Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hubertusjagt 2008
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 11:41

Hej Alle

Er der nogle der skal ride Hubertusjagt i dyrehaven i år??

ER interesseret i at vide hvordan man kvalificere sig, jeg kan nemlig ikke finde noget omkring dette på nettet eller på hubertusjagtens hjemmeside

Kender du Lexieton??KLIK HER
0
0
Svar på denne tråd

mmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 11:45

det er nået med du skal have gemmen ført 25 jagter enden du må starte i dyrhaven.

Lillelund´s Miss Nia : Welsh Mountain

Calypso Alsidig : Dansk Varmblod

Lexington : Holstener

og nu også

Springborgs Heart Lady

0
0
Svar på denne tråd

nok ikke i år
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 11:48

Ja min jagthest er jo nok desværre færdig med jagterne og min nye når ikke at blive klar.

Nu er jeg jo medlem af jydsk jagtrideklub, og der er det sådan at os klubber udefra bliver inviteret .Så skal vores bestyrelse godkende om vi er klar nok til at deltage.

Men på sjælland skal man være medlem af Sportsrideklubben og have redet en del kvalificerende jagter.Hvor mange må du spørge dem om.

Ellers er det en rigtig fed oplevelse at prøve at være med.

Mvh Graven

Parter søges til bla Welsh cobs .

Fronerthig Prince Teyrnon kåret Welsh cob står til avlsbenyttelse

Flere heste til salg .Kontakt pr tlf eller her på Hn .

0
0
Svar på denne tråd

Graven
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 11:53

Håber på at kunne blive kvalificeret til næste år. Har startet mindre jagter på min hest, og han er helt kanon. 100 % styrbar, og ELSKER det. Så jgt i dyrehaven er jo lidt en drøm. Tak for svaret, må hellere undersøge omkring medlemsskab i jydsk jagtrideklub så:)

0
0
Svar på denne tråd

medlemsskab
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 11:57

Ha ha ha Ja Kristina .Jo men vi skal jo også have redet en del jagter,for at få lov.

Og desuden er der ikke almindelig adgang som medlem,da man skal anbefales for at kunne blive det .

Mvh Graven

Parter søges til bla Welsh cobs .

Fronerthig Prince Teyrnon kåret Welsh cob står til avlsbenyttelse

Flere heste til salg .Kontakt pr tlf eller her på Hn .

0
0
Svar på denne tråd

graven
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 12:02

hold da op, det lyder jo helt proff men må hellere skrive en mail til et af bestyrelsesmedlemerne..

Er jeres jagter over hele landet? Jeg er nemlig lige flyttet HEEEEELT til Sønderjylland - langt væk fra alting

0
0
Svar på denne tråd

mon ikke
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 12:56

det er på tide, (måske for sent endda?) at atarte underskrift indsamlingen så vi får den vist i fjernsynet i år?

Prøvekaniner søges til træning i telepatisk kontakt med dyr. se mere i præs.

0
0
Svar på denne tråd

Ja hvad
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 13:10

skete der lige sidste år...??!! Blev godt nok skuffet! Der har sikkert været nævnt en masse her, men der var jeg ikke med endnu

Mvh. Bente.

Søde kælne kattekillinger bortgives til kærlige hjem. 12 uger gamle til september. De kan allerede bruge bakken. Vant til hund.

0
0
Svar på denne tråd

bente 3
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 13:23

sidste år fik vi svaret, når vi havde skrevet og spurgt hvorfor det ikke blev vist, at det var for dyrt at sende det. fordi de skulle bruge for mange mænd(M/K) til det.

vi er nogle stykker der skrev og klagede over det. jeg synes det er super dårligt når vi heste interesserede pænt må se på fodbold, cykling og alt det andet sport der bliver sendt. jeg synes ikke det er spor for meget at bede om en enkelt dag i tv med jagt! vi betaler trods alt også licens.

hvis nogen ved hvordan man laver en underskrift indsamling, så kom endelig på banen! jeg ved ikke hvordan man gør nemlig

Prøvekaniner søges til træning i telepatisk kontakt med dyr. se mere i præs.

0
0
Svar på denne tråd

tak for
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 13:27

det. Håber nogen har forstand på at starte indsamlingen. Men desværre er vi hestefolk ikke særligt prioterede i tv sammenhæng. Et irriterende faktum, når der er så mange af os!!

Vågn dog op tv producere... Men det bliver nok ikke nemmere i år, når de i forvejen skal spare

Mvh. Bente.

Søde kælne kattekillinger bortgives til kærlige hjem. 12 uger gamle til september. De kan allerede bruge bakken. Vant til hund.

0
0
Svar på denne tråd

skimmede
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 20:08

lige igennem, og synes ikke nogen havde svaret på spørgsmålet:

Man skal have redet 7 eller også er det 8 jagter i år, for at må ride med i selve hubertusjagten. For at ride med i opløbet skulle man have redet en hel del jagter mere, kan godt passe det var 25 eller højere, det er i hvert fald deroppe´.

Men man kan godt kvalificere sig til hurbertusjagten på et år, dog ikke opløbet. Men man kan læse mere om det så vidt jeg husker inde på www.spr.dk inde under jagter.

Mvh

Charlotte

Horses Are Like

Potato Chips

You Can't Have Just One

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider