Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Lykken er....
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 07:02

Jeg sidder her ved mit vindue på en skøn søndag aften i August og kigger ud på alle mine heste. Så er det jeg bliver fyldt med følesen af at være velsignet og lykkelig.

Hvor er det dog fantastisk at jeg har fået den mulighed her i livet at jeg kan have mine helt egne heste og så endda have dem lige udenfor døren her på vores lille landsted, ved skov,eng og hede........det er da fantastisk.

Ude ved foldene har jeg en stol til at stå hvor jeg kan sidde i solen og kigge på aller mulerne. Hopperne der græsser mens de skæver til føllene der løber rundt og leger med hinanden mens de vrinsker glad imod mig. Hingsten der holder øje med sine hopper og vallakken der nyder sin friaften fra rideturen i skoven.

Når jeg sidder der glemmer jeg alt hvad der foregår af jalousi og ondsindet sladder indenfor hesteverdenen og nyder bare livet og de gaver jeg har fået. Hvor er vi dog heldige at vi har fået den stor gave her i livet, at vi har fået ansvaret or et så smukt og fantastisk dyr og nogle af os endda flere af slagsen, og hver enkelt af dem er den bedste i hele verdenen.

Det er da lykken!!!

Stutteri Wild West

Avl af Irish Cob og Shire

http://www.stutteriwildwest.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider