.... er heldigvis meget sød, og selvom jeg er kommet til at gå ude i skoven med udsigt til både sø og å, så får jeg alligevel lov til at komme hjem, for folden ligger tæt på hvor jeg bor.
Godt nok sover jeg ude om natten i stedet for at stå inde i min boks, men fordi alle de her fluer spiser af mig, så både min hale og min man - ja hele kroppen - kløer, så får jeg lov til at komme ind og stå og hygge mig om aftenen. Godt nok kommer mine foldkammerater ikke med ind, men det gør ikke så meget længere, for jeg får nemlig foder i min krybbe og skal slet ikke dele med dem. Og så bliver jeg striglet og efter rideturen kommer jeg i bad og bliver smurt ind i duftende cremer. Det er næsten som at komme på wellness ophold. 
Lisbeth har ovenikøbet købt sådan et stangsmart flueafskrækkerdækken, så jeg er pakket ind helt oppe fra ørerne og ned til halen - det værste er at det skal trækkes over hovedet - men på den anden side så kan jeg gå uden at blive spist af fluerne. De andre heste på folden er lidt misundelige. Selv syntes jeg at jeg ret smart - det er en helt ny trend at trække i astronautkostume og ligne en der lige er kommet ind med 16 rumfærgen fra månen. Men man må jo lide for skønheden
. Lisbeth har også lige bestilt et nyt Rambo astronautkostume til mig - man er vel mærkedyr - i en virkelig flot lysegrøn farve, så jeg matcher græsset på marken. Og i lørdags fik jeg en ny dressursadel. Den hendes gamle hest Victor havde passede mig ikke rigtigt, og så er jeg egentlig ikke så meget til genbrug, medmindre det er et meget dyrt mærke. Men desværre måtte jeg bøje mig og nøjes med en ny brugt sadel, hun har dog valgt den med omhu og den ser næsten helt ubrugt ud.
Og for at gøre det hele endnu bedre, så får jeg besøg af smeden igen i morgen, så jeg kan få nye sko på igen. Han var også på besøg i fredags, hvor jeg også fik nye sko. Men det er vel tilladt som dame, at have en skofettich - Lisbeth har i hvert fald også selv en svaghed for sko, så hun skal ikke brokke sig!
Så jeg er ganske godt tilfreds med mit liv her på 1. klasse og har ingen intentioner om at kontakte Hestens Værn.....
Mange hilsner fra luksusdyret La Figorina