|
|
| Solrød stævne hestefestival |
|
|
Nogle der skal starte der? overvejer at tage med. men min computer vil ikke åbne proportionerne på deres hjemmeside? Nogle der kan fortælle hvilke programmer der er? På forhånd tak mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Infosport... |
|
|
De venligste hilsner, Tina
--- FLYTTER TIL ODENSE PR. 1/8 OG SØGER DERFOR HEST AT RIDE DER ---
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Jeg overvejer at komme og tage billeder, da jeg ikke bor så langt derfra. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Det var så lidt... |
|
|
;-)
De venligste hilsner, Tina
--- FLYTTER TIL ODENSE PR. 1/8 OG SØGER DERFOR HEST AT RIDE DER ---
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi kommer |
|
|
mandag - torsdag
Mvh Camilla
HESTEGRÆS WRAP SÆLGES God kvalitet - ca 120 kg - kan håndteres uden maskiner 200 kr. stk. - afhentet 4350 Ugerløse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :0) :0) :0) |
| Forfatter:  |
Maria-83 ♥Zafir mussen♥ |
| Dato:  |
26-06-2008 07:36 |
|
Hej søde Hvis du vælger at starte, så skriv lige til mig så jeg kan komme med og hjælp og taget nogen billeder af jer *s* Knusser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal |
|
|
afsted med min datter, hun skal starte Pony Højelse Cup Finalen, Torsdag og fredag. Helle
Super dejlig spring pony, kat III, sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skal dømme |
|
|
og jeg deltager som dommer  Håber mange igen iår bakker op om dette arrangement der for mig at se er lidt nytænkning på c-plan. Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Måske... |
|
|
Jeg kommer måske torsdag, men har ikke helt besluttet mig endnu... KOmmer jo også lidt an på om jeg kan få en chaufør osv... Men det er en super godt ide, om ikke andet så kan jeg jo tage ned og kigge...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi kommer |
|
|
om torsdagen, Trisse skal ride Ariane i to klasser, dressur. Det er så første gang vi skal deltage med vi glæder os. Ha´en god dag...
For den som har viljen og troen i hjertet er intet umuligt. undefined Maskinbroderi udføres på alt, f.eks grimer, dækken http://www.al-horse.dk Sadler sælges, se præstentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| konkurrence |
|
|
Yeps  Min underviser skal starte på Ramon. Uhh hvor er jeg spændt  Glæder mig helt vildt til at se ham dressurklar. Knus fra Heidi
Just do it ! DV/Oldenborger/Hannoveraner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm........ |
|
|
jeg regner med at komme mandag, og starte evt lc3, lb1 og spring 80.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Solrød |
|
|
Jeg kommer også til Solrød, vi skal hoppe mandag og tirsdag tror jeg  Mvh Alette
Kursus med Nikolaj Hein Ruus afholdes på Vestegnens Rideklub. Skriv hvis du er interesseret eller vil vide mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yes..... |
|
|
Yes vi kommer stort set hver dag for jeg har en del af mine ryttere til start. Hils endelig på derude vi er ikke til at undgå at se.  Kh Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|