Hej alle HN'ere.
Ja, så er det ved at være tid til at jeg skal til køreprøve. Er vildt nervøs, da jeg ikke har fået kørt meget i den by jeg skal op i. Jeg har hele tiden kørt i Frederiksværk indtil jeg skulle op til teoriprøven(som jeg bestod første gang). Men da jeg så ringede til min kørelærer for at få køreprøve ringede han nogle dage efter og sagde at hvis jeg ville op hurtigt kunne jeg tage denne prøve. Der var bare et problem. Det var ikke i den by jeg har kørt i. Det var Hillerød, ca 15 km. fra hvor jeg har kørt. Kender på ingen måde den by, men hvis jeg ikke ville op 3mdr senere(pga deres VILDT laaaaaaange ventetid), så skulle jeg tage den.
Nu har jeg så kørt 4 gange i Hillerød, og syntes ikke byen er vildt svær at køre i, men det gør mig stadig nervøs at jeg ikke kender den.
Men nu er det så på tirsdag det går løs, og jeg er bare så nervøs.
Min kørelærer har sagt at jeg kører rigtig godt, men det skal lige passe at jeg bliver så nervøs på tirsdag at jeg intet kan finde ud af.
Nogen som har gode idér til hvad jeg kan gøre for at nervøsiteten forsvinder bare en smule? 
Hilsen Louise
Jonas, jeg elsker dig <3