også håbe at pigen er død. Der kan være sket noget så 'godt' for hende som at noget har stjålet hende, da de ikke selv kan få børn, og så taget hende som deres egen. 'Godt' skriver jeg, fordi det jo er bedre en en pædofilring. Er hun blevet taget af en pædofilring, eller, er det det som alt peger på, håber jeg af hele mit hjerte at den lille pige er død. Ja, ondt. Men, en pædofilring, det vil ødelægge hendes liv hvis hun slipper/slap levende fra det. Jeg synes fra starten af at det har været en meget underlig sag, så hørte man dét, og så dét, så det fjerde og det femte.
Louise Andreasson -Vox & Veneration
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forsvunden.. |
|
|
Jeg håber på ingen måde, at hun er død. Tror nok mest på, at det er endnu et rygte, der er blevet blæst op af pressen. Vi har før set sager, hvor en forsvunden person dukker op igen, og jeg håber det samme sker i denne sag. Ville ønske, at det portugisiske politi var mere ærlige. Alle informationer er vigtige i sådanne sager, så synes det er grotesk, at de holder oplysninger tilbage og lyver. Carina
- INGEN ER MERE VÆRD END ANDRE -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg tror Maddeline er død - men med den bizarre verden vi lever i idag kan man ikke udelukke at hun er blever hugget af en eller andet sindsforvirret person og hun måske dukker op om nogle år, det er sket før bla. med Steven Stayner som forsvandt i 1972 og dukkede op 7 år senere, Shawn Hornbeck som forsvandt i 2002 og dukkede op sidste år og Natascha Kampbuch som dukkede op efter en årerække i fangeskab.. Jeg tror hun er død men hendes lig er endnu ikke fundet og indtil da er alt muligt..
Mvh Heidi Martinna Andersen mistede livet alt for tidligt Gør en forskel - giv din underskrift: www.smtd.dk Stop Meningsløse trafikdrab
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
monkey »Anne Marie« |
07-08-2008 20:46 |
|
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tro, men jeg håber at hun lever og har det godt. Selvom chancen for det nok ikke er ret stor... Øhm, det er muligvis et dumt spørgsmål, men, hvad er en "pædofilring" helt præcist?  En ring af pædofiler? 
Mvh. Anne Marie
Military er farligt ! - Du kan blive bidt af det ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| monkey »Anne Marie« |
Camilla (Felur) |
07-08-2008 21:02 |
|
Pædofilring er næsten en ring af pædofiler. Det er organiserede pædofiler, der arbejder sammen på kryds og tværs 
Hesteklip.dk kører på Vestegnen, Roskilde, Storkøbenhavn/Amager og det meste af Nordsjælland.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Camilla (Felur) Nåå, okay! |
monkey »Anne Marie« |
07-08-2008 21:07 |
|
FY FOR F*NDEN!  Havde godt på fornemmeren at det var noget i den stil, føj! AT nogen kan få sig selv til det, puha!
Mvh. Anne Marie
Military er farligt ! - Du kan blive bidt af det ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
OX »Zahrah Hamrah El Azraff« |
07-08-2008 21:35 |
|
Jeg tror og "frygter" at hun er i live et sted.... FRYGTER fordi, hun som mange er inde på, kan være taget af en pædofili-ring, eller lign. Det er grumt at HÅBE at et lille barn er dødt, men alternativet, som gidsel hos pædofile mener jeg er meget værre. Vil håbe sagen snart vil blive opklaret, så de stakkels forældre kan få vished om deres lille pige...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Afskyelig tanke... |
|
|
... at man bare kan "bestille" et barn til misbrug. Men det foregår sandsynligvis hele tiden, dog mest med børn fra lande hvor forældrene ikke har de muligheder for at råbe offentligheden op, som Madeleines forældre har haft. Jeg vil hellere tro på at hun er død, end på at hun er i hænderne på pædofile
£isbeth & Baloo People are just about as happy as they make up their minds to be
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Frygteligt |
|
|
Jeg forstår virkelig ikke at historien hele tiden ændre dig. Så jeg ved snart ikke hvad jeg skal tro. Jeg er pæn sikker på hun ikke er på denne jord mere, men hvem der har gjort det er jo et evigt spørgsmål. - Jeg kan bare ikke få mig selv til at tro at hendes forældre skulle ha gjort det.
Kærlig Hilsen Camilla ღ Ejer af araber hoppeღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| død... |
|
|
Jeg tror desværre også Maddie er død. Det hele er bare så mystisk.... Det peger i min mening utroligt meget imod forældrene, især moderen. MEN det kan jo også være mediernes fremlægning af det hele.... Det med at folk genkender Maddie rundt omkring, det er sådan lidt... Hun er en utrolig sød pige at se på, men medmindre du kigger hende lige i øjnene og ser det specielle øje.. Så ligner hun virkeligt alle mulige andre søde små piger i hele verden. Jeg har faktisk læst om familier der blev generet voldsomt af sagen, fordi deres barn ligner Maddie så meget, at de blev antastet og beskyldt for alverden. At moderen straks råber "hun er bortført" og ikke "hun er væk" At de inden dette sker har overvejet at adoptere Maddie væk, fordi de ikke kan styre hende At moderen nægter at svare på en del vigtige spørgsmål osv osv. Jeg tror også forældrene må have opført sig utroligt mistænktsomt siden politiet så vedholdene efterforsker netop dem. Hun er nok død, men om man finder hendes lig.. det er svært at sige.
"Det tar lang tid, at få en gammel ven" Nu med Trakehner baby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maddie... |
|
|
jeg har hele tiden ment forældrene ved hvad der er sket....tror hun er død men det jo en god forside historie..
mvh Karin Tilridning tilbyde vestsjælland.. se præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ikke... |
AmigoCjn |
11-08-2008 13:12 |
|
>>... oplysning som blev afleveret til politiet der ikke fandt det relevant.<< HALLO?! Hvad f*** er relevant i den sag!?????!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|