Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

stakkel misse killing
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 00:30

Fandt dette lille pus ved vejen ud for vinterfolden, havde godt hørt noget der mjavede hele morgenen men havde slået det hen med at det var staldkattene der havde gang i noget, men da lyden lige pludselig kom lige uden for mit vindue så jeg det var en lille misse killing, skyndte mig ud men der var den nået ned til folden, fik taget den op og så at dens ene øje var helt lukket til med skorpe af øjenbetændelse og det andet væskede med blod i, så fik ringede til dyrlægen, det var så dyrlægen i bygholm der havde vagt, sku alligevel til Horsens så valgte selv at køre missen af sted, hun ville kigge på den og jeg kunne ringe tilbage og høre hvordan det gik med den, desværre viste det sig at det var en byld den havde i venstre øje :( så den blev aflivet

Forøvrigt en utrolig sød dyrlæge, overvejer helt at skifte selvom jeg kommer fra vejle!

lige et par billeder af den lille mis, stakkel at den har gået rundt og været blind, er lige kommet hjem fra ferie igår aftes og dem der har gården er også på ferie, så stakkels misser hvis den har været her i flere dage i den tilstand, uden der er nogen der har set ham.

ville have beholdt ham hvis han ku reddes :(

det er det venstre øje bylden var ved, det højre er øjenbetændelse :(

0
0
Svar på denne tråd

Stkkels lille mis
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 01:16

Den ser nu ikke så skidt ud i pelsen, men av for den- en byld gør meget ondt. Godt, den fik fred...

Mvh
xtiny

Heck is where people go who don't believe in gosh.

0
0
Svar på denne tråd

Det vækker
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 07:33

Godt nok minder suk, det var lissom da vi fandt vores killing, hun så lige så slem ud og skulle på skrappe antibiotika kure ellers var hun død.

Men det er da noget svineri med ejerne, er det dem fra gården? Det er jo dyrplageri, og de burde da tage op ofre lidt penge på at få neutraliseret dem, så de ikke laver sådan nogen sørgelige killinger.

Ligegyldighed er lige så ondt som så meget andet, især når det går ud over sådan en lille en.

Stud. Jur, Århus...

Kender du lillegårdens Lucie. Olh. Eft. Ruben.?

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 08:43

uf jeg hader den slags. Forstår ikke hvorfor mange ejere specielt med gårdkatte ikke kan el vil neutralisere dem. Jamen det er jo dyrt og der kommer tilløbere... Jow jow men i er jo glade for de tager jeres mus og rotter ikk

Der er SÅ mange stakkels forkomne, sultene gårdkatte. Det gør så ondt at se. Mange på disse egne kender en der kender en jæger el kan selv- hvorfor så ikke skyde dem man ikk er i tvivl om IKKE blir passet som de skal. Det er bedre end de skal rende rundt og ende som små stakler der ikke får mad, el er syge. Og samtidigt avles der jo bare flere og flere som ender som vildmisser, killinger der ikke kan klare sig selv endnu mv.

Det kan mit hjerte slet ikke holde til

Godt du fik lillemissenafsted, og godt den har fået fred og ellers havde villet ha haft et ordentligt hjem at komme hjem til igen.

Henra Cayenne totalvægt 1500 kg udlejes

Fremstilling af hjemmelavede sæber til hele kroppen- kig præs.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet intet midt imellem

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider