|
|
| S.ex and the City - The Movie!! |
|
|
Yups, den overskrift har jeg gerne villet skrive længe  Jeg har jo set hvert og et af seriens 96 afsnit mere end blot én gang - og mere end blot 3  Så The Movie var længe ventet! Vi fik billetter til forpremiere i onsdags og det var super! Filmen er lige som den skal være - og slutter som den skal! Nu skal jeg nok lade være med at afsløre for meget, jeg ville blot høre hvor mange der skal ind og se filmen? I kan i hvert fald godt glæde jer  "I know I'm not supposed to say this. I love you but I love me more!" - Samantha
Karen "Gestüt Pallerhaff" "Don´t cry because it´s over - smile because it happened!" Hestepasser søges til trakehner-dressurstald i Luxembourg - se mere på min præs. eller kontakt mig via PB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| S.ex and the City |
|
|
ja jeg må indrømme at jeg også er S.ex and the City super fan. Normalt ser jeg ikke så meget fjernsyn, men den serie har jeg nok set 3 gange jeg vil vildt gerne ind og se den, men det bliver nok først om en uges tid. (så jeg vil ikke høre slutningen)
I vil nok opdage en del stavefejl med tiden, da jeg lider af en smule ordblind/ordforvirring. Så i må bære over med mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg regner fast med at skulle ind og se den 
Håber der er nogen H-ænder fra Fyn der vil med til Odense og se den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| S.ex and the City |
|
|
Gæt hvad der kører på mit tv nu  - Købte lige skoboksen den anden dag. Vil også ind og se filmen, - venter lige til det værste premieværk er ovre  - Og så skal jeg jo så lige finde en at slæbe med ind og se den, for kæresten har sagt at han gør det bare ikke... Så må jeg jo nyde serien så længe, har aldrig set den helt, så er rigtig sjovt at se den fra starten af nu 
Mvh. Julie Rollo - Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt... | Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Savage Garden |
| Forfatter:  |
GeLabs2203 |
| Dato:  |
30-05-2008 09:16 |
|
Jeg har også set samtlige afsnit om og om igen, og har stort set hele serien på DVD. Ahhh... FANTASTISK serie!! Overvejer stærkt, om jeg skal se den i biografen eller virkelig vente til den kommer på DVD, jeg hader nemlig biografen når folk sidder og snakker og mumler og larmer... Tja... jeg er lidt i vildrede...
Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes - besøg Labs' hjemmeside Darren & Labs, I love you! I don't believe in God - I believe in Darren Hayes Bliv min ven på MySpace Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeps.... |
|
|
har også planer om at skal se den - hvis vi når det. Det er lige med at få tid til det, når man skal have afsat børn og vi rejser på ferie den 20 juni. Havde ellers tænkt os at se den i drive in og så kunne knægten være lidt længere oppe - men øv øv det er først kl. 22.30 og alt for sent for sønnike. Men godt at høre at den er god - den serie er bare kult
Springsadel sælges, Kieffer Aachen, rigtig pæn og velholdt. Læderridestøvler str. 37, pæne og velholdte sælges Belgiske kæmper med stamtavle sælges, kuld født den 27/4
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil også ind og se den |
|
|
og min kære mand har enddag tilbudt at stå udenfor biografen med vores 5 mdr. søn så jeg ikke er langt fra familien og amningen... Tror sørme jeg bestiller billet i weekenden *s*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Nåede I at få set boxen færdig inden? Glæder mig SÅ meget til at komme ud og se den, hvis jeg da kan få overtalt nogle af tøserne til at tage med - og vi kan finde en biograf, der viser den 
Heste- og børnebøger sælges! Se præsentation for mere info - Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvfølgelig... |
Mette J |
30-05-2008 09:57 |
|
..skal den ses - et par gange nok  Desværre har jeg ikke kunne/kan ikke deltage til forpræmiere eller til selve præmieren - øv øv..
Mvh Mette *** If you do not succeed... Redefine succes!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Savage Garden |
GeLabs2203 |
30-05-2008 10:20 |
|
Godt du bestilte billetter Helena:)
Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes - besøg Labs' hjemmeside Darren & Labs, I love you! I don't believe in God - I believe in Darren Hayes Bliv min ven på MySpace Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Jep - og så endda på premieredagen 
Heste- og børnebøger sælges! Se præsentation for mere info - Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| THE MOVIE |
|
|
Jeg glæder mig SÅ meget til at skulle se den film! Skal af sted sammen med to veninder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jepper.... |
|
|
Vi er et fast 4-kløver af veninder (total som serien) som har aftalt at vi skal ind og se den.... Satser på sødan den 8 juni.... uuuuh der er længe til...
Hilsen Trine Den der spørger er kun dum en gang - den der ikke spørger er dum hele livet Med part på smukke røde Mulan www.enghoejs-ponyclub.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| På onsdag |
|
|
Jeg har bestilt billetter til gallapremiere på onsdag Det er inkl. modeshow og cosmopolitans- det bliver såå godt 
MVH Rikke Fejrskov Det er så nemt at give andre skylden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Puuuuuuha, ventetiden for jer må være lang...  Må jeg intet afsløre? Slet ikke bare en lille bitte bitte ting?  Helena - ikke udover de 10 gange jeg har set den i forvejen Ej, vi mangler 8 afsnit eller sådan noget. Men så kan vi jo se dem og så tage ind og se den igen 
Karen "Gestüt Pallerhaff" "Don´t cry because it´s over - smile because it happened!" Hestepasser søges til trakehner-dressurstald i Luxembourg - se mere på min præs. eller kontakt mig via PB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| karen... |
Xoco82 ♣Davina♣ |
30-05-2008 19:19 |
|
NEJ ingen afsløringer tak!  jeg skal også se den, dog ikke planlagt hvornår 
Xoco82 & Davina Stud.theol Boks søges hurtigst muligt gerne Dragør-området ! -Med superparten Louise og stjernehesten Davina!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| BKhkhjkhjk |
|
|
Øøøøøøv... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Nej, du holder bare fingrene fra tastaturet til vi andre har haft en chance for at se den! Men efter fredag kan du for min skyld fortælle lige så meget du vil  Ja, med de priser I kører på biografbilletter kan I jo sagtens tage afsted igen... *suk*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja du holder |
|
|
bare fingrene væk til vi andre har været på bif! 
/minski Nu som hestemassør (Greve og omegn)
Er der virkelig INGEN der overhovedet, nogensinde har set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| KAREN! |
|
|
TYSSSS, og jeg mener det!!! Den er LÆNGE ventet, og gud hvor jeg glæder mig. Jeg er også uhelbredelig SATC-fanatiker 
Tine & Tulle Det klinger!  ...og Plethesten selvfølgelig! 3 el. 4 værelses bolig i Svendborg søges, skriv PB (LINK)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha uha uha... |
LineFedders |
30-05-2008 21:16 |
|
jeg skal se den... igen og igen og igen. Hvis den er lige så god som serien. Har haft hele serien lige siden sæsonerne kom på dvd herhjemme, og kan mere eller mindre citere hvert eneste afsnit. Min bedste veninde bor i Berlin og var til gallapremiere i forgårs. Jeg skal besøge hende næste weekend, netop som der er premiere i DK, og hun får mundkurv på, seriøst. Hun har dog fortalt, at jeg skal medbringe lommetørklæder. Efter sigende sad der 300 piger og græd i biografen, da hun så den. Uuuuh, jeg glæder mig! /Line
Distancenovicerne Askari & Line, og Pompadeur - højtelsket ædemaskine
"Everybody's gotta end up somewhere, I'm just taking my time to get there" - Tina Dickow
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NEEEEEEj.... |
|
|
Ej, græd?? HVORFOR? Ihh...!!
Tine & Tulle Det klinger!  ...og Plethesten selvfølgelig! 3 el. 4 værelses bolig i Svendborg søges, skriv PB (LINK)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv altså... |
|
|
... hvor er I kedelige  Græd? Ej ok, så tror jeg nu nok de har set den forkerte film... Der er ikke meget at tude over... Fordi Carrie... Nårh nej, jeg må jo ikke sige noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yes yes yes |
|
|
Selvfølgelig!!! Skal ind og se den torsdag 
Maria ELEVPLADS SØGES (Dyrepasser)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der går jo... |
LineFedders |
04-06-2008 20:46 |
|
rygter om både et bryllup og en begravelse i filmen - så mon ikke der er noget for både lattermuskler og tårekanaler? Det skulle da undre mig meget, om de ligefrem skruer ned for dramaet  /Line
Distancenovicerne Askari & Line, og Pompadeur - højtelsket ædemaskine
"Everybody's gotta end up somewhere, I'm just taking my time to get there" - Tina Dickow
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SATC!! |
pernille 7 |
04-06-2008 22:32 |
|
Skal ind og se den på fredag med 6 veninder. Der er lagt op til sushi, champagne og cosmos inden og tur i byen efter. Det bliver fantastisk! Og stop så lige før I får afsløret noget...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg vil .... |
Tine85 |
04-06-2008 22:56 |
|
gerne se den...har også set den serie rigtig meget og ja af flere omgange...om jeg kommer ind og ser den i bio eller om jeg må vente til den kommer på dvd, det må tiden vise Men se den DET skal jeg 
M.V.H Tine ***Vær dit eget ikon*** (") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gider ikke... |
|
|
Nej jeg skal ikke se den. Har aldrig fattet, hvad folk ser i den serie . Har set nogle afsnit her og der, men har aldrig været i nærheden af at blive grebet af den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja, jeg |
|
|
har godt nok ikke set serien, men jeg satser på man godt kan se filmen alligevel, så jeg vil også afsted med en veninde til tøsehygge...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JEG HAR |
|
|
OG DET ER DEN BEDSTE FILM EVER!!!!!! Jeg er også kæmpe fan, og har set hvert afsnit 3 gange eller mere, så det var rat at der endelig kom en afslutning!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| se.x bla.. |
Bianca ♥Capetown♥ |
05-06-2008 18:55 |
|
Hm, min mor skal ind og se den imorgen, hun er gíga stor fan, og snakker meget om filmen, haha 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Ih, så er det i morgen jeg skal ind og se den  Jeg GLÆDER mig til det!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| snøft.... |
|
|
Venlig hilsen Stine  Mor til verdens dejligste guldklump Bastian 190107
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bvadrrr |
kasper1968 |
06-06-2008 00:02 |
|
..Hvor er jeg kørt træt i den serie.Den har været genudsendt,jeg ved ikke,hvor mange gange.Og kender jeg TV3 ret,så starter serien forfra i næste uge...Og så laver de gud hjælpe mig en film også... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
Yeeees, jeg skal se den lørdag .. GLÆDER mig!
Cecilie J . - Søger part ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja jeg |
|
|
Ja jeg så den også som forpremiere igår - jeg synes, den var fantastisk god!! Jeg fik tårer i øjnene og var ved at græde en hel del gange (hvilket ellers ikke ligger til mig), både ved de lidt sørgelige ting og ved de glaed ting. Tsk. Jeg må da ha' PMS. 
*Hvis forventningens glæde er den største, hvorfor må man så ikke glæde sig for tidligt?!* © VKH Palomino/arabere: Ibriiz Arabians OX araber unghoppe sælges!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Citat: |
|
|
"I don't believe in marriage. I believe in Botox" - Samantha  Jeg så den onsdag, og den var SÅ god. Der blev grædt og grinet til den store guldmedalje
MVH Rikke Fejrskov Det er så nemt at give andre skylden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Haha... Jeps, det er nemlig et godt citat  Ihhh jeg håber I får en god tur allesammen! Jeg er SÅ klar på at se den igen i løbet af næste uge engang, måske 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
FAN-F*CKING-TASTISK!!! Andet er der simpelthen ikke at sige. Kommer den ikke snart på dvd? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Faboulus! |
pernille 7 |
07-06-2008 22:57 |
|
Så den i går med veninderne og havde en faboulus aften - super film! Skal heldigvis se den igen på torsdag med nogle andre veninder, den tåler stensikkert et gensyn. Det var superfedt i biffen at alle var dullet op og der blev klappet og hujet - fed stemning!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hold da op! |
|
|
Nu har jeg hørt så meget om den film, og som SATC-fan må man jo nærmest ind at se den  Men har i set anmeldelserne af den??? Journalisterne er vidst ikke særlig glad for den!! 
- Louise Nørskov Dilli Dancer, rest in peace..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| muhahahah! |
|
|
God, den var jo fan-f*cking-tastic!  Mine lattermuskler kramper stadig bare ved tanken om flere af scenerne! Den fedeste stemning ever i en biograf. Aldrig har jeg oplevet så megen klappen, hujen, skrigen osv osv - nøj, det var fedt. Man blev bare SÅ grebet af stemningen. Og den var jo lige som den skulle være 
*Anne*
~ Hestens fejl er rytterens fejl ~ Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning Man har ikke omvendt en mand, blot fordi man har bragt ham til tavshed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg så også.. |
|
|
Jeg så også filmen til snigpremieren i Herning, og NØJ, sikke en fed film. Har set næsten alle afsnit af serien, og har nogle få på dvd, men er ikke sådan fanatisk. Og til Gelabs: hvis du er træt af folks snakken, så sku du have set den på premiere-dagen, der var garanteret næsten kun 100% fanatikere inde og se den, og så er der altså INGEN der sidder og snakker..  Jeg var lige ved at tude en gang, men hende ved siden af mig stortudede FIRE gange. Da jeg fjerde gang kiggede sådan lidt sjovt på hende (ubevidst), sagde hun: ja, jeg er altså gravid, det er hormonerne der gør det. Griner. lidt sjovt. Men kanon film, kan anbefale ALLE tøser at gå ind og se den!!!! Mvh Stella.
Be-Dancer Højgård - Verdens lækreste hoppe. Nu scannet drægtig, ved Sheroc Højgård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift... |
Linda ♥Shetterne♥ |
08-06-2008 14:26 |
|
Jeg var inde og se den i Herning med min lillesøster igår. TOTAL FED FILM!! Andet er der ikke at sige, er også total fan af den serie, kan ses igen og igen. Vi sad da også med våde øjne, der skal ellers meget til før jeg får det af en film... Men SE DEN tøser!!! Jeg vil gerne ind og se den igen 
Hilsen Linda SALG AF SHETLANDSPONYER - både voksne og unge i flere størrelser. Kontakt for flere oplysninger! Man bliver aldrig for stor til en shetlandspony!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
HeidiZ |
22-06-2008 13:48 |
|
-HeidiZ  The trust between horse and rider creates a unique partnership ***