|
|
| chokoladeregning,... |
|
|
DIN ALDER MED CHOKOLADE MATEMATIK
DU MÅ IKKE SNYDE OG HELLER IKKE GÅ DIREKTE TIL SLUTNINGEN! Det vil tage mindre end 1 minut. Regn efterhånden som du læser teksten... Du må ikke læse slutningen før du har regnet det hele ud! Du kommer ikke til at spilde din tid. Du vil garantere også more dig!
1. Hvor mange gange om ugen kan du lide at spise chokolade ? (tallet skal være større end 0 men mindre end 10)
2. Gang tallet med 2 (for at det kan blive et lige tal)
3. Plus 5
4. Gang resultatet med 50 (jeg venter lige til du har tændt din regnemaskine !!)
5. Hvis du allerede har fejret din fødselsdag i 2008, plus 1758. Hvis du ikke har fejret din fødselsdag endnu, plus 1757.
6. Træk nu lige dit fødselsår fra (et 4-cifret tal).
Resultatet er et 3-cifret tal. Det første tal er det antal gange om ugen du kan lide at spise chokolade.
De næste to tal svarer til … … … … … … . .
DIN ALDER !! (jaaaaaaaaaaaa !!! Din alder !!!)
2008 ER DET ENESTE ÅR, I AL EVIGHED, HVOR DET VIRKER.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ej... hvor spooky.... |
|
|
Max kat 1 springpony sælges - skriv for mere info. Billeder på præsentation. Respect your fellow earthlings - don`t eat them! Go vegetarians!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sedgyhuj |
|
|
Ejj... hvor er det vildt...
Anika og Sonda Ferry Kubius - 28/1-2008 Hvil i fred min egen <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha... |
| Forfatter:  |
Kamilla-Xantippe |
| Dato:  |
22-07-2008 08:55 |
|
Åh, ja, de er så søde, de små matematiske finurligheder 
Kamilla König *Stud. med. vet.* "I København drømmer pigerne om en karriére som model - i Jylland spiser de op og får sig en rigtig uddannelse" - Sanne Søndergaard
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aaarrgh mand |
|
|
jeg er 93 år  Håber virkelig jeg har gjort bare ET ELLER ANDET FORKERT 
<3 med katten Bella <3 Blå stævne jakke sælges. Str. 38, meget velholdt! Kom med et bud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åhh... nej! |
|
|
- jeg er 98 år  Så forstår jeg bedre jeg er lidt træt idag  Held og lykke i andre  Pia
Hvis du gør som du altid har gjort, får du de resultater som du altid har fået. Pia med den "lille røde hidsigprop" :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| endnu en - yes! |
|
|
aargh - pba Vi må danne os en oldinge klub Hilsen hende der sidder i en regnskabs afd og BURDE kunne regne ud. Men det kan hun ikke!!!!!
<3 med katten Bella <3 Blå stævne jakke sælges. Str. 38, meget velholdt! Kom med et bud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 8 days a week |
|
|
I looooove Chokolate  Fik det til 151 første gang fordi jeg ikke havde fattet at det skulle være UNDER 10 - altså ikke tallet 10. Så bøjede jeg mig og valgte 9 Alligevel mener denne udregningsmodel at jeg kun vil have chokolade 8 gange om ugen. Så siger vi det Det er nok også sundere. Sikke en finurlighed. Nogen der kan forklarer hvorfor den virker (i tilfælde af, at jeg en dag stod og skulle underholde - ahrøm jeg mener undervise i matematik) Og kan den virker i andre årstal med andre tal?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ligning |
|
|
kan man ikke sætte det op som en ligning? så er der måske flere der forstår det? antal chokolade om ugen=C fødselsår = å hvis haft fødselsdag i år (C*2) +5 (*50) +1758 =_______ -å = din alder hvis ikke haft fødselsdag i år: (C*2) +5 (*50) +1757 =_______ -å = din alder det med paranteserne har aldrig været min stærke side.. * er gange :b den burde virke.. eksempel på mig, C=1 å= 1988 (1*2) +5 (*50) +1757 = 2107 -1988 = 119~ hvilket svarer til chokolade 1 gang om ugen og min alder som er 19 
-Stephanie Med Bassebabyen Bandit og en ½ Mussepige Caliopi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| prøv igen... |
|
|
Ja i må prøve igen, og husk at tallet skal være mere end 0 og MINDRE end 10, altså ikke 10.. Så burde det virke... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ups...har fundet fejlen |
|
|
Jeg kan vist ikke læse  Havde trukket fødselsdato fra i stedet for årstallet, så nu er jeg ikke 98 år mere men "kun" 42  Hi, Hi.. Pia
Hvis du gør som du altid har gjort, får du de resultater som du altid har fået. Pia med den "lille røde hidsigprop" :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
Jeg er altså 45 år i følge denne her test. Og jeg havde det ellers dårligt med at fylde 28 i sidste måned....surt har lige mistet et helt årti. Hmm tror lige jeg må prøve igen...
Med venlig hilsen Trine 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Hvor sjovt 
Emilie Watson ♥ Egocentreret blondiebabe -Og stolt af det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå for den da |
|
|
eiii står der fødselsår - jamen herre gud - så er jeg sikkert ikke 93 år alligvel  Jaja - Det går måske liiidt for stækt nogen gange... ( vi siger ik til nogen at jeg prøvede tre eller fire gange?!?!?!? )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| He he he..... |
|
|
...og nu har jeg så lyst til chokolade. Selvom jeg har fået dagen ration. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er ung igen |
|
|
jaaah Nu er jeg 21 år igen og har kun lyst til chokolade en gang om ugen ( har så aldrig lyst - men det ku man jo ligesom ik sige ) Men hold da op jeg er glad for at være 21 - nu er jeg frisk igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hi hi.... |
|
|
Havde da håbet, at jeg blev et par år yngre , men jeg ramte alderen præcis  Sjov test....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sørens også... |
Lobbe (Iris) |
24-07-2008 08:46 |
|
I første omgang var jeg pludselig 18 igen Super test! Meeeen, havde lige lavet en lille fejl... Og så passede pengene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Oh no... |
Anne-Sofie J |
24-07-2008 13:52 |
|
Jeg er 26år- også i chokolade(o; Underligt
Husk hesten er din ven-behandl den med respekt(o;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ttjjjjaaa |
|
|
den virkede også på mig... underligt.. 22år.. IRL.. hvad sker der hvis man vægler et andet tal i starten??tja så passede den ikke.. blev 342år..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|