|
|
| Kender i det med sliksult |
|
|
Her sidder vi og snakker om slik og søde sager. Så drejede vi over på is og der opstod så spørgsmålet: Hvor kan man få haagen-dazs is, det skal være den der hedder "cookies&cream". Fik lige lyst til lige den 
Moar til den skønneste lille Rumleprinsesse, født 28/8-07. 2990 g. og 50 cm. lang. R.I.P Amir, du er savnet! Hyg dig på de evigt grønne enge, hvor der ingen smerte er.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Hovsa, det staves : häagen-dazs
Moar til den skønneste lille Rumleprinsesse, født 28/8-07. 2990 g. og 50 cm. lang. R.I.P Amir, du er savnet! Hyg dig på de evigt grønne enge, hvor der ingen smerte er.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Virkelig ingen? Vi er desperate!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjah... |
| Forfatter:  |
Xoco82 ♣Davina♣ |
| Dato:  |
11-07-2008 20:27 |
|
prøv dog en 7-11 eller en tankstation eller noget... ?
Xoco82 & Davina Stud.theol >>>Det er ikke Gud, der skubber os ned fra pinden, men han griber os inden vi rammer jorden<<< Tøsen søger part, skriv for info (Amager)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm..... |
MaFilaNoir |
11-07-2008 20:27 |
|
har set den i super brugsen her i ørbæk men ved jo ikke lige hvor du bor... har også set den på q8 tanken...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| weawfetg |
|
|
Jeg mindes kun at have set ben&jerry is, nogle enkelte har haft haagen, men kun i en enkelt smag og selvfølgelig ikke den "rigtige". Det skal gerne være omkring Ringsted. Nogle steder i udlandet har de et helt fryseskab med mange varianter i, den slags har vi slet ikke set herhjemme. Men man burde da kunne finde lige den - håber... Ben&jerrys er lige underlig nok med deres varianter:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Riamus |
11-07-2008 21:43 |
|
Her i Slagelse sælges Haagen Dazs på 7-11 i en hel del varianter, var selv lige ved at købe en med hjem... 
-Maria Med fjordbisserne Kasper & Ryttergaardens Izette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øhhhhh.... |
|
|
Maria fortæl mig straks hvor den 7-11 ligger her i slagelse, for sådanne Haagen Dazs is er total vanedannende og nu har jeg boet i Slagelse i snart 3 år uden at støde på en 7-11....  Jeg kunne tilgengæld bare godt spise noget chokolade fra summerbird og det er ikke lige til at opdrive på dette tidspunkt.... *suk*
Pernille Super dejlig brugsaraber sælges. Se præsentation. Team Blue ox, distanceridning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Riamus |
11-07-2008 22:24 |
|
Pernille 7-11 er den gamle Hydro Texaco på Bjergbygade, men pas på! De har rigtig mange yderst vanedannende (slik)sager der! 
-Maria Med fjordbisserne Kasper & Ryttergaardens Izette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Såvidt vides har både |
|
|
Føtex og Kvickly denne guffeis - eller er det bare mig som har været heldig 
"Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds" *Albert Einstein* Qidar har nerver af stål - alt andet jern er overflødigt! Formand For Foreningen Til Den Frie Mans Bevarelse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay.. |
Xoco82 ♣Davina♣ |
12-07-2008 07:49 |
|
men jeg har altså set flere 7-11'er her i kbh der fører både Ben&Jerrys(UHM!!!) og den anden  Har aldrig smagt den dog- holder mig til B&J samt ParadIS
Xoco82 & Davina Stud.theol >>>Det er ikke Gud, der skubber os ned fra pinden, men han griber os inden vi rammer jorden<<< Tøsen søger part, skriv for info (Amager)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Jamen det lyder da til at en hel del bakker op om denne is. Det er kæresten der vil have mig til at smage den. Men ud fra jeres optimisme MÅ jeg bare prøve den. Skal i Kvickly eller føtex idag, kryds fingrer for at den er der.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|