Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

STOR TAK til ærlige mennesker
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 23:32

Lige en lille historie fra dagens Danmark.

I dag på vej i stalden, ville jeg lige køre ind på Piber hus, ude på syd motorvejen, og få noget at spise.

Da jeg køre fra der igen, og næsten er nået ned til Feddet, ringer min telefon, en dame spørg om jeg er Signe, og det må jeg jo sige ja til.

Damen siger så at hun har min pung......

Min pung....!

Ja, den havde ligget på et bord, også ville de lige se hvem der ejede den......

Øhhh..... Mange tak, jeg var slet ikke klar over jeg ikke havde min pung

( Har nok kommet til, at ligge den på taget af min bil)

Jeg har ALT i den pung, jeg var blevet lidt ked af det, hvis jeg havde mistet den

De her meget søde mennesker, bor ligesom mig i Solrød Strand, og de vil tage den med forbi mig, da det var på vej hjem til dem selv, og lige ligge den i postkassen.

Tænk at jeg fik den igen. At være så heldig, når man er så uheldig.

KÆMPE stor tak til disse her mennesker.

Mange knus fra

Signe

The Highland Pony Society.

0
0
Svar på denne tråd

jeg glemte
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 00:17

for 2 uger siden glemte jeg min pung i en indkøbskurv i rema1000. Jeg havde ingen ide om at den var væk, jeg troede den lå i min jakke. 2 dage efter jeg havde glemt den, dukker chefen fra reme1000 op hjemme hos mig, og spørger om det ikke er min pung. De havde fundet den da de stablede kurvene..

Og der stod jeg jo helt forvirret, jeg anede slet ikke at jeg manglede min pung. Så ja, det kan være rart med så søde og ærlige mennesker. Jeg havde også alting i den, og temmelig mange penge faktisk.. :-)

Sofie
0
0
Svar på denne tråd

hvor er
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 00:18

det dejligt med sådan nogle mennesker.

Og super for dig, at du fik pungen igen

Hoppe 4 år, 155 cm sælges

Arabervallak 6 år, 148 cm sælges.

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 08:24

Det super skønt når folk er ærlige :)

Hilsen
Annecathrine
0
0
Svar på denne tråd

Paint horse
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 08:55

Rigtig dejligt når folk bare er så ærlige sådan en kunne vi godt have brugt sidste mandag.

Min mor lånte min lille bil for at køre i Bilka Aalborg for at handle og da hun kommer ud til bilen med alle varene er den kæmpe ridset på hele den ene side og hun var selvfølgelig grædefærdig altså en´ ting er at folk ikke kan parkere, men at de efterfølgende bare kører deres vej uden at stå ved deres ansvar ja det har jeg svært ved at forstå, og det kostede os så lige selvrisikoen på 3557,00.

Paint horses til daglig glæde

Stahr

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 09:40

og høre nogle er ærlige.

Jeg har også lavet den med pungen på taget, kørte ud af vores lange indkørsel drejer ud på vejen, hvor pungen med størst sandsynlighed falder af. Jeg opdager selv jeg har mistet den og vi går et par kilometer op og ned af vejen. Men ingen pung.

Der går så en lille uges tid og med posten kom så et brev fra politiet om at der ligger en pung med mit navn og adr i. Dejligt, men det sure er bare, at før man har dumpet pungen/smidt den i en postkasse/indleveret den, har man rippet den for penge. Jeg havde lige fået 4000,- til regninger af kæresten. Selv 25'ørene var væk.

Det er selvfølgelig mig der er et kvaj og ligge den på biltaget, men øv de penge kom altså til at manle i budgettet.

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt
Forfatter: 
Dato:  12-07-2008 09:40

og høre nogle er ærlige.

Jeg har også lavet den med pungen på taget, kørte ud af vores lange indkørsel drejer ud på vejen, hvor pungen med størst sandsynlighed falder af. Jeg opdager selv jeg har mistet den og vi går et par kilometer op og ned af vejen. Men ingen pung.

Der går så en lille uges tid og med posten kom så et brev fra politiet om at der ligger en pung med mit navn og adr i. Dejligt, men det sure er bare, at før man har dumpet pungen/smidt den i en postkasse/indleveret den, har man rippet den for penge. Jeg havde lige fået 4000,- til regninger af kæresten. Selv 25'ørene var væk.

Det er selvfølgelig mig der er et kvaj og ligge den på biltaget, men øv de penge kom altså til at mangle i budgettet.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider