Min lille hund er endnu ikke helt renlig, og efter en weekend hos "Farmor" er den åbenbart gået mere galt.
- Så lige pt. synes jeg bare mit værelse lugter af hundetis!
Jeg har fliser i gang/køkken+bad, og nyordnet trægulv på værelset hvor jeg så synes det lugter værst.
Jeg har vasket gulv med rodalon på værelset tre gange indenfor de sidste 24 timer, hele morgenen/formiddagen har hoveddør og terassedør stået åben så der har været god udluftning.
Men her stinker bare!
Hvad gør man? Jeg har ikke mere rodalon, og ved ikke om jeg kan bruge alm. Ajax på trægulvet? Har noget Probat til trægulve, men synes det ligesom efterlader et fedtet lag og gør intet ved lugten.
Så hvordan fjerner man den lugt? Er ved at være ret træt af det!
- Har kigget alle steder inkl. under sengen om hun har tisset et sted jeg ikke har opdaget, har vasket alt gulv!
Forresten, - nogen der ved om man kan finde noget at, well vaske eller sprøjte på, så hunden ikke tisser på ens tæpper/måtter?
- For et er at hun tisser indenfor, det træner vi på, men det er bare ret frusterende at hun konstant tisser på mine tæpper og den nye måtte når jeg pt. ikke har chancen for at vaske tæpperne.