|
|
| Udklædning til sidste skoledag |
|
|
Hej alle fantasifulde ænder derude! Jeg har sidste skoledag på fredag (d.16.5.) og skal selvfølgelig klædes ud  Jeg har dog ikke råd/lyst til, at bruge mange penge og timer på at udarbejde et kostume. Derfor vil jeg gerne høre, om nogen af jer har en god idé til udklædning, som man kan finde hjemme i sit eget skab eller evt. hos en genbrugsforretning til en billig penge?? Har én idé selv: morgengrim dame, med curler i håret, morgenkåbe, kaffekrus i den ene hånd, morgencigaret i den anden hånd (utændt, da jeg ikke ryger!) og sorte rander under øjnene (så behøver jeg jo heller ikke gå i bad om morgenen ). Men kom endelig med andre forslag - der må være nogen, der er mere fantasifulde end mig...
Hilsen Mette med fjordhypperne Behandl din hest, som du selv gerne vil behandles - med respekt! Selskabskjoler til salg: Sort, str.42, CCDK Changerende lilla/lyserød, str.XL, FRANSA woman * * * Se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm.......... |
|
|
Jeg må da indrømme at dit forslag lyder utrolig godt!  Men i genbrugs butikker kan man finde næsten alt! Du kunne jo gå hen i en og begynde at rode 
Hannah R. Nu med pletten Lejsa! Bukkespring på den aller første ridetur. Im in love! Oo' Noget der klapper - Rid en knabber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og jeg har tænkt... |
|
|
Og jeg HAR selv tænkt på det nemmeste af det nemmeste: spøgelse... Det er så nemt, at jeg synes det er lidt dumt - det bliver også irriterende at gå rundt med at lagen over hovedet hele dagen - men så kan jeg selvfølgelig skjule mine tårer, når jeg får at vide, hvad jeg skal op i til eksamen 
Hilsen Mette med fjordhypperne Behandl din hest, som du selv gerne vil behandles - med respekt! Selskabskjoler til salg: Sort, str.42, CCDK Changerende lilla/lyserød, str.XL, FRANSA woman * * * Se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ideer til sidste skoledag |
| Forfatter:  |
Charlotte ☻Springer Jack☻ |
| Dato:  |
10-05-2008 10:57 |
|
Synes din ide med morgengrim dame er rigtig god. Selv var jeg knap så opfindsom. I 9.klasse var jeg udklædt som maler, dvs. jeg havde lånt min søsters maler bukser med masser af pletter og så havde jeg en stor pensel i lommen, iden under skulle jeg have haft en ternet skjorte, men det viste sig at være meget varmt på min sidste skoledag, så det blev til en alm. stropbluse. Det var en virkelig nem udklædning. I 10.klasse havde vi lavet et tema, der hed overfladiskhed eller sådan noget i den stil, så der troppede jeg op som gennemført blondine. Hårfarven havde jeg så det var ikke så svært. I førte mig pink top og nederdel med blå benvarmere til, og høje sko, samt en stor slikkepind i hånden. Det var godt nok ultra grimt, og virkelig koldt da det det år var p.... regnvejr. Jeg håber du får en rigtig god dag. Jeg husker mine sidtse skoledage som rigtig dejlige og festlige 
Sagde Charlotte med springer spaniel hvalpen jack. - Jeg tror altid det bedste om folk-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hannah R: tak jeg tror jeg følger dit råd og går en tur i byens genbrugsforretninger - man ved jo aldrig, hvad man finder!! Og ellers bliver det den morgengrimme dame, he he... Måske jeg kan finde en gammeldags natkjole i genbrugen, som hende den morgengrimme dame, der ingen lighed har med mig selv , kan have på?!?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Charlotte: Har også tænkt på maler (bare en af de franske med malerpalet, alpehue osv) men har ikke rigtig tingene til det... Min sidste skoledag bliver nok ikke den allersjoveste jeg har oplevet - er 8-9 år ældre end alle de andre i min HHX-klasse, så jeg er jo lidt den gamle kone  Men hyggeligt bliver det nok alligevel - og forvandlingen bliver stor: vi skal til gallafest om aftenen, så vi kommer til at gå fra tudegrimme om dagen til smukke svaner om aftenen (eller noget i den stil, he he...)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lebberne |
|
|
Jeg vil anbefale, at klæde sig ud som lebberne fra "Tak for i aften"..  Nok sjovest hvis man er to..
Heidi og Landtine
-søg og du skal finde-
jeg har fundet <3
Elsker dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jghjfghfhgf |
Logio |
10-05-2008 12:40 |
|
i folke skolen skal man da bare op i alle fag? eller er de nu blevet skånet?
Hilsen Karen.. Wintec dressur sælges. 2200 kr i en hurtig handel! Sadlen er 17" og med mellem/smal bom(sort kopjern). 1 år. Cair. Ingen mærker efter stigeremme, og fremstår som ny. Prisen er presset i bund! ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Agersted |
10-05-2008 14:14 |
|
Logio: Hun går på HHX  Mette: Din idé er fin, og meget nem i hvertfald. Ellers kunne du også klæde dig ud som cowboy. Ternet skjorte, cowboybukser og cowboyhat. Der har du den fordel at du kan lugte af hest også Ej, spøg til side. Udstyr til cowboy skulle også være forholdsvist nemt at finde i den lokale genbrugs.
Whetever you think you can - or think you can't. You're right! (Henry Ford) Og et pinsvin... Det er her I skal trække lidt på smiebåndet - Eller få læst tråden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa... |
|
|
Agersted: Cowboy er også en god idé, men det er der andre fra min klasse der skal være, selvom jeg ikke tror der er andre der kan lugte som en ægte cowboy  Men jeg kunne selvfølgelig tage hesten med, for at skille mig ud fra de andre cowboys - ved bare ikke om kæledyr er tilladt at tage med i skole, he he... Heidi D: Lebberne fra "tak for i aften" kunne også være sjove - men som du selv siger, sjovest hvis man er to (og måske også svært at prøve at ligne en mand, der prøver at ligne en maskulin kvinde - he he) Tusind tak for jeres forslag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hfnhtmjnhtjmjjtj |
|
|
Jeg var sovetryne..  Natbukser og natbluse og nat briller og Dyne sutsko. :D Det var nice.. Og folk kiggede godt nok ..Hehe .. Men det lyder da som en god ide. 
Nu uden mijn lille dreng. <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en fra min klasse |
|
|
han var fugleskræmsel, smækbukser,stå hat, skjorte og sorte støvler. Der stak så hø ud af ærmer og ben, det var virkelig sjovt- fed ide. tror også han vandt udklædningen, den er også billig den løsning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tematematema |
gizmo1 (Susie) |
11-05-2008 11:17 |
|
På min skole har vi lavet westerntema  Jeg skal være cowboypige Hehe, tropper op med kæphest og det hele ;p Havde også tænkt på det inden vi fik det tema. Ellers ville jeg havde været Formel1 kører (Kimi Raikkonen) og så have haft en Ferrari legetøjsbil trukket efter mig i en snor 'b
Lille Klit 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha ha |
|
|
Tak for jeres forslag! Den med fugleskræmsel lyder rigtig sjov - men hvor må det krasse med hø ud af ærmer og bukseben 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sut.... |
|
|
Jeg var en sut fra den lokale. (altså alkoholikere). Meget varmt med pude på maven, øllen passede bedre til min udklædning end til de andres. Herunder, fe, heks, cowboy, m.m.. Det udklædning kostede mig 5 kr i en genbrugsbutik (til en gammel skjorte. Ellers var det bare slidte sko, joggin bukser og et par øl i karmelposen. -skal lige tilføje at jeg ikke drak øllen, det var alt for varmt (føj varm øl ).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
I 10. var jeg en blandning af engel og djævel, dvs. en engel i rød og sort Det bestod af sorte netstrømper, sorte knickers, rød nedringet bluse, røde fjervinger på ryggen og en rød glorie på hovedet glorien og vingerne havde jeg fundet i en for sjov butik (ærlige Bent tror jeg nok) og resten var bare fundet i diverse tøjbutikker. På HHX var jeg og en veninde guld og sølv. Jeg var sølv. Det så sådan her ud:  Skoene (kawasaki), vandpistolen og solbrillerne var spraymalede. Nederdelen havde min mor syet  Og toppen var en billig en hvor jeg havde syet palietter på. Til sættet havde jeg self. også en sølv taske. Og udover mig selv var sprøjtet kilovis at sølvglimmer spray. Min veninde var self. noglelunde magen til, bare i guldfarver 
Hilsen Suzi "Tvivl er begyndelsen til visdom"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
tjaaaa jeg har kun haft en rigtig sidste skole dag, med vand og den slags.. og det var dagen efter galla på handelsskolen.... så kan du selv gætte langt det meste af tredje årgangs udklædning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg elsker dig Lasse. <333 |
LilleChelle |
12-05-2008 09:37 |
|
Jeg kigger lige med. jeg har nemlig også snart sidste skoledag  D. 3. Juni .. <333 Jeg glæder mig. - Men arg' jeg havde også tænkt på den der morgendame/Pige - med make-up under øjnene, håret strittende ud til alle sider, natbukser, en top eller hvad man nu finder, også et par dejlige varme hjemmefutter ..<333.
Men den der coyboy der var også meget nice - hvor er det dog svært.
»Lasse's Chelle« ¬ Nu uden Vestergaards in-zeit ! Linka R.I.P Jeg er ikke teenagehysterisk - jeg er blot psykisk nedtrygt ! Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask, så vi kan være sammen forevigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja..... |
|
|
Jeg har samme sidste skoledag som dig, og vi er nogle tøser der skal være 80'er gymnastikpiger - skrigende gamascher, benvarmere, bodystocking, svedebånd osv
Alle dør, men kun nogle lever
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eller... |
Mette J |
12-05-2008 10:28 |
|
..hende der løber rundt om søen i Kinder Mælkesnitte reklamen - med svedpandebånd. Eller som en af dine lærere.
Mvh Mette *** If you do not succeed... Redefine succes!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Logio: Vi bliver skånet  Uha. Den med en lærer lyder god. Husk kaffe koppen!  Jeg skal selv være baby på min sidste dag. ( Først 0m et år. Meen. ) Består af en pyjamas ( Genbrug ) en stor lådden bamse ( Genbrug ) et par hjemmefutter formet som dyr ( Genbrug ) måske også en kyse ( Genbrug ) og nogle sutter med sutteflasker. ( Ikke genbrug.! Ad ad ) Men så skal man således smører sig rød i hovedet og måske tage en ble på. Det ved jeg ikke endnu.! ( Voksenble ) Voila. En lille sød ( forvokset! ) baby 
Hannah R. Nu med pletten Lejsa! Bukkespring på den aller første ridetur. Im in love! Oo' Noget der klapper - Rid en knabber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eller.... |
Mette J |
12-05-2008 11:05 |
|
..en BI  Gul paryk med en sort hårbøjle, hvor du laver nogle "følehorn". En gul og sort stribet bluse. Sorte gamasher. Gul tylskørt. Og nogle vinger. Og du er en BI 
Mvh Mette *** If you do not succeed... Redefine succes!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|