Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tina Lund med i Vild med dans
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 10:32

Iht. BT, skal Tina Lund medvirke i den nye omgang vild med dans...

www.bt.dk/article/20080801/ underholdning/80801026/

Anastasia & Tina

Se denne hjemmeside for sødt strik til baby: www.123hjemmeside.dk/ nordby_babytoej

0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes at
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 10:37

det er lidt vildt at Tina nu pludselig er blevet så populær i medierne.

Hvad med hendes søster eller andre proff. kvinde ryttere??

Bare en tanke.....

*****See me, Fear me, Obey me*****

0
0
Svar på denne tråd

horsgirl....
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 10:39

ja hvad med dem?

Det er da fedt vi har en med i medierne. Så der i sidste ende kommer noget mere fokus på sporten.

Og grunden til hun er blevet så populær er nok også de direkte har ansat et firma til at håndtere sponsore, og hvordan de får promoveret sig selv bedst=flere sponsore.

Normalt i mange andre lande....ikke i lille DK.

Syntes det er fedt, de viser vejen frem.

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

0
0
Svar på denne tråd

Tid????
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 11:03

Det er da fedt! Men hvordan i alverden får hun tid til det? Synes de knokler

Mvh Katharina

Si vis pacem, para bellum
quidquid latine dictum sit altum viditur

0
0
Svar på denne tråd

Et link til:
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 11:04

www.rideforbund.dk/DRF/nyheder/ Tina%20Lund%20i%20Vild%20med%20Dans

(sorry, Tine :-P)

Jeg synes det er heeelt fint!

Men jeg undrer mig over hvor mange timer Tina Lund har i sit døgn :-P

0
0
Svar på denne tråd

Tina lund
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 11:16

Synes personligt at det er lidt for meget.På forsiden af M, hun kunne nu godt have valgt noget andet. Vil hun være model eller rytter? Nej men nu er jeg så heller ikke hendes største fan.

0
0
Svar på denne tråd

Jamen det program
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 11:17

Er jo nået godt ned af stigen med "kendte" hvam skal de snart spørge.

Og så tjener hun da på det.

Illum

.

Livet er FANTASTISK.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes det er fedt...
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 12:36

Det er god reklame for både Tina og ridesporten...

Jeg skal helt klart se med....

Kathrine

0
0
Svar på denne tråd

Ej.......
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 13:35

det syntes jeg da er helt fedt, glæder mig til at se det.

Og så også vores statsminister frue

God reklame, og viser også at de har benene solidt plantet i den danske muld.

De tør vise hvis de fjumre rundt og laver fejl...sjovt

Den, som ikke vil rådes,

kan ikke hjælpes.

Benjamin Franklin

Hilsen Lene

0
0
Svar på denne tråd

Hun er da også bare
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 14:22

for lækker at se på (y)

Mvh

Gitte-Mor

Tera/feb-05 og Lian/dec-07

Hingste føl fra i år

tilbydes lækker privat opstaldnig

med andet hingsteføl, Viby Sj.

TRIPS er en forkort. af: Total røv irriterende pisse småkryb

0
0
Svar på denne tråd

Hun bliver garanteret
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 22:02

super flot at se på i div. kjoler, og det bliver da sjovt at se, om hun har talent indenfor danseverdenen:)

3 års hoppe, 145 cm + 4 års vallak 148 cm, ikke tilredet, men begge meget nervefaste og lige til at gå i gang med. Se billeder på min præs:)

0
0
Svar på denne tråd

Har.....
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 22:04

..hun ikke være "showdanser" (a la funk måske?) tidligere eller var det søsteren?

Eller husker jeg forkert?

Mvh Mette
If you do not succeed... Redefine succes!
Skriv under:
---> Stop lange dyretransporter <---
0
0
Svar på denne tråd

Vild med dans
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 22:11

- ja, personligt synes jeg man skal lede længe efter et program der er så kedeligt - hvordan folk danser, kendte eller ukendte interesser mig meget lidt...

Det har ikke noget med Tina Lund at gøre

MVH Janni

Den heldige ejer af en

meget økonomisk hest

hvad angår

foder !

0
0
Svar på denne tråd

så starter møllen igen
Forfatter: 
Dato:  02-08-2008 08:33

Helt ærligt. Da hun var i M var der ramaskrig over det i flere uger. Nu skal hun så være med i vild med dans, så er det ligepludselig også ganske forfærdeligt! Jeg er ikke Tina Lund fan OVERHOVEDE. Men det er da kanon fedt at hun har tid og lyst til noget andet. Det bliver da sjovt at se. Det er da ikke værre end de andre som er med, som har et erhverv udenfor TV. Selv om hun er Prof rytter hvorfor skulle hun så ikke kunne lave noget andet engang imellem. Vi gider sgu da heller ikke lave det samme hver evig eneste dag resten af vores liv!

Jeg synes det er fedt, go Tina Lund

DV vallak, lærehest efter Lucky Light billigt til salg. LA2 dressur og LB spring. Flere heste og ponyer til salg, se på præsentation

Bedækning tilbydes ved kåret welsh sec. a hingst.

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  02-08-2008 12:29

åhh.. jeg er heller ikke en tilhænger af Tina, jo jo det er flot at hun er kommet så langt osv osv. men synes ikke at det er på den rigtige måde..

så ja, jeg ville egentlig hellere slippe for hende, da jeg er en af dem som ser programmet, da jeg kun har 3kanaler og der ikke plejer at være andet..

-Stephanie

Med Bassebabyen Bandit og en ½ Mussepige Caliopi

0
0
Svar på denne tråd

Achillea
Forfatter: 
Dato:  02-08-2008 12:38

Achillea - Hvis du læser indlæggene oven over, så er der kun EN der direkte forholder sig negativt til frk. Lunds deltagelse i Vild Med Dans Så jeg ved ikke, om det "ligepludselig også ganske forfærdeligt!" som du skriver

Jeg synes, at det er helt fint :) Laaangt bedre end da hun var i det der M blad, men både hendes deltagelse i Liebhaverne og nu Vild Med Dans synes jeg er ret godt :)

Men...Jeg ville nu gerne have et "Helt Til Hest"-program (eller hvad man nu skulle kalde det ) Kendte danskere, der skulle lære at ride; hihi ^^

Mvh. Simone

0
0
Svar på denne tråd

Vild med dans
Forfatter: 
Dato:  02-08-2008 13:29

Jeg er ikke fan af hverken vild med dans eller Tina Lund men jeg tror det er naivt at regne med at der kommer mere fokus på ridesporten af den grund at hun stiller op til det ene og det andet.. Folk der interesserer sig for Tina som rytter er i forvejen dem der interesserer sig for ridesporten og dem som interesserer sig for Tina af andre grunde (blond, køn kvindelig sportsudøver?? ) ja dem skal vi måske ikke forvente den helt store støtte af.. De er nok temmelig ligeglade med hvad hun i øvrigt foretager sig. Tror I de begynder til ridning eller stiller op med ufravigelige krav om at der skal vises mere ridesport i TV i primetime?? Undskyld men for deres vedkommende tror jeg der er en god chance for at interessen er dampet lidt af når først hun har fået ridetøjet på..

Tina har en ret klar pendant inden for tennissporten som der også har været rift om, efter min mening en ret klar indikation af hvad det egentlig er der er så interessant ved dem.. Det er okay med mig at spille på udseende, køn og seksualitet men så stå ved at det er det man gør.. Det er lidt for langt ude at tro nogen stiller sig op i trusser på forsiden af M for at bringe mere fokus på ridesporten.. Sker det så fint men så længe det bragte fokus på Tina Ls person så stod hun der nok uanset hvad..

- og så må man da formode at hendes partner på dansegulvet ikke kommer til at bløde ligesom "partneren" på springbanen ind i mellem har gjort det DET sagde du bare ikke MaggieMay, FY!!!!

Og nu håber jeg ikke der kommer indlæg om hvor misundelig og jaloux jeg er, det er lidt for letkøbt..

VH,

MaggieMay

"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..

"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd

erft6y7u
Forfatter: 
Dato:  02-08-2008 13:54

må indrømme jeg heller ikke lige er fan er lund-pigerne.

synes det er lige lidt for meget den form for opmærksomhed hun gerne vil have. jeg kunne især grine højt af den begrundelse til hvorfor hun havde valgt at lade sig fotografere til bladet M.

Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd

Synes da kun
Forfatter: 
Dato:  02-08-2008 14:11

det er fedt, at Tina er med - desuden er jeg sikker på hun vil se godt ud i de smukke kjoler.

Jeg skal uden tvivl se det, ligesom de øvrige år, og især når Oliver Bjerrehus er med - så er der da noget lækkert at kigge på

Mvh. Juliette

Avlshingsten Dalí SS sælges til godt hjem Se_her

Avlshingsten Shaklan Ibn Saskatoon sælges Se_her

Bedækning ved

Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon

0
0
Svar på denne tråd

Enig med
Forfatter: 
Dato:  02-08-2008 15:03

Er enig med Lille *Musen* og med MaggieMay.

Men jeg tror da nok, hun ville kunne klare sig godt.

Og ja..... Nysgerrigheden vinder i sidste ende, så jeg skal jo nok også se det, hvis jeg får tid.

Mvh.

Annette

0
0
Svar på denne tråd

kan ikke snuppe tina længere!
Forfatter: 
Dato:  02-08-2008 15:05

Jeg kan simpelthen ikke fordrage tina lund længere, efter alt det man har set og hørt om hende!! Fy-føj .. men kunne være sjovt nok at se hende danse :)

- Skrev Natascha.

Landuc jeg elsker dig for evigt!

- You are here, where you belong landuc <3

0
0
Svar på denne tråd

Det er typisk danskere
Forfatter: 
Dato:  02-08-2008 19:06

det her:

åhh.. jeg er heller ikke en tilhænger af Tina, jo jo det er flot at hun er kommet så langt osv osv. men synes ikke at det er på den rigtige måde..

Hvordan kommer man langt på den "rigtige" måde??

Jeg kan simpelthen ikke fordrage tina lund længere, efter alt det man har set og hørt om hende!! Fy-føj ..

Hvordan ved man egentlig om man kan lide en person, blot ud fra noget man "ser og hører"??

Jeg synes der er utrolig meget Jantelov i Danmark, og det er vel nok ærgerligt, at en sportsudøver skal hakkes ned, blot fordi vedkommende vil være med i et tv program... Hvem rakkede ned på Joakim Boldsen, eller på ham der fodbold dimsen/dommeren, eller på Ole Olsen, eller på Birthe Kjær... ja, jeg kunne blive ved.

Er det ren og skær misundelse, eller hvorfor rakker man/vi de "kendte" ned??

Jeg synes også hun til tider kan være hård i sin ridning. Men hun må altså gøre noget rigtigt, da hendes heste ellers ikke ville give sig fuldt ud, når det gælder.

Dyr kan ikke trænes på frygt/smerte, så hun må jo belønne hestene når de gør det godt, ellers var hun jo ikke, hvor hun er idag, eller hvad??

3 års hoppe, 145 cm + 4 års vallak 148 cm, ikke tilredet, men begge meget nervefaste og lige til at gå i gang med. Se billeder på min præs:)

0
0
Svar på denne tråd

Vild med dans
Forfatter: 
Dato:  03-08-2008 08:48

Jeg syntes det er fint at Tina skal være med i Vild med Dans. Jeg tvivler på at hun stiller op til fotografering i M! eller vld med dans for at promovere ridesporten, men nok mere fordi hun har fået muligheden for det og hun har lyst. Og det kan jeg ikke bebrejde hende, stod der nogle og spurgte mig, så havde jeg sagt ja. Tror det må være en sjov oplevelse.

/ Anja :-)

0
0
Svar på denne tråd

jeg er ...
Forfatter: 
Dato:  03-08-2008 10:56

egentlig ret enig med MaggieMay.

MEN - det har ikke noget med TL's personlighed at gøre - for så godt kender jeg hende slet ikke - jeg har kun mødt hende til få stævner og jeg har egt ikke et negativt indtryk af hendes personlighed, snarere tværtimod.

men derfor behøver man ikke være enig i deres træningsmetoder (undlader at sige mere )

Men kan da godt forstå hun tager chancen når den byder sig og hun vil da garanteret se nydelig ud i Vild Med Dans, grim er hun jo ikke

Xoco82 & Davina

Stud.theol

>>>For possibly when all have told their tale, the account will hardly be in proportion to his merits<<<

(Athanasius, Life of Antony)

Rolig pony søges til part 1½ x pr uge i Dragør!

0
0
Svar på denne tråd

Fedt...
Forfatter: 
Dato:  03-08-2008 11:24

Jeg er så en af dem der syntes det er fedt.

Jeg kender ikke Tina Lund personligt, som om jeg kan lide hende eller ej kan jeg ikke svare på.

Umiddelbart er hun den danske rytter der forstår at fremhæve sig selv og ridesporten mest muligt, og det tager jeg hatten af for.

Velin er også en meget dygtig rytter, men knap så god til at blive set, ligesom der er mange andre dygtige i ridesporten.

Personligt var jeg lidt imod billederne i M!, men kun fordi mange unge piger har Tina Lund som forbillede. Billederne var meget smukke og Tina Lund er en rigtig flot model.

Selvfølgelig kan man både være en dygtig konkurrencerytter og model samtidig.

Bare unge piger kan skelne mellem hvornår man skal lade sig fotografere som Tina, og hvor langt man skal gå.

Jeg glæder mig til at se Tina Lund på dansegulvet i et program der ellers tidligere ikke har sagt mig super meget, men nu skal jeg da følge med.

Jo mere ridesporten bliver set og hørt, jo bedre.

Hatten af for dem der gør noget for det.

Mvh. Gitte

www.staldolsen.dk

www.staldolsen-foto.dk

Hestefotograf

Salgsheste:
Freja TF 40, Tinkerhoppe, hingstemor og ridehest

0
0
Svar på denne tråd

Jsarik
Forfatter: 
Dato:  03-08-2008 15:27

jeg vil gerne selv kalde mig springrytter, selvom jeg pt ikke kan springe på min hest..

men nej jeg er ikke jaloux på Tina, som sagt fedt at hun er kommet så langt men hendes metoder og alt det man hører kan jeg bare ikke lide!..

jeg kunne gå i en længere forklaring, men i bund og grund ser jeg på det sådan at for Tina, er hestene et middel til at vinde osv.

^^sagt lidt uklart, men jeg er selv meget for det her med at slippe hesten fortil når man springer, og ikke presse den, og i min verden er barring noget af det værste @!#$ man kan byde sin hest!

Der har jo efterhånden også været flere historier om Lunderne herinde, fra folk som har arbejdet der, og jeg synes bare hun er utrolig arrogant!..

jeg vil til det også sige, at hun ikke er den eneste danske springrytter jeg ikke bryder mig om..

men nej jeg er ikke jaloux, jeg bryder mig bare ikke om det indtryk jeg har fået af hende efter de forskellige programmer hun har været med i..

hvis jeg skal være mere konkret kan jeg sige at jeg engang vat til et stævne hvor hun havde 8-10 heste med som hun skulle starte på, ingen af dem fik placering (mener jeg, i så fald ikke mindeværdigt) og halvdelen af gangene trak hun sig, fordi hun havde revet ned..

^nej det synes jeg ikke er god sportsånd og jeg synes ikke det viser at man er en god rytter der er glad for oplevelsen..

hun rider for at vinde, ikke for hyggen, ikke for oplevelsen, og så mener jeg at den går gal et sted. og jo man kan godt kombinere de ting, men det synes jeg bestemt ikke hun formår.

-Stephanie

Med Bassebabyen Bandit og en ½ Mussepige Caliopi

0
0
Svar på denne tråd

Bare min mening.
Forfatter: 
Dato:  03-08-2008 16:21

Min mening er så, at jeg synes det er rigtig rigtig godt, at der endelig kommer lidt fokus på dansk springsport.... en ellers herlig sportsgren, som desværre står temmelig meget i skyggen af mange andre.

Nu får dansk springsport åbenlys fokus, i den bedste sendetid overhovedet! Jeg kan ikke forestille mig andet end at Tina vil være en rigtig god reklame .

-Hun er jo både køn, veltalende og charmerende... og med lidt held kan hun også danse .

Hvad jeg så ikke forstår er, hvordan man kan udtale sig om hvor vidt man kan lide en person, som man ikke kender.

-Jeg synes det er uhyggeligt, at utrolig mange vurdere de ikke kan lide Tina, ud fra den grund, at det de har fået fortalt af nogen som har hørt, fra nogen der kender en som der engang har kendt en hestepasser der mener at have set..... osv i den dur.

Det er sørme heller ikke nemt at være Tina. Hver gang hun vil prøve andet end at sidde på en hest, så går bølgen højt i det ganske land. Og hver gang hun sidder på en hest, så er alverdens medier og publikums øjne, rettet mod hende for at finde fejl.

-Gad vist om samme ramaskrig havde lydt, hvis det var Thomas Velin der skulle have været med i vild med dans.... for husk lige på, han har gjort brug af akurart de samme "metoder" som Tina .

Fakta er, at Tina faktisk gør det rigtig rigtig godt til stævnerne. Hvad der ligge bag af træning ved jeg ikke, men jeg kan alligevel tænke mig til, at det ikke kan være helt så slemt, for alle hestene ser da godt ud, og de ligner ikke just nogen der er trætte af "legen".

Jeg tror ikke hun er værre end langt de fleste andre på hendes niveau.

Men igen, jeg aner intet om noget som helst, for dertil kender jeg alt for lidt til Tina og Fam, men de gange vi har talt og omgåes, har været positive.

I stedet for nøjes jeg med at glæde mig over, at ridesporten får lidt god omtale i den bedste sendetid.

Hilsen Anima.

Genial MB-MA springhest sælges!

0
0
Svar på denne tråd

Medieluder
Forfatter: 
Dato:  03-08-2008 19:17

Årh nej skal vi nu os se på hende dér. Man kan da snart ikke tænde for fjernsynet uden hun er på en eller anden kanal.

Jeg har aldrig været fan er Tina, og da slet ikke nu efter alt det mediefis. Forstå nu, at det intet har med pr. til ridesporten at gøre.

Lad os tage et eksempel, drengene fra min klasse så Tina i M! og gik helt amok og begyndte straks at udspørge mig om hvad ridesport egentlig gik ud på. Om det var noget med lidelige hingste, læderstøvler, pisk, spanking og nøgne damer? ØH NEJ!

Jeg tror sgu ikke lige at de vil tænke på ridning som en sportsgren næste gang de høre ordet hest. Tværdimod, de vil tænke i helt andre baner.

Det muligt at Tina er en pæn kvinde, men veltalende og kvik, tsk tsk, har da aldrig hørt så platte udtagelser som dem der kommer ud af hendes mund. Når hun taler om, at hun vil have mere pr. til ridesporten, er det så liderlige mænd og små ponypiger (der nu vil have frækt undertøj og ligge nøgenbilleder ud af dem sev på arto), som hun havde tænkt sig ville fremme ridesporten? Hvad havde hun forstillet sig? Tænker hun sig overhoved om, inden hun springer ud i et nyt projekt?! Det eneste jeg tror hun tænker på er hende selv og hvor meget pr. HUN kan få!

Mvh. Kathrine Jensen

Nu med 2 stk. citymisser - Paten & Bodil

0
0
Svar på denne tråd

anne-k
Forfatter: 
Dato:  03-08-2008 19:56

For det første, måske du skulle se lidt bredere end lige drengene i din klasse.

Der findes 5,4 mio andre beboere i dette land. Og ja en del af den mandlige befolkning vil stadig tænke sådan om ridepiger efter den serie billeder.

MEN, mht det ikke gavner nogen.

JO det gør det.

Udover at hun får nemmere ved at få sponsore kroner, ja så får nogle stævner også nemmere ved at få sponsore, fordi hun fx kommer til stævnet, eller fordi hun simpelthen har gjort nogle opmærksom på, inddirekte, at ridesporten findes.

Jeg har selv arbejdet 2 steder, hvor man støttede ridesporten, det ene var det oplagt, det var det ikke det andet sted.

Men fordi en underleverandør støttede et stævne...ja så gjorde vi også.

PR er vejen frem. I alle andre lande end DK har de fattet det. Se bar Paris Hilton, som mere eller mindre kun lever af at lave pr, for sig selv og andre. (nu er hun et vildt eksempel, men så er det skåret i pap).

Pr skaffer sponsore, som skaffer flere stævner med bedre præmier osv osv osv...

Mvh. Tine

Equi-work.com

0
0
Svar på denne tråd

Og hvad har vild
Forfatter: 
Dato:  03-08-2008 20:15

med dans, med ridning at gøre??

Og det er da ikke ridningen som hun fremmer, men sig selv og hendes liv.

Jeg håber bare ikke at hun får en skade, det er desværre set før i de lidt kedelige og hjernedøde danse, isskøjte, m.m. programmer.

0
0
Svar på denne tråd

horsgirl...
Forfatter: 
Dato:  03-08-2008 20:21

Idet hun fremmer sig selv, for hun muligvis flere sponsore, eller flere sponsor penge. -Hun giver dem mere opmærksomhed, fordi nu ved en hel del hvem Tina Lund er.

Idet HUN for den opmærksomhed, ja så vil nogle gerne vide hvad hun er for en fisk... og af den omvej finder nogle ud af, at ridesporten findes.

Erhvervslivet har uransagelige veje.

Se bare fx David Owe.

Han fik både cd og endnu flere roller.

Robert Hansen blev pludselig til DK's darling, efter at han var hadet af alle osv osv osv.

Jeg kan blive ved.

Fakta er, at jo det vil gavne både hende og sporten på et eller andet sigt.

Og resten af den galle der flyder i tråden, det må være rent jantelovs tillæg, for hvad med de andre deltagere der har været i vild med dans?

Mvh. Tine

Equi-work.com

0
0
Svar på denne tråd

Jeg forstår dig slet ikke
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 00:04

Du siger, hvad med de andre i vild med dans? Ja hvad med dem? Tror du Statministerfruen stiller op for at få flere stemmer til venstre? Jeg ved ikke lige hvem der ellers er med, men bare et eksempel. De gør det da for deres egen skyld.

David Owe var da vist lidt af en døgnflue, jeg husker ikke mange der købte hans CD og den blev vist gjort rimelig meget grin med den på diverse radiostationer. Robert Hansen gjorde det lidt bedre, selvom Vicky Berlin skulle ha vundet.

Men lad os nu se når vild med dans engang er slut, om det virkelig fik givet så meget pr til ridesporten som i virkelig tror på.

Mvh. Kathrine Jensen

Sygeplejestuderende anno 2009 :)

0
0
Svar på denne tråd

tina gør det da også for sin egen skyld
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 08:00

Hvorfor er det at lige præcis Tina ikke må det. Tina synes det er sjovt. Hun har altid godt kunnet lide at få taget billeder etc.

Jeg forstår slet slet ikke denne uvilje mod Tinas person. Tina er jo ligesom alle mulige andre mennesker. Hun synes det er sjovt at være med i diverse, nu har hun muligheden og det udnytter hun. Den eneste forskel på hende og alle de andre i har set i vild med dans er at hun er rytter og at dem der læser denne tråd derfor har et andet forhold til hende end de har til statsministerfruen eller joachim boldsen. At sammenligne tinas forsøg på at promovere sig selv i forhold til sponsore (erhvervslivet) og statsministerfruens medvirken som et forsøg på at skaffe stemmer (privatpersoner) synes jeg er temmelig langt ude. Men der er da ingen tvivl om, at hvis ellers Anne Mette Fogh gør sig lidt umage vil hun kunne skaffe flere TV-minutter til sin mand, hvilket måske vil gavne den næste valgkamp.

fakta er at Tina efter sine billeder i M! fik en aftale med en ny sponsor som var villig til at lægge en del penge. Denne nye sponsor har intet med ridesport at gøre. De havde ikke opdaget hende hvis ikke hun havde været i M!. Det handler nu om at blive ved med at udnytte de muligheder der byder sig. Det ville da være tåbeligt at lade være.

Ja hun er et idol for små piger, men det er ikke Tinas ansvar at de smider tøjet og tager billeder af sig selv med deres webcam, som de så siden lægger på Arto. Den slags billeder var iøvrigt også at finde på arto før Tina smed tøjet i M!.

Selvfølgelig vil nogle individer nu tænke læder og lak i forbindelse med ridning. Men det er bare ikke hovedparten af den danske befolkning der kæder den slags sammen efter et par billeder. I forhold til 'Vild med dans' er denne diskussion jo iøvrigt helt helt ligegyldig, da man jo ikke kan påstå at hun der gør noget 'små piger' ikke må.

Mange af disse debatter om Tina handler i mine øjne om mennesker der enten er misundelige eller som har en idé om at man ikke må tjene penge på at ride. I hvert tilfælde ikke på den måde Tina gør det... Hvorfor er det man ikke må det, det er jo ikke anderledes end håndbold eller anden sport hvor man lever af sponsorer. Hvis der er nogen der har været ude i medie stunts så er det da håndboldspillerne.

Med venstre hånd
Line og Calano

GRÅ POWER- For mere magt til skimlede heste

Hvad ligger jeg her for? Vi ligger hér som om vi havde en mulighed for at nyde en rolig stund

Venter jeg på at blive lidt ældre? ...

0
0
Svar på denne tråd

Facinerende
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 08:37

At folk kan være så modbydelige i deres skriverier om en person de IKKE kender.

NEJ de fleste af jer i denne tråd, hvis nogen, KENDER IKKE personen.

Bare fordi I læser blade og sidder rå kritiske(uden at kunne ride selv) til et ridestævne hvor personen er, kender I IKKE den person.

Det er gyseligt småligt og så forarmet at læse...Bare fordi personen rider er hun IKKE "jeres" hun er sin egen og kan godt træffe egene valg.

I skulle have en i popoen med en våd berlinger..

Illum

.

Livet er FANTASTISK.

0
0
Svar på denne tråd

Hvordan kan
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 09:05

man gå så meget op i om hun skal danse med eller ej??

Man kan da bare lade være at se det hvis man mener hun er medieluder eller fy føj eller hvad man ellers kan finde på at kalde hende....

tsk tsk.....

De venligste hilsner Marie...

OBS!!!! Søger en der kan lave en fin blyantstegning for mig.. Se mere i mit indlæg på leverandører og...

www.sandersvig.dk

0
0
Svar på denne tråd

Illum....
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 09:24

Xoco82 & Davina

Stud.theol

>>>For possibly when all have told their tale, the account will hardly be in proportion to his merits<<<

(Athanasius, Life of Antony)

Velholdte springstøvler str.38 m bred læg sælges!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 10:01

Jeg må da nok også indrømme at det er kedeligt at se hvordan folk kan udtale sig om personer de ikke kender. Jeg synes også det er lidt naivt at tro at der kommer mere fokus på ridesporten pga. Tina Lund er med i Vild Med Dans - Dermed sagt at jeg tror at hun gør det for hendes egen skyld og oplevelsen. :-)

Mvh Flis.

0
0
Svar på denne tråd

Line Calano.
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 10:56

Præcis!!!! .

Tina skille sig nemlig ikke ud fra størstedelen af andre piger!

-Hvem har ikke fredag efter efter fredag drømt om at kunne få de flotte kjoler på i Vild med dans, og lære at danse så flot som de gør.... jeg har i hvert fald sukket efter det .

-Og hvor mange andre piger i det ganske land har ikke fået taget billeder af dem selv?

Tina er jo meget mere end blot ridning. Hun er også en kvinde med drømme som alle andre. Hun har fået nogle chancer for at udleve dem, og det ville da være disideret DUMT ikke at gøre det, når nu chancen byder sig.

Medieliderlig?!? -Prøv en gang at se hvor sjældent hun er i tv, i forhold til andre top-idrætsfolk og kendte.

Og lige et PS.

I mine øjne er M! da ikke et pornoblad? -Jeg køber det trofast gang på gang hos købmanden... det er da et skide skægt blad... ja ja, der er da et par halvbare damer, men det er da næsten det mindste af det .

Hilsen Anima.

Genial MB-MA springhest sælges!

0
0
Svar på denne tråd

kendt eller ej
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 10:58

hvis jeg fik tilbudet om at være med sagde jeg også ja..

Tænk på hvor meget man kan lære

Især ville det være verdens klasse hvis jeg måtte danse med Thomas Evers Poulsen

Han er sgu sød at se på..

Louise

LÆKKERT HOPPE FØL EFTER DANNONE II

ER FØDT DEN 3 MAJ 2008

SE BILLEDER PÅ PRÆSENTATION

ENDELIG LIDT BILLEDER AF MIN SMUKKE HOPPE

CHIANTI EFTER B.H HERTUG

0
0
Svar på denne tråd

Tina lund
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 13:38

Undskyld mig men synes Tina skulle holde sig til springningen. Har overhovedet ikke noget imod lund søstrene. Men når Tina er på forsiden af M og så sidder i Equipage programmet på DR2 og siger det kun er for at gøre folk opmærksomme på hendes ridning og det kun er ridningens skyld hun sagde ja til jobbet kan jeg godt blive lidt...

Tror ikke nogen melder sig til at være på forsiden af M for at gøre opmærksom på hvilken sport man går op i... Det er for mig uvirkeligt, og tror næppe mange mænd vil huske hvilke store stævner hun har vundet ved at læse M :P

Friis <3
-savner sin gamle Oldenborger-blanding
Charmeur <3
0
0
Svar på denne tråd

Der må jeg give
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 14:36

Dippel ret

Og jeg kender Lunderne....Fra gamle hestepasser dage, hvor jeg ofte snakkede med dem og deres passere.

Og de er begge søde piger, som absolut ikk er snobbede eller andet.

Og nej, jeg er ikke misundelig, for misundelse er for tabere og svage mennesker.

Så ingen jantelov fra min side af.....Jeg mangler intet i mit liv.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ved næsten
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 14:45

ik hvad jeg skal sige.. For mig bliver T.L altid hende der brugte sporene SÅ voldsomt at der gik hul i siden på hendes hest.. Så bunden må vist være skrabet godt..

Mette & Miss I´Will

Tjek min hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/Mettes-hunde

0
0
Svar på denne tråd

Jamen så er hun jo
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 16:45

På vej op, hvis du ser sådan på det...

Illum

.

Livet er FANTASTISK.

0
0
Svar på denne tråd

122324
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 15:59

Nu kender jeg tilfældigvis Tina, og hun er en sød pige!

Jeg synes det er meget sjovt hun skal være med i vild med Dans :-)

Sikke negative folk er herinde, men det er de jo generalt ..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider