Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nu virus msn???
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 18:50

Hey!!

Jeg skal lige hører!!

Idag oplevede jeg at min veninde "skev" til mig på msn, normalt er jeg ikke helt hurtig til lige at tjekke hvad de skriver da jeg lige har gang i noget andet på min pc - men det var jeg idag - da den bipper trykker jeg på den!

Der står "virus" og lige under den begynder en grøn streg at rykke sig som vis den var ved at downloade noget???

Jeg skyndte mig at lykke den ned og der er ikke sket noget!

Er det en ny form for virus eller hvad var det!!!!

Ninkamus - Lotte

"Love is like the wind you can't see it but you can feel it"

www.Ninkamus.dk - Min hjemmeside om kaniner - tag et kig det skader ikke :)

0
0
Svar på denne tråd

Blablabla
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 18:59

Det tror jeg ikke. men jeg er ikke sikker på det.

Fik den nemlig for et par år siden.

men skulle mene det bare er en smiley lignende ting.

Store Hjerter, kommer ofte i små indpakninger.

Elsk mig når jeg mindst fortjener det, det er der jeg har mest brug for det.

0
0
Svar på denne tråd

Virus.
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 19:20

Den kan i hvert fald ikke begynde at overføre sig, uden du har accepteret filen. Har i hvert fald ikke hørt om det, og jeg plejer ellers at modtage alle former for virus-filer fra andre (ja, jeg har mange venner, der ikke kan lade være med at trykke på sådanne ting ).

Prøv at spørge din veninde, om det var en smiley, hun sendte for sjov?

Jeg kan i hvert fald ikke forestille mig, at virus-filerne begynder at åbne sig selv.

Selv er jeg sluppet udenom at få virus på computeren, og jeg håber på, at det fortsætter sådan. :)

Ditte

- nu med May Ray

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 19:53

Jeg mener at noget lignende har været brugt som en smiley, men om lige netop den du har bare er det ved jeg ikke, men det er da at håbe :)

/DarkAngel

Bevar Grisen! www.heste-nettet.dk/forum/1/1656549/ 1656549/

Hesteviskeren (film) sælges.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 20:46

det er en virus.

det samme skete for mig for et par uger siden, jeg fik en besked fra min bror, der stod på min messenger at han var online, og der kom osse sådan en virus ting. jeg lukkede den og kiggede på min messenger, så var han ligepluslig ikke online

så ringede jeg til ham og sagde at jeg havde fået den der virus ting på messenger, så fik han tjekket sin pc, og der var virus på hans messenger på den sendte virus beskeder til alle på han messenger

heldigvis var der ingen af os der lod virusen downloade færdig

0
0
Svar på denne tråd

Godt trick
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 16:32

Et rigtig godt trick er at skifte sit password til messenger ud, hvis man har mistanke om at der er noget virus-skrammel, som er dukket op og begyndt at sende sig videre til ens Messenger-kontakter.

Mvh, Trine...der arbejder hos MSN

/Trine og Hallech

"Shagya-araberen er en juvel i europæisk hesteavl!" - Citat: Dyrlaegevagten.dk

0
0
Svar på denne tråd

skifte password!!!
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 18:28

Hvad gør det at man skifer password???? Det er jo stadig den samme msn!!!

Ninkamus - Lotte

"Love is like the wind you can't see it but you can feel it"

www.Ninkamus.dk - Min hjemmeside om kaniner - tag et kig det skader ikke :)

0
0
Svar på denne tråd

Virus på msn
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 10:54

Jeg har samme problem. Min msn sender link af sig selv til mine venner, når jeg er offline. Har scannet min computer for virus, men den fandt ikke noget. Jeg synes virkelig det er træls, og ved ikke helt hvad jeg kan gøre ved det. Nogen forslag??? Samtidig kan jeg ikke få lov til at skrive æ ø å oppe i mit felt på msn, hvor man fx. skriver hvad man laver, men når jeg skriver med folk i et samtalevindue, kan jeg godt skrive æ ø å. Ved ikke om msn skal til at boykottes, også bare chatte med mine venner over facebook synes det er noget bøvl

Jeg har skiftet password...men hjalp absolut ingenting

0
0
Svar på denne tråd

Ikke virus
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 14:51

Det er ikke en virus.. Det er en "for-sjov-virus". Man kan hente dem på nettet så vidt jeg husker, og sende dem til hinanden.. Og modtageren vil så tro at der er virus på vej og panikke totalt

Til gengæld skal du lade være med at åbne alle mulige sjove link uden du ved hvad de indeholder. Linket indeholder oftest noget med navnet på den der har sendt den (uden at vide det)..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider