Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hjælp til navn.....
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 12:32

Hej alle

Jeg har en dejlig vallak på 3år, han er noget af det lækreste og er utrolig godt gående... det eneste minus er at han hedder Alfred

Det navn kan jeg bare ikke forholde mig til, så søger noget inspiration til et nyt navn til ham.

Hans far hedder Rubinson og farfaren er Rubinstein 1, så jeg kunne godt tænke mig han skulle hedde noget med Rubin...

Til hverdag bliver han kaldt Rubin

Håber der er nogle derude der vil hjælpe mig...

mange hilsner fra jannie, Don Charmeur og "Rubin......"

0
0
Svar på denne tråd

Jamen....
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 13:37

Hvorfor så ikke bare blive ved med at kalde ham Rubin? Hvis det er det i kalder ham nu, så kan i da lige så godt blive ved. :-)

Mvh

Mona Carlsson

Ønskes til låns: En rolig pony til hyggeridning. Skal kunne bære en voksen men også gå trækture med et lille pige.

Kender du; Kentucky, rød m hvid man og hale, skæv blis fra pande til ene næsebor?

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa..
Forfatter: 
Dato:  25-07-2008 14:02

Nu er jeg godt nok blevet nysgerrig

Har du lige købt Alfred og har du købt ham i Vildbjerg ?

Hvis det er ham jeg tror det er, kan jeg godt forstå at du må finde et andet navn til ham, han er da bare for skøn til at hedde Alfred

Jeg kan ikke lige komme i tanke om nogle navne med Rubin..., men jeg kan komme med et par stykker som jeg syntes der passer perfekt til han (hvis det altså er den Alfred jeg tænker på )

Razzmatazz: det betyder hurlumhej- postyr- ståhøj og ballade, og lidt ballade er der vel i den glade dreng

Rolls Royce: igen hvis det er ham som jeg tror, for så bliver du dælme godt "kørende"

Hilsen Helen.

HUSK IGÅR

DRØM OM IMORGEN

LEV IDAG.

0
0
Svar på denne tråd

alfred fra vildbjerg
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 12:29

ja det er alfred fra vildbjerg

og ja han er en super dejlig hest og enormt godt gående, forventer mig meget af ham

hehe han skal ikk hedde noget med ballade, da jeg tror det bare gør tingene værre haha...

0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 13:41

tænkte det nok, hvor mange heste hedder liiige Alfred

Det er min nabo du har købt Alfred af og jeg tror det var min "ridebane" du fik ham fremvist på

Jeg håber virkelig du får glæde af ham, for han er en vildt dejlig hest med en helt kanon gang..

Hvis jeg selv havde været en dygtig nok rytter var han kun blevet flyttet 2 husnumre

Held og lykke med ham i fremtiden....

Hilsen Helen.

HUSK IGÅR

DRØM OM IMORGEN

LEV IDAG.

0
0
Svar på denne tråd

alfred/rubin
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 14:27

ej ja det var det jo så..

det var bestemt ikk svært at sige ja til sådan en dejlig hest

jeg har selv redet m på min gamle dressur hest, så håber at han og jeg kommer langt sammen...

Tak for held og lykke.. du kan jo følge ham på min profil, den skal bare lige opdateres lidt med nogle billeder og noget

mvh jannie

0
0
Svar på denne tråd

hgsfghj
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 14:33

som du beskriver ham, har jeg et navn som jeg tror der vil passe godt til ham... det er : Zan Diego og i kan jo kalde ham Zan Diego til stævner og Rubin til hverdag, min veninde og jeg havde engang en pony sammen og den hed Fru Larsen og det var jo ikk så kønt men da vi solgte hende kaldte vi hende Piccoletta

Hollandske fyre er søderer

end danske fyre

måske fordi vi ikk forstår hvad de siger når de taler hollandsk.

Men,

Robbin, Marrio, Jarno, Jesse.

I er de bedste venner man kan få.<3<3<3<3<3

0
0
Svar på denne tråd

hej mille-mus 1
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 14:39

det er også et pænt navn, men jeg vil nu gerne ha et navn der har noget med rubin at gøre... er der virkelig ingen forslag???

0
0
Svar på denne tråd

Hva' med
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 15:26

Rubinstar (Rubin Star) eller Rubino?

Hilsen Mie

0
0
Svar på denne tråd

jeg havde faktisk
Forfatter: 
Dato:  27-07-2008 20:04

overvejet Rubinstar... han kunne jo også hedde Rubinsteins et eller andet??

0
0
Svar på denne tråd

Hvis Rubin....
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 14:17

.. fungerer for jer, hvorfor i alverden så ikke bare kalde ham Rubin?

Der er da ingen grund til at kalde ham et eller andet fancy, som du alligevel ikke bruger?

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

Husk DM for fjordheste den første weekend i september.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider