Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad laver i sådan en aften?
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 22:34

Hvad laver i andre sådan en onsdag aften midt om sommeren? Jeg selv sidder bare og zapper på tv'et. Kæresten er ude at fiske.... ikke lige mig.

Savner virkelig at jeg ikke har en lille ejendom (drømmehuset), men kun en lejlighed uden altan.

Nogen der har lyst til at muntre mig lidt op?

0
0
Svar på denne tråd

Jeg .....
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 22:40

Jeg har været ude ved min moster og onkel og grille

også kom jeg hjem og sad lidt ved comp, og nu har jeg vasket op og ryddet op, og nu går jeg snart i seng

Kedeligt manden er ude og fiske, men forstår nu godt at fisk m.m ikke lige interessere dig, så hellere lugte til lidt heste-møg

Flytter til Odense uge 32/2008

Desværre uden hestene:(

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har....
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 22:44

Jeg har lige været vores 8 tdl rundt med Nanna, vapsen på knap ½ år. Vi var ude at sige godnat til verden, solen var vanvittig smuk, himlen var helt rød. Det nye og super gode wrap gik vi forbi, hegnet til vores 7 fedekvæg som kommer indenfor 14 dage, traktoren, urtehaven, frugthaven - ja vi var turen rundt og kigge det hele godnat...

Jeg må tilstå, at en lille gård med 8 tdl er lykken, jeg aner ikke, hvor i livet jeg havde været, hvis jeg ikke kunne få jord under neglene... (men de er sku også svære at få rene, når jeg skal i byen )

Godnat....

Hilsen Vibeke, højt fra Nord

Freykur din elskede hyp, håber du har det godt i din himmel...

Super perfekt wrap sælges i Nordjylland, send en PB ...

www.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er her...
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 22:45

... på HN - og venter på at min ribssaft er færdig.

Jeg har jo været ude og plukke bær til den store guldmedalje, og de fleste af ribsene kom i saftkogeren med det samme. 600 gram kom dog i fryseren.

Foreløbig har jeg tappet 3 liter saft af dem, og nu har jeg slukket og venter til i morgen med at tappe den sidste sjat af - som jeg så bare kan hælde i morgensmoothien. Den ene liter bliver så til ribsgele i morgen - resten gemmer jeg.

I morgen står den også på at koge syltetøj af solbærrene - der er kommet 1½ kilo i fryseren, og kommer nok lidt flere i i morgen.

Og i morgen laver jeg så nok også en kage af stikkelsbærrene - hvis jeg ikke ombestemmer mig og laver dem til syltetøj også.

Og så er der jo 400 gram blandede bær til min morgensmoothie :-)

Elsker friske bær.

£isbeth & Baloo

People are just about as happy as they make up their minds to be

(Abraham Lincoln)

0
0
Svar på denne tråd

Arbejdsramt
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 22:51

Jeg er på arbejde, har først fri 06.00 i morgen, så jeg har hele natten til HN

0
0
Svar på denne tråd

friske bær...
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 23:02

£isbeth det lyder da slet ikke tosset med så mange friske bær... får helt lyst til en smooties. Nu ville jeg virkelig ønske at jeg havde min lille ejendom. Jeg må nøjes med de frosne fra Føtex.

0
0
Svar på denne tråd

arbejde
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 23:07

Tjaa, jeg er lige kommet hjem fra arb, og bruger ½ times tid foran puteren til at "lande" i. Bagefter går jeg aftenrunden, hvor jeg natter heste,hunde, katte og chinchillaerne.

Skønt at komme hjem til....

0
0
Svar på denne tråd

jeg...
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 23:10

slapper af med "friends" på dvd'en, HN på puteren og spiser dagens sidste måltid

Er helt flad efter job 8,30-13,30 med en hulans masse vip arkivering (=øjne på stilke) og derefter ialt 28,6 km cykling(tur retur til stalden) samt tre kvarters dressur samt et bad

Xoco82 & Davina

Stud.theol

>>>For possibly when all have told their tale, the account will hardly be in proportion to his merits<<<

(Athanasius, Life of Antony)

Part søges til velgående hoppe i Dragør!

0
0
Svar på denne tråd

glemte lige..
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 23:11

at om snart kalder sengen så jeg kan være frisk, skal møde 9,30 og skulle gerne nå at løbe først hvis ikke jeg cykler til og fra stalden igen imorgen og nå at lave madpakke osv

Xoco82 & Davina

Stud.theol

>>>For possibly when all have told their tale, the account will hardly be in proportion to his merits<<<

(Athanasius, Life of Antony)

Part søges til velgående hoppe i Dragør!

0
0
Svar på denne tråd

jeg er...
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 23:15

...for en ½ time siden trådt ind af døren efter at ha været ude ved min hest og ride...det har simpelthen været for varmt til at ride før her til aften hvor det blev lidt køligere :)

Og nu sidder jeg bare og slapper af og lurer lidt på hn :)

M.V.H
Tine

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 23:26

Har været til Peter Viskinde koncert og drukket rødvin - og hygget....

Det var lige til at holde til - på den gode måde. Dejligt vejr, god stemning - og godt selskab... Og tip-top musik leveret af et veloplagt band...

0
0
Svar på denne tråd

Onsdag aften
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 00:30

Aftnen er brugt på at

Rå hygget med min søster, snakke lidt over en cola med hendes kæreste og ven, set dokumentar program i mørket, og to afsnit af 2900 happenies.

Nu sidder jeg roligt i sengen med sterinlys tændt, og fordriver lidt tid på HN.

En opmuntring - den er sværre!

God aften :-)

- Jeanette

0
0
Svar på denne tråd

lålålå
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 00:33

ser rap fyr i LA. og stener computer d:
baaah, og evt. Joey d:

'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider