Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hun har sat mig af i en skov!!!!
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 21:01

Ohøøøjj!

Det er mig, Thorleif, som at der skriver.....

Jeg vil godt indgive en officiel klage over min ejer!!!

Jeg er under falske forudsætninger blevet lokket på sommerlejr, læs følgende og i vil give mig ret:

Det startede sidste lørdag formiddag - jeg blev striglet og pudset, ja endda min man blev rykket!! Da traileren ankom var jeg sikker - min konklusion var da, at jeg skulle til stævne , så mig op i traileren og afsted...

Men da bilen stoppede kunne jeg ikke helt forstå det - der var ingen larm eller vrinskende heste... der var faktisk helt stille!! Da rampen kom ned var forvirringen total - der var kun marker og skov...

- efter en vandring op af en laaaaang bakke blev jeg modtaget af min normale fold veninde .... og nu forstod jeg da slet ingen ting!! Hvor var jeg og hvad skulle jeg lige bestille her!

Jeg skal selv plukke min mad - og min ejer har givet mig sådan nogle trælse strimler ned over mine øjne , og hver dag kommer hun og sprayer mig med sådan noget ildelugtende væske... åhh hvor må hun bare hade mig!!

desuden fik jeg bare såååå meget stød forleden dag.... jeg vil hjjjeeeeeemmmmm!!!

hvornår mon jeg må komme hjem fra sommerlejr??

"Ingen hest har græsset forgæves" citat: Steffen Brandt

...

Nu med en ny heste-ven... Thorleif Gøgholm has arrived..

Libero-Lucky - den største stjerne på himlen!
4.6.1997 - 11.7.2007....R.I.P.

0
0
Svar på denne tråd

hehe...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 21:05

hehe, stakkels lille Thorleif! Sikke en ond ejer...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 21:08

Ja det er da også for dårligt.

Skriv evt. til dyrenes beskyttelse.

Jeg er sikker på de straks træder til, i sådan et akkut tilfælde som dette

Held og lykke med klagen Thorleif!

Med Venlig Hilsen

Ina Brøndum

Oliver 16 08 03

Lukas 04 04 06

Silas 21 07 07

Snart med Zahrah Hamrah El Azraff OX

Ask den gæve Shetter

-Men uden Mirco...

0
0
Svar på denne tråd

hvor ka du
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 21:12

ej hvor lyder du grum vivi min kommer på døgnfold imorgen... mn hun vil tænke det samme... blev lige budt på brydekamp med hingsten da han skulle på fold og tænk jeg tabte ;0) det kostede en brækket hånd og en blå balle samt nogle mindre knups og blåmærker... bare frdi min hoppe vrinskede til ham da jeg var tæt på hendes vindue

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder slemt...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 21:16

... sådan at blive sat i eksil ude midt i en skov. Og så med strimler over øjnene. Er det for at du ikke kan se når dræberdådyrene angriber?

Heldigvis slipper jeg for at have andet på hovedet end min grime, men min kæreste har fået sådan en sjov alien-hat så man ikke kan se hendes øjne. Ha, hvor ser hun sjov ud!

Det med at plukke maden selv er nu det bedste man kan. Mad SKAL være selvplukket - det der bare dukker op i spande og krybber er aldrig lige så godt som det man selv finder.

Desværre er der snart ikke så meget mad at plukke på vores græsfold mere, så mit menneske har truet med at fra i morgen får jeg roesnask til aftensmad hver dag igen.

Lidt træls! Morgenmaden er ok - egentlig ville jeg hellere nøjes med græsset, men hvis jeg ikke spiser det der er i min spand, tager kæresten eller min livvagt det - og et går jo ikke at de spiser noget der er MIT.

Men at jeg igen skal hives ud af folden og have det der roesnask - øv bøv. Jeg ville hellere at vi fik lov at komme ind på den anden store græsfold, hvor der er jo masser af græs. Men det siger mit menneske, at det får vi ikke lov til, for det skal laves til madpakker til vinteren.

Pjat med hende - vi vil hellere spise det nu, mad om vinteren dukker jo alligevel bare op så hun kan servere det for os!

Baloo

0
0
Svar på denne tråd

måske men
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 21:23

Njaeh måske kalader du det ude i skoven bette Leif, men vi er nogen modige stridshingste lige i omegnen som gerne vil vise dig området :P

Vi står klar til det hele;

Og nejda, sommerbuttethed er ikke et ord der eksisterer i en stridshingst ordbog! ;D

VELKOMMEN I DET GRØNNE

UNIKKE Pandebånd sælges:

Skriv og hør nærmere!

www.mevert.dk/salg.html

Knagerækker udarbejdes

0
0
Svar på denne tråd

baloooooooo....
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 21:25

Baloo -

Mad skal tilberedes og serveres med følelse.... man kan da ikke nyde mad man selv går og plukker - eller træder på (!!!!)...

Jeg saaaaavner min morgen, middag, aftens og mellenmåltider!!!

buhhuu :(

"Ingen hest har græsset forgæves" citat: Steffen Brandt

...

Nu med en ny heste-ven... Thorleif Gøgholm has arrived..

Libero-Lucky - den største stjerne på himlen!
4.6.1997 - 11.7.2007....R.I.P.

0
0
Svar på denne tråd

Min ejer...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 23:17

.... er heldigvis meget sød, og selvom jeg er kommet til at gå ude i skoven med udsigt til både sø og å, så får jeg alligevel lov til at komme hjem, for folden ligger tæt på hvor jeg bor.

Godt nok sover jeg ude om natten i stedet for at stå inde i min boks, men fordi alle de her fluer spiser af mig, så både min hale og min man - ja hele kroppen - kløer, så får jeg lov til at komme ind og stå og hygge mig om aftenen. Godt nok kommer mine foldkammerater ikke med ind, men det gør ikke så meget længere, for jeg får nemlig foder i min krybbe og skal slet ikke dele med dem. Og så bliver jeg striglet og efter rideturen kommer jeg i bad og bliver smurt ind i duftende cremer. Det er næsten som at komme på wellness ophold.

Lisbeth har ovenikøbet købt sådan et stangsmart flueafskrækkerdækken, så jeg er pakket ind helt oppe fra ørerne og ned til halen - det værste er at det skal trækkes over hovedet - men på den anden side så kan jeg gå uden at blive spist af fluerne. De andre heste på folden er lidt misundelige. Selv syntes jeg at jeg ret smart - det er en helt ny trend at trække i astronautkostume og ligne en der lige er kommet ind med 16 rumfærgen fra månen. Men man må jo lide for skønheden . Lisbeth har også lige bestilt et nyt Rambo astronautkostume til mig - man er vel mærkedyr - i en virkelig flot lysegrøn farve, så jeg matcher græsset på marken. Og i lørdags fik jeg en ny dressursadel. Den hendes gamle hest Victor havde passede mig ikke rigtigt, og så er jeg egentlig ikke så meget til genbrug, medmindre det er et meget dyrt mærke. Men desværre måtte jeg bøje mig og nøjes med en ny brugt sadel, hun har dog valgt den med omhu og den ser næsten helt ubrugt ud.

Og for at gøre det hele endnu bedre, så får jeg besøg af smeden igen i morgen, så jeg kan få nye sko på igen. Han var også på besøg i fredags, hvor jeg også fik nye sko. Men det er vel tilladt som dame, at have en skofettich - Lisbeth har i hvert fald også selv en svaghed for sko, så hun skal ikke brokke sig!

Så jeg er ganske godt tilfreds med mit liv her på 1. klasse og har ingen intentioner om at kontakte Hestens Værn.....

Mange hilsner fra luksusdyret La Figorina

BR Vivaldi 17½ dressursadel sælges

0
0
Svar på denne tråd

hej thorleif
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 09:15

ork det har vi været på længe nu, det er faktisk ret sjovt.

vi kom op til nordjylland, hvad siger du vi var sikker på vores ejer ikke ku lide os mere, men vi har fået en masse nye venner, især en dejlig hingst der hedder obi, nu skal vi ha babyer ;-)

vores mor kom med ekstra gulerødder da hun fik af vide vi skulel ha babyer, dejligt.

mor snakker om vi skal hjem til hende igen i okt og så skal vi lave noget, men hun ka glemme det ka hun, vi giiiiider ikke, hun ka få en skov tur hvis hun er heldig

nå vi vil gå ud og spise noget mere af det dejlige grønne, for senere skal vi en tur på stranden.

hyg dig Leif.

Hilsen Beauty og Sweetie

Hilsen

Christina

American Quarter Horses 4 life

0
0
Svar på denne tråd

Ha, ha, ha sjovt
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 09:43

Kære Thorleif..

Håber du vænner dig til din sommerlejr, du skal nok regne med at man bliver temmelig søvning om dagen, når man ikke kan få sin nattesøvn. Når du så lige ligger og sover bedst, så hører du måske en fløjten, hvis du så sørger for at se rigtig søvning ud, så går de hestemennesker måske igen. Min hun kan nemlig finde på at jeg også skal rides, selvom jeg er så søvning, det er mig længst til venstre på billedet.

Vh Future

Dressurtanten.

0
0
Svar på denne tråd

Sokke siger
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 10:28

Føler for dig, Thorleif. Hvordan kan det være at vores ejere ofte finder på de mest mærkværdige ting.

Tag her den anden dag. Der ville mit menneske have mig forbi en farlig ting der sagde "Sjus, sjus" og sprøjtede med vand!

Man skulle næsten ikke tror de holder af os, vel?

Det er dog opløftende at se at din ejer i det mindste har efterladt dig et sted med noget at spise, men det må da være en fejl, eller?

Hilsen Sokke, der fra idag af vil holde ekstra godt øje med de trailere der står oppe ved leddet, så han ikke bliver lokket ud på et sådan "usselt" sted.

Camilse

De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Lukas, jeg savner dig

Camilse.dk ...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider