|
|
| Yndlings-tømmermandsmad? |
|
|
Min er hjemmelavet bacon/cheese burger med hvad der dertil hører... Hvad er din?
Venligst Jen9 Lykken er en varm hestemule  SÆLGES: Windsor Elite 17" Fit 3 brun Stübben Siegfred 17"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Take out |
| Forfatter:  |
Kristina König |
| Dato:  |
15-06-2008 18:46 |
|
Jeg tror, det bare er alt andet, end hvad jeg selv skal lave. Men McD, Sunset og kinesisk er topfavoritter. Og chips! Kristina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tømmermænd |
Carina 1 |
15-06-2008 18:52 |
|
kims sourcream and onion chips og kakao/juice... Det er sådan ca det eneste jeg spiser/drikker når jeg har tømmermænd. Vildt ulækkert... Nårh ja, også alle slags frugt, i rigelige mængder
Carina Klap lige hesten The Word was the Word, and what a Word it was! Stokke højstol i bøg sælges. velholdt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kebab... |
|
|
kebab med masser af chili, så jeg klar igen 
mvh Karin Ældre Spring pony udlånes (måske) til den rigtige rytter, kun sjælland...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hm..... |
Find-Nemon |
15-06-2008 19:06 |
|
Jeg synes faktisk det er forskelligt, hvad den optimale mad er for mig, alt efter hvad jeg har drukket. Guldkorn og juice fungerer rigtig godt efter en øl/vin-aften.. Hvis det er mere henad cocktails, shots etc. der har været på bordet, så svigter Maccen aldrig - dertil ostepops (som jeg bare ikke kan fordrage til hverdag) 
Moral er godt - Dobbeltmoral er dobbelt så godt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mc D.... |
|
|
Intet andet. Jeg har nok spist 987349572957 kg af det skidt de sidste par mdr.
Malle - med Honeyburst/Raja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tømmermnd |
TulleFelix ♥Felix♥ |
15-06-2008 19:21 |
|
Burger med pomfritter og drikke yougurt.. især drikke yougurten er et stort hit, da jeg sjændt kan tåle de drink jeg drikker pga. juice og citron, får yougurten min mave til at falde til ro igen. Men også derfor jeg ikke går så meget på druk, for bryder mig ikke om ren sprut og øl. og det ville være alternetivet til at undgå alt det man ellers blander op med.
Tine og Felix Stald Vodagergård www.vodagergaard.dk Oldenborg Søges: *Halv- eller Helpart og opstaldnings sted i Seden Syd pr. 1/9-2008, til 8 års vallak
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er |
staldhestely |
15-06-2008 19:54 |
|
godt nok flere år siden jeg har haft tømmermænd, men dengang var "reparationsmaden" altid, tomatsuppe med revet ost  Hilsen Helen.
HUSK IGÅR DRØM OM IMORGEN LEV IDAG.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
McD og andet fastfood er fantastisk, men det betyder jo at man skal rejse sig op og ud i virkeligheden. Jeg drikker Cola eller saftevand, og spiser (udover fastfood) pølsehorn, brød uden noget, chips og toast. Mig og nogle venner havde lejet et lokale til nytår, og dem der kom og hjalp med at rydde op dagen efter, gav "fest-kassen" pizza efter oprydningen. Sjældent har pizza smagt så fantastisk og været så hyggeligt 
Emilie Watson ♥ Egocentreret blondiebabe -Og stolt af det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe... |
LineFedders |
15-06-2008 20:02 |
|
mælk... det allerbedste. Og jeg bryder mig ellers ikke om det til hverdag. Kan sagtens drikke 1-1½ liter mælk efter en bytur. Kan ikke udstå vand, når jeg har tømmermænd. Det smager mærkeligt. Og så ellers en hjemmelavet burger og pomfritter med salatmayonnaise. Eller noget andet "tungt" med masser af salt og fedt. Mums! /Line
Distancenovicerne Askari & Line, og Pompadeur - højtelsket ædemaskine
"Everybody's gotta end up somewhere, I'm just taking my time to get there" - Tina Dickow
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mmmmm... |
|
|
Jeg skal have cacaomælk og et stort bacon-whopper-cheese meal med cola, mums.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Burger... |
|
|
Helt klart hjemmelavet burger. Det er meget vigtigt, at der er chili-aïoli, jalapenos og masser af tomat i! Derudover altid æblejuice om morgenen - det er det eneste, der dur. Det køber vi altid ind til til 1. januar, og nogle gange glæder jeg mig næsten mere til hygge d. 1. end selve nytårsaften  Mvh Anna
Efter 10 år uden hest kommer... Påske!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bacon-cheese |
|
|
burger kan vist nogenlunde ligge en dæmper på de værste tømmermænd her også.... Hvis de er rigtig slemme, tager det dog som regel en halv dag at æde den burger.... GGG.... Og jo jo, den ok som kold, når man har tømmermænd.... Man har det jo klamt no i forvejen, så det betyder ikke det store med en kold burger....
Zamangah Søger: Bright Ruby FOR 94160 DV DK F1
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkhaskjdhkajs |
Anna-S |
15-06-2008 21:02 |
|
Hmm de 2 gange jeg har haft tømmermænd har favoritten være Polo/mentos (med mint!) og VAND - og intet andet resten af dagen... Efter en normal aften med alkohol (hvor jeg ikke skal ud at køre med nogen næste formiddag og derfor undgår tømmermænd) er alt andet end normal morgenmad godt - Pizza, bøf, laksesteak osv. osv. Alt det man normalt ikke gider på en ganske almindelig morgen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Brunch... |
pernille 7 |
15-06-2008 21:20 |
|
Brunch - pølser, bacon, røræg og baked beans og ketchup i rå mængder.... Kaffe og appelsinjuice til! Naturligvis tilberedt og indtaget i privaten med mascara under øjnene og gardinet trukket for så der ikke er for lyst  Og så cola.... Og måske en lille panodil - men det er vel teknisk set ikke mad 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så lidt som muligt |
|
|
Cola, dansk vand, franske kartofler og filur is..
Det, som er smukt, truer dig ikke. Bring skønhed ind i dit liv, så vil du finde mere plads til, at være dig selv Medlem af DÅHM syd Undervis. tilbydes, se præs. www.hammelev.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar Svar |
|
|
Først MÆLK! Og så en tur på Mac'en og have en mellem Mac Chicken menu, og en cheeseburger ved siden af, så er min dag næsten redet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Har aldrig haft tømmermænd. Lige meget hvor meget jeg har drukket 1. januar kunne jeg bare mærke noget i maven - og havde drukket nok..
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Junkfood |
Kiki |
15-06-2008 22:43 |
|
Hmm må vidst melde mig til dem som spiser junkfood. Jeg plejer at starte med at spise nogle chips og nippe til lidt cola. Det er især godt hvis chipsposen har været åbnet dagen før. Derefter får jeg pizzamanden til at bringe mig pizza/burger/pizzasandwich og pommesfritter. Skal have fritter til. Har jeg glemt at købe chips og cola til dagen derpå, så venter jeg bare utålmodigt på at pizzamanden som tager dankort ved levering åbner. Har endda en enkelt gang overtalt ham til at komme med maden før de startede udbringning. Er den helt gal, så er tørt toastbrød uden noget på ganske godt. Det føles ligesom om at brødet så suger det overskydende sprut op af ens mave. Det er da vidst godt det er så sjællent at man render på druk. Jeg ville da blive endnu mere rund end jeg allerede er.
Mvh. Kiki Med misserne Oscar og Maddox
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tømmermandsmad |
|
|
Her er favoritten blevet at stege en omgang bacon på panden til det er godt sprødt, så tilføje et lille løg og lade det stege lidt. Så nogle æg og lidt friske tomater. -Og godt med salt på! Mums. Mvh Naja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen... |
dibbel ♥Mette♥ |
16-06-2008 00:33 |
|
Alt ulækkert kan bruges her hos mig  MacD er jo en klassiker som man aaaaldrig går galt i byen med, og på dagen der på, så er deres saltede fritter altså bare GODE  Pizza med pepperoni, ost, oksekød, ananas og chili er også bare suverænt, især hvis den har stået i køleskabet hele natten og derfor bare er lækker KOLD - aaaaaaah mums fillibaba!!  drikke? Joo vand vand og vand, eller is KOLD mælk.. så er dagen reddet 
Har du en hest/stor pony som kunne bruge ekstra motion her i sommer, og står den i Esbjerg området? Så skriv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Snart længe |
|
|
siden.. Men ellers noget meg MEGET salt.. Pommesfrits er altid godt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uha det |
|
|
må være kold lasagne. MUMS!
Hilsen Søde Julia, 2 ROSKILE FESTIVAL Billetter sælges. 3200 kr ialt, eller giv et bud, er villig til at forhandle "Var Christian Bale 15 år yngre, skulle han giftes med mig" <3<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det sjove er |
|
|
at jeg faktisk har en teori om, at dagen med tømmermænd er dagen hvor man bruger flest penge.... Eller det er det i hvert fald i mit tilfælde.... 4 drinks og jeg er rigeligt morsom.... Det vælter jo ikke noget budget.... Men ak... Dagen efter, hvor der skal drikkes rigelige mængder, spises salt og andet, ja det er da ved at være kostbudgettet for en uge.... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bare giv... |
MaFilaNoir |
16-06-2008 12:55 |
|
mig en stor cocio bajer og en pizza eller et piza brød KUN med kebab og dressing ummm! men det er nu rigtig mange år siden jeg har haft tømmermænd... plejer normalt at slippemed kun at være træt 
Min elskede fila er sat tilsalg. Livet bliver aldrig det samme uden min elskede hest!! ;-(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tømmermænd igår |
|
|
jaah havde så (lidt) tømmermænd igår. Jeg var heldigvis frisk nok til at lave nuggets da jeg kom hjem samt brokkolipandekager ( de sku bare en tur i microovnen). Og Så masser af ketchup. Og to panodiler. Sov 4 timer.(kl hjem kl 07.00) Op, og se lidt tv, spise chips, drikke 1½ vand!!! Og så sove en halv time igen. Samt ha indtaget 2 eller 3 panodiler! Op og i bad. Og så ellers til familie fødselsdag - Hurra. Jeg havde ingen tømmermænd. Jeg var bare MEGA træt! Og idag? Jeg er MEGA træt. Men mit tømmermænds råd er at spise når man kommer hjem. Inden man sover. Det tager lidt det værste. Nååh ja og så en banan. Den suger jo 
<3 med katten Bella <3 Blå stævne jakke sælges. Str. 38, meget velholdt! Kom med et bud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps.... |
|
|
Og to hovedpinepiller inden man går i seng.... Det plejer også at tage toppen....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla |
Saandra |
16-06-2008 13:46 |
|
Puha. Når jeg har tømmermænd kan jeg simpelthen intet spise, og jeg kan dårligt nok drikke.. Mig dag foregår bar i sengen eller på sofaen med meget ondt a mig selv.. Jeg ville ønske at jeg kunne spise noget, men hver gnag jeg bare tænker på det, ryger det hele retur igen :/
Sandra nu uden hest Tilhænger af duerne <3 Danske mestre - 2006/2007 F.C.København PONYLAND KAN ANBEFALES Part søges på amager 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mad...? |
|
|
Jeg er ikke god til at spise når jeg har tømmermænd - men MÆLK, det drikker jeg i litervis! 
*Hvis forventningens glæde er den største, hvorfor må man så ikke glæde sig for tidligt?!* © VKH Palomino/arabere: Ibriiz Arabians OX araber unghoppe sælges!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mmm... |
Maria *Elliot* |
16-06-2008 14:07 |
|
Den er stensikkert hver gang jeg vågner op med nogle bestemte veninder eller min lillesøster, så skal vi have pasta, pølser på panden og bearnaisesause. Yummi, det stikker næsten MacD på rigtig træls tømmermændsdag  Ellers chips, cocio, sodavand, pizza, pomfritter.. Alt muligt usundt 
Maria - Nu også som stævnerytter igen  Henri de rivel (HDR) dressursadel, Lexus, 17", sælges. Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting er vanskelige.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| burger king |
|
|
må der til, og intet andet!
Længe leve Karma loven Hoppeføl/åring købes. pinto eller paint.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
-Næsten alt der kan proppes i munden  Jeg storspiser altid dagen derpå. Især is og te er godt, og så cola fra automater (Mc.D. osv.) -Sascha
Gud give mig sindsro til at acceptere de ting, jeg ikke kan ændre, mod til at forandre de ting, jeg kan forandre, og visdom til at kende forskellen. -Reinhold Niebuhr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Melon. |
|
|
Total ynglings er alle former for frugt, specielt melon. Derudover Ice Tea Peach, mums slukker tørsten så dejligt. Skal der lidt ekstra til er Pingvin Blue Jeans en sikker vinder sammen med skub-op-is eller grøn kæmpe sambi! Af "rigtig" mad, må det være enten mexikansk eller også en club-sandwich fra jut-eat. Mums
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Justeat.dk |
|
|
Må være den ultimative løsning! En pose over hovedet, betal og spis...  Ellers er Mc.D og Sunset pomfritter vejen frem for mig, og masser af slush ice.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tømmermændsmad |
|
|
Mc D, Sunset eller kinesisk. Eller alt der smager lidt saltet/krydret og COLA  Har prøvet at spise sundt dagen efter en bytur, og må sige at jeg kommer mig hurtigere ved at spise mere sundt og bare drikke masser af vand, men det smager altså ikke lige så godt! 
Kristina og Mademoiselle Du kan også hjælpe: www.wspa.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift. |
|
|
For guds skyld ingen mælk! Her skal der spises lige når jeg kommer hjem, inden jeg skal sove, det tager det værste. Her ses gerne at jeg spiser en p-tærte hverfald. Næste dag hedder det vand, vand og vand, og gerne bagermad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tømmermænd |
Jannie *haflinger* |
16-06-2008 20:58 |
|
Uh det er alt efter hvor slemme tømmermændende er. Nogle gange kan jeg slet ikke få noget ned. Men ellers grill mad, specielt kebab mix eller en Cheese burger. Og salt eller sour cream and onion chips;o) og selvfølgelig en iskold coca cola
Jannie Don´t worry, be happy:-) Fuldblod/paint vallak sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tømmermænds mad |
|
|
Hej hej Jeg er altid totalt dårlig dagen efter en bytur. Jeg knækker mig det meste af dagen. men alligevel fejler appetitten ingenting, så mc donalds, grill mad og idet hele taget mad jeg ikke selv skal lave og røre mig alt for meget efter er et hit. Vand drikker jeg ikke da jeg får det meget mærkeligt i maven af det. Så sodavand (helst cola) eller cacao er bedst. Og så slush ice i rigelige mængder har jeg fundet ud af er rigtigt godt, så får jeg det meget bedre. hilsen christine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hangover hangover hangover |
|
|
nu er mine tømmermænd aldrig slemme, har det bare smådårligt og er træt. har kun knækket mig en gang dagen derpå men det kunne jo være det var min nat-mads-teori der gør det hehe.. men når jeg kommer hjem fra en bytur eller bare druk, så skal jeg have noget at spise.. skal jeg sove herhjemme har jeg på forhånd lavet en pastaret, sådan en af dem i pulver der bare skal vand i og varmes op.. og den er så færdig, så får den bare lige en lille smule vand og bliver opvarmet igen, så er den klar på 4 min ca.. og det skal være pasta med hvid sovs, altså ikke almindelig kødsovs.. men jeg spiser så pastaretten og dertil drikkes der en masse vand.. skal jeg sove hos andre, har vi som regel spist sammen inden festen, og har som regel fået pizza, så der spiser vi resterne af dem, når vi kommer hjem.. og jeg drikker en masse vand til.. i løbet af natten (eller hva det er når man når til at sove) der kan jeg godt nå at drikke 1-2 liter vand. om morgenen der spiser jeg så ikke de første par timer, men drikker en masse vand.. og så står den på en pose popcorn med ekstra salt på med tilhørende vand, mælk og gerne fanta exotic.. og popcornene er så et par timer om at blive gumlet igennem.. og så går det egentlig fint nok..  men stadig lidt ufrisk, og om aftenen skal den helst stå på pasta.. ikke noget tungt, eller noget der skal gumles for meget, og salat det er bandlyst..
Mvh.Krohne Hvis sandheden står i vejen for dig, er du på forkert vej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har prøvet.. |
|
|
lidt af hvert.. Lige nu forsøger jeg med at have spist ordenligt inden indtagelse af alkohol.. Samt lige inden jeg går i seng drikker jeg en masse vand og spiser lidt mad, så plejer tømmermændene at holde sig væk.. Hvis skaden er sket og der er lidt tømmermænd, så plejer jeg at stå op, spise lidt morgenmad og få lidt vand også ligge mig et par timer, så er jeg klar igen når jeg vågner..
Krone og Bølge - En selvfølge R.I.P Luna - Sov godt smukke hest.!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| McD.... |
|
|
McDonalds....en stor jordbær milkshake og en mcfeast menu kan (næsten) altid gøre mig frisk igen på en tømmermandsdag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|