Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Køreprøve tirsdag, nervøs
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 22:25

Hej alle HN'ere.

Ja, så er det ved at være tid til at jeg skal til køreprøve. Er vildt nervøs, da jeg ikke har fået kørt meget i den by jeg skal op i. Jeg har hele tiden kørt i Frederiksværk indtil jeg skulle op til teoriprøven(som jeg bestod første gang). Men da jeg så ringede til min kørelærer for at få køreprøve ringede han nogle dage efter og sagde at hvis jeg ville op hurtigt kunne jeg tage denne prøve. Der var bare et problem. Det var ikke i den by jeg har kørt i. Det var Hillerød, ca 15 km. fra hvor jeg har kørt. Kender på ingen måde den by, men hvis jeg ikke ville op 3mdr senere(pga deres VILDT laaaaaaange ventetid), så skulle jeg tage den.

Nu har jeg så kørt 4 gange i Hillerød, og syntes ikke byen er vildt svær at køre i, men det gør mig stadig nervøs at jeg ikke kender den.

Men nu er det så på tirsdag det går løs, og jeg er bare så nervøs.

Min kørelærer har sagt at jeg kører rigtig godt, men det skal lige passe at jeg bliver så nervøs på tirsdag at jeg intet kan finde ud af.

Nogen som har gode idér til hvad jeg kan gøre for at nervøsiteten forsvinder bare en smule?

Hilsen Louise

Jonas, jeg elsker dig <3

0
0
Svar på denne tråd

Det skal nok
Forfatter: 
Dato:  06-07-2008 23:09

gå og hvis du er meget nervøs, kan du købe en citrin (ædelsten).

Ved at køre i en fremmed by beviser du netop dine gode køreegenskaber, så stol på dem og din kørelærer :-)

/Tinamaria

Avlsgodkendt EU-palominohingst tilbyder bedækning.

Se fotos på præsentationen.

Feng Shui konsulent, forfatter, multiterapeut og underviser

http://www.danskfengshui.dk

0
0
Svar på denne tråd

jdfnjndsi
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 14:45

hej, jeg skal til køreprøve i hillerød her om 2 ugers tid, og så længe du prøver at huske de trick steder der er i byen skal du nok klare det :) og hvis du kører godt så burde du da klare det fint, jeg har kun kørt der 3 gange, men er så lidt heldig fordi jeg kender byen godt, men selvfølgelig skal du nok klare det, det er ikke den sværeste by at køre i :)

krydser fingre for dig! :)

Tazzi

Safir vil altid elske dig <3

fotografering tilbydes på sjælland

http://www.tazzfoto.dk

0
0
Svar på denne tråd

Køreprøve
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 14:51

Hvad er du nervøs for??? Det værste, der kan ske, er at du dumper og skal op til en ny køreprøve...

Det er jo ikke jordens undergang

BR Vivaldi 17½ dressursadel sælges

0
0
Svar på denne tråd

hillerød
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 15:27

Hillerød er absolut ikke den værste by at køre i.. Bare du kan dit koblingspunkt på dumpebarken(Carlsbergvej, lyskrydset ved kirken, på bagsiden af stationen). Ellers skal du bare håbe på du ikke kommer den vej. Men det er faktisk det eneste sted jeg lige kan komme i tanke om kan være lidt tricky. Og kender trods alt byen rimelig godt, har boet der i næsten 20 år..

Vh. Amalie

Alle har fotografisk hukommelse,

det er bare ikke alle der har film i...

Alkohol forbrændes med en konstant hastighed i leveren.

Kaffe, dans, motion eller frisk luft hjælper IKKE.

0
0
Svar på denne tråd

ej jeg
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 15:57

synes nu også jeg var nervøs dengang jeg tog kørekort...

Men husk at trække vejret godt ned i maven, det kan godt berolige lidt. Det hjalp i hvert fald mig med dybe vejrtrækninger.

Og hey - held og lykke, det skal nok gå

Mvh. Bente.

Søde kælne kattekillinger bortgives til kærlige hjem. 12 uger gamle til september. De kan allerede bruge bakken. Vant til hund.

0
0
Svar på denne tråd

nå ja...
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 16:23

Forresten held og lykke.. Det skal nok gå fint alt sammen...

Vh. Amalie

Alle har fotografisk hukommelse,

det er bare ikke alle der har film i...

Alkohol forbrændes med en konstant hastighed i leveren.

Kaffe, dans, motion eller frisk luft hjælper IKKE.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 19:35

Jeg har heldigvis været oppe på dumpebakken, og har ingen problemer med at komme igang derfra ;) så det er super ..

0
0
Svar på denne tråd

Bestået ;)
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 19:12

Ja så var jeg så oppe her idag. Og jeg bestod.

Den prøvesagkyndige sagde at der ikke var en finger at sætte på mig, så hav havde det helt fint med at slippe mig løs i trafikken. Det var bare så fedt. Så nu går jeg rundt med et kørekort i lommen

0
0
Svar på denne tråd

Kørekort
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 19:21

Tillykke og god sommer på vejene.

hilsen Jane

Ghandi

*24/6-1992 - 23/10-2006*

Sov sødt

www.milan-cherie.dk

0
0
Svar på denne tråd

Weeee,
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 19:29

stort tillykke herfra

Mvh. Bente.

Søde kælne kattekillinger bortgives til kærlige hjem. 12 uger gamle til september. De kan allerede bruge bakken. Vant til hund.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider