|
|
| TV2 søndag kl. 11:10 |
|
|
"Skinnet bedrager Fra bartender til springrytter. Bartender og festarrangør Tine Røgind er på hjemmebane i det københavnske natteliv. Men kan hun også begå sig i et landligt miljø, hvor den store fascination er heste? Og kan hun efter bare fire uger overbevise fire garvede hestefolk om, at hun i virkeligheden er en erfaren springrytter? Så er det fordi skinnet bedrager." Nogle husker måske programmet, som vidst er tilbage fra '04. Tine kommer i træning hos Tina & Charlotte Lund + en mand, jeg umiddelbart ikke kan huske, hvem var. Sendes i morgen (d. 22/6) på TV2 kl. 11:10 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan godt huske det! |
|
|
Hun fik smadder ondt i bagdelen, fordi hun aldrig havde siddet på en hest før 
De venligste hilsner, Tina
--- FLYTTER TIL ODENSE PR. 1/8 OG SØGER DERFOR HEST AT RIDE DER ---
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Lene Dodensig |
| Dato:  |
22-06-2008 09:17 |
|
Jeg husker det også  Jeg kan huske hun ikke var tilfreds med opholdet hos Lund. Men det andet sted var hun meget tilfreds med, kan det passe at det var Lars Pedersen hun var hos? Nej, det passer hvis ikke! Nu kan jeg heller ikke huske hvad den anden hed 
Snart student og derefter til Tyskland, hvor jeg skal arbejde ved Søren N. Pedersen Det bliver godt.. Saltum Hestetransport
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den kan jeg også godt huske! |
Camilla (Felur) |
22-06-2008 09:24 |
|
Hun klarede det faktisk ret pænt! Så vidt jeg husker, så var årsagen til hendes utilfredshed hos Lund nok mest, at hun blev ret bange efter et fald i forbindelse med springning - og det kan man jo ikke klandre hende for, når man aldrig har siddet på en hest før. Så er der altså langt ned!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Ina ♥Zahrah Hamrah El Azraff |
22-06-2008 09:37 |
|
Kan godt huske det, men heller ikke lige hvem ham manden var.. Synes hun klarede det til UG  Det er rigtig flot klaret af hende.. Jeg har selv redet fra jeg var 8 (idag 23) og ALDRIG sprunget.. -Der er for langt at falde 
Med Venlig Hilsen Ina Brøndum Oliver 16 08 03 Lukas 04 04 06 Silas 21 07 07 Snart med Zahrah Hamrah El Azraff OX Ask den gæve Shetter -Men uden Mirco... Støt kampen mod kræft
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Manden... |
|
|
var Henrik Gundersen. Jeg sprang undervisning hos ham på en hest, som han fik lov at låne til hende. Men som man ser i programmet bliver hun hurtigt bange for den (det er den første hest hun rider på hos ham), og får derfor en ny.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| programmet |
|
|
Jeg husker det også godt, har det optaget på bånd, ligesom jeg har den engelske version på sammen bånd, jeg må sige hende i den engelske udgave klarede det noget bedre. Men det er sjovt at se den slags, det er svært at sætte sig ind i at være bange for heste, når man selv har det som blommen i et æg omkring dem  Mvh Sandra
Smuk Newforest blanding sælges, vallak på 4 år, 145 ca. Rød med lys man og hale, blis og sokker. Springtalent især, god i skoven. skriv PB for info/billeder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Øv øv nåede lige præcis ikke at se det.. Ved i om der kommer en genudsendelse af programmet..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bedrageri |
|
|
Hehe det var et godt program. Sjovt som hun, til at starte med, syntes, at der var meget langt mellem gårdene og der stank på landet, men midt i det hele savnede hun slet ikke bylivet og følte sig rigtig godt tilpas på landet. Det er da lige før hun blev bedre til at ride end mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fffffffffffffff |
|
|
Øv, nåede heller ikke at se det. Vil også gerne vide om der er en genudsendelse eller om det kan ses på nettet :s ?
Du kan ikke tvinge en hest til at elske dig. Kærlighed kommer med tillid og tillid kommer med tålmodighed. Gør dig selv den tjenste at have denne tåmodighed - og du får dig en ven for livet .. Cashew o ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm.... |
|
|
Har lige set programmet, og synes da ikke på noget tidspunkt at hun siger at hun ikke var tilfreds hos Lund'erne, og hun faldt først af andet sted hun var, så det kan i hvert fald ikke være grunden..
-* Tolona *- - Som pt. leder efter en lånehest, skriv en pb for nærmere information -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
little-horsie |
22-06-2008 12:16 |
|
Er ikke helt sikker men måske man kan se det på sputnik? Jeg syntes hun var kanon dygtig at lære at ride og turde springe efter så kort tid. Og så var det nogle virkelig dygtige heste der blev brugt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
Tænkte jeg hellere måtte se programmet, da jeg læste dit indlæg...som sagt, så gjort...  Synes det var rigtig flot klaret af hende...kunne dog ikke lade være med at grine lidt, da hun skulle galopere for første gang...  Jeg mener heller ikke at hun var decideret utilfreds med opholdet hos Lund. Er kommet helt i tvivl, men mener at det andet ophold var hos Bo Kristoffersen eller også var det Henrik Gundersen. Det kunne være sjovt om hun fortsatte med at ride... 
Mvh Charlotte Med pipperne ©Olsen og Dråbe© Igen som passer af ~ Coniston ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lunderne |
|
|
Det, hun ikke var tilfreds med hos Lunderne var jo, at hun skulle bo i den lastbil helt alene. Ellers var hun vist ikke utilfreds med noget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Gården hun bor på til sidst er Dyresten, som Henrik Gundersen ejede, det er ret sjovt at se, for den rider jeg selv på idag Men det er sjovt med sådan nogle genudsendelser :]
Hilsen Louise Luna og Snippe <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|