|
|
| spørgeskema (kort) |
| Forfatter:  |
Asta ♥Isabella♥ |
| Dato:  |
17-06-2008 14:17 |
|
jeg har en lille ting som jeg synes kunne være sjovt at finde ud af .. håber i gidder svare  den handler om økolgi og om i køber økoligsk.. (lige fra landmanden kalder vi også økologisk - selvom det er bedre:)) så her er det ret simple spørgeskema: jeg køber altid økologisk: (sæt kryds) Jeg køber en gang i mellem: jeg køber aldrig: Det varrierer: eventulet svar andet:) mange tak hvis i gidder at svare(:
Mvh. Asta .-*'^Elsker dig, Belle^'*-. For evigt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar.... |
Katrinen |
17-06-2008 14:26 |
|
Jeg køber aldrig økologisk. Katrine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **smil** |
|
|
jeg køber altid økologisk: x (når det er muligt) Jeg køber en gang i mellem: jeg køber aldrig: Det varrierer: eventulet svar andet:)
Længe leve Karma loven Hoppeføl/åring købes. pinto eller paint.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| økoøko |
|
|
jeg køber en gang i mellem eventuelt: jeg køber brød uden sukker og med mange kostfibre. Er de øko er det kun et plus.
♥ Christina & Alle Prinsesserne Count your blessings
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lidt af hvert... |
|
|
Økologi afhænger af hvad det er for en vare. Jeg køber altid økologisk mælk og æg. Jeg køber ikke altid økologisk ost, for så er der stortset kun én at vælge imellem, - men jeg køber den indimellem. Kød spiser jeg ikke. Fisk kan man ikke rigtig få økologisk. Frugt og grønt køber jeg sjældent økologisk da jeg synes det er alt alt for dyrt. Havregryn, mel osv. køber jeg derimod helst økologisk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spørgeskema |
|
|
Jeg køber engang imellem... Dog altid æg og mælkeprodukter!
BR Vivaldi 17½ dressursadel sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar... |
|
|
jeg køber altid økologisk: (sæt kryds) Jeg køber en gang i mellem: jeg køber aldrig: Det varierer: x eventulet svar andet:)
Venligst Jen9 "Tomorrow is another day without any mistakes" Anne fra Grønnebakken SÆLGES: Brun Windsor Elite 17" Fit 3 Stübben Siegfred 17" bom 32
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg..... |
MaFilaNoir |
17-06-2008 15:01 |
|
køber kun økologisk hvis det er på tilbud eller når det er biligere end det andet 
Min elskede fila er sat tilsalg. Livet bliver aldrig det samme uden min elskede hest!! ;-(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar herfra |
|
|
jeg køber altid økologisk: (sæt kryds) Jeg køber en gang i mellem: X jeg køber aldrig: Det varierer: eventulet svar andet:)
Om du tror at du kan - eller om du tror at du ikke kan. Så har du ganske givet ret. Henry Ford Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay.... |
|
|
jeg køber altid økologisk: Jeg køber en gang i mellem: jeg køber aldrig: Det varierer: X - jeg køber nogen gange økologisk kød. Ellers gør jeg ikke i det. eventulet svar andet:)
Curiosity killed the cat, and satisfaction brought it back...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| økologisk |
|
|
det eneste jeg køber økologisk er æg. Jeg kan ikke klare tanken om de stakkels høns i små bure. Jeg ved godt at fx. køer der ikke er økologiske mange af dem ikke kommer ud på græs, men de har trods alt mere plads. hilsen christine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Økologisk |
|
|
Det varierer... Jeg er på SU, så det er som oftest det billigste der ryger i kurven - selvom jeg ville ønske det var anderledes! Hvis jeg havde råd, ville jeg nok oftere købe økologisk 
Hilsen Mette med fjordhypperne Behandl din hest, som du selv gerne vil behandles - med respekt! SÆLGES Kjole: sort, gulvlang, str.42 Kjole: lilla/lyserød, lang, str.XL Ballerinasko: sorte str.38 Se præsentation ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spørgeskema |
|
|
Mit svar må være, at det varierer. Af visse fødevarer køber jeg kun de økologiske, f.x. mel, mælk, fløde, smør, æg. Synes udbuddet er lille, og varerne er nogen gange i ringe stand, hvis man udelukkende går efter økologiske varer. Selv om jeg er tilhænger af økologi, bryder jeg mig ikke om slatne grøntsager og rynkede æbler...
Nu med hundepension www.123hjemmeside.dk/hundepension
Man skal ikke sige noget om folk, man ikke kan sige til dem... Nu med en længe ventet blomst i maven. Termin d. 101008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Økologi |
|
|
ALDRIG Der er en årsag til at sprøjtemiddel mm. er opfundet, og det er bla. befolkningens sundhed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| økologisk |
|
|
Jeg køber altid økologisk, hvis det er muligt.. Og køber altid vegansk 
-Veo Stald Nordlund www.LeoGio.dk Tinkeren Coco Ismulen Halla fra Hejelte Ismulen Ljufá fra Vestergaard Hvil i fred Nordlunds Chihiro Venter føl efter: Ljufá & Spoi fra Tyvekrogen . ROSKILDE FESTIVAL BILLET SÆLGES !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg køber en sjælden gang, men kun hvis det rimeligt i pris. Mvh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkge'rhkrt |
Asta ♥Isabella♥ |
18-06-2008 09:30 |
|
tak for svarene allesammen(:
Mvh. Asta .-*'^Elsker dig, Belle^'*-. For evigt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|