Ja, skidt ser det ikke ud - men godt ser det heller ikke ud. Lige pt er vi på "middelvej".. :s
Det hele startede jo med han blev uren sådan i "rap". Så kom vi igang igen og uren igen. Og igen igang og uren igen.
Så kom han på Højelse til røngten og blogkader. Blogkaden viste at det sad i koden. Intet på røngten 
Han fik medicin og hvielro på en måned.
Måneden gik og vi begyndte roligt et genoptræningsprogram vi fik af vores dyrlæge. Men 7 dage efter som dyrlægen sagde - smed jeg ham ud på folden (han havde haft boksro og kun været i en lille firkant dagligt den måned).
Da jeg tog ham ind samme aften og ville hyppe ham i ridehuset - var han igen uren på venstre forben øv øv. Sadle af og ind igen.
Dyrlægen har så lige været her til aften og kiggede på ham og jeps, jeg havde ret - han er en smule uren på forbenet igen, igen - fra koden. Så fra standpunkt igen
Æv æv. Lille hest, kan du ikke godt blive rask. Det utrolig hårdt at gå og være bekymret for den lille perle hele tiden 
Well, planen er nu at han skal have ro i en måned igen, han må nu komme på sygefold (en lille lang fold alene) da jeg sagde til dyrlægen at det blev han altså nødt til. Nu skal han her imorgen eller torsdag have en ledbehandling i koden, håber virkelig det virker og at han bliver ren og god igen. Om det så skal tage flere år - vil bare have min hest igen..
- Bare jeg dog stadig har min hest
Han trives egentlig okay ,selvom han rigtig meget keder sig til trods.. 
Så vil i krydse fingrer endnu en gang for at han bliver fin og ren og hel igen og denne behandling hjælper..