Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hunden æder tapettet
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 14:33

Hej alle... Som nogen af jer ved så passer jeg mine forældres border collie hvalp i øjeblikket... Og det går sådan set fint nok... Men igår havde hun været alene i et par timer, som mange gange før, og revet et STORT stykke af tapettet, og kredset i pudset i væggen... Hun ahr tidligere revet i tapettet, men hvordan forhindre man dette??.. kan man det?

Christina Hjelmroth ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Hvalpe kan ikke være alene hjemme
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 15:29

At være alene hjemme for en hund kræver træning. Det er et socialt dyr og ikke lavet til at være alene på noget tidspunkt i dets liv. De kan self. lære det men det kræver målrettet, længerevarende træning.

Så hvis I passer en hvalp - så lad være med at lade den være alene - men tag den med. Den er for lille til at kunne være alene et fremmed sted.

Det gælder i øvrigt næsten altid når man passer andre andres hunde - vær varsom med at lade dem være alene og tag dem helst med. Evt. kan de bare sidde i bilen - hvis det vel og mærket ikke er for varmt.

Tanten her mener også:

'Riding must be pleasing to the eye and to the feelings.'
Egon von Neindorff

0
0
Svar på denne tråd

Her,....
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 18:13

Min fasters lad gjorde det MEGET da han var yngre!

Til sidst løb de en tøjbunke med deres luft ligge på gulvet til ham + de puttede en "masse" hundemad ind i en colaflaske. Den biksede han så meget rundt med, indtil han tilsidst blev for træt til andet en at sove

Sløjfepring på Kokkedal rideklub d. 17 aug

For hest og pony

Åbent for dis. 1 og 2

Se mere på www.kokkedal-rideklub.dk

0
0
Svar på denne tråd

Det skal lige siges
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 10:50

at vi passer hende hjemme ved mine forældre... Så det er ikke nye omgivelser.. Og jeg har ikke mulighed for at tage hende med på arbejdet.. Desværre.. har taget en masse halve ferie dage, så hun højst er alene i 3-4 timer... Og det er kun enkelt gange at hun knaver i tapetet, men denne gang var slem... Inden jeg går fra hende, leger jeg i omkring 30 min i have med hende.. Fylder hendes hunde bold op med godbidder, og ligger et kødben... Så det kan beskæftige hende lidt...

Christina Hjelmroth ;-)
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 15:01

er der virkelig ingen af jer som har været ude for at den lille vovse har bidt i tapettet???

Christina Hjelmroth ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Labrador hvalp
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 23:18

Hej.

Vores labrador hvalp på ca. 14 uger, gør det også. Det begyndte for 2-3 uger siden, og inden da havde vi trænet den til at være alene hjemme, og det gik fint uden den lavede ulykker.

Men pludselig begyndte den altså at rive tapetet af væggen. Vi kan se, at den er ved at skifte tænder, da den taber en del tænder for tiden, så jeg er overbevist om, at det er fordi det klør på den, at den gør det.

Men det gør det jo ikke mindre irriterende!!

Vi er i den situation, at vores kan være i stalden i en hesteboks, når vi ikke er hjemme, så den får den lov til nu. Indtil den er færdig med at skifte tænder - så prøver vi at tage den ind igen (den er kun i stalden, når vi ikke er hjemme ved den).

Mvh. Janne.

0
0
Svar på denne tråd

Hunden æder...
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 23:34

Vores hvalp har også ødelagt vore NY opsatte væv i vores NY renoverede bryggers - 2 steder.. Det ene sted skulle der heldigvis skab op, det andet sted tja synligt. Mega ærgeligt men hvad pokker det er jo kun et bette barn, som iøvrigt betyder langt mere for os end det den har ødelagt - det kan rep.

Hvordan har vi løst det?! Vi lukker af til bryggerset, så hundene ikke længere kan komme derud, når de en sjælden gang er alene hjemme, og sørger også altid for og give dem noget at gnave i mens vi er væk - griseøre eller lign.

Siden har der ingen ulykker været hos os..

Jubii Næstved Ridecenter åbner igen op for selvpas.

KUN 800 kr. pr. mdr. for boks, fold, strøm, vand, brug af faciliteter. Fold & foder ordning.

DET ER DA BILLIGT ;-)

Mulighed for leje af hel stald evt. med folde.

0
0
Svar på denne tråd

Et stykke træ
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 00:08

Vi løst problemet med et stykke træ med bark på, så var det kun barken der blev ødelagt.

Winnie

Det er ikke vindene der styrer din sejllads,

men måden hvorpå du sætter dine sejl...

(Kinesisk ordsprog)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider