Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

min stakkels hund
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 16:58

Var til dr dyr i dag med min elskede lille vovse lucky. fordi jeg har lagt mærke til at hun har nogle underlige buler ribbene i venstre side. plus at hun er lidt pjevset med at slå sig på venstre side. mere ned på højre side.

Jeg havde faktisk indstilliet mig på at min hund skulel aflives og jeg kun kom til at kende sådan en dejlig vovse i 4 måneder .

Jeg tog hen til dr dyr. som undersøgte min hund. han kunne tydelig mærke bulerne på ribbene. Så han tog røgten billeder af venstre riben side og venstre bagben.

Der kunen vi begge tydelig se hvad problemet var... min stakkels hund har haft brækket alle ribbene på venstre side og venstre bagbens knogle.

Dr dyr skønnede at det nok har været fordi hende mor har sat sig eller lagt sig på hende da hun var lille..

Men hun på en eller anden måde kunne været med i kampen om mælken og vokse sammen igen. hvilket jeg synes gør min hund helt speciel .

Vi blev enige hos dr dyr at hun er vist en rigtig figther, som virkelig lever op til sit navn lucky .

Dr dyr skønnede også at lucky sagtens ville leve et normalt liv uden smerter, dog bare med mærkelige buler, hvilket vi sagtens kan leve med. herhjemme er hun elskede højt.

Men nøj hvor var jeg bare bange for at havde mistet min elskede lucky

Undervisning tilbydes læs mere på præsentation

part søges i 4130 eller 4270 eller 4622

0
0
Svar på denne tråd

godt at
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 17:28

den kan overleve alligevel Håber I får et langt og lykkeligt liv sammen..

Hilsen Nanna

som glæder sig til sol og sommer :-D

www.123hjemmeside.dk/Familien-Caroc

Mine Dejlige Drenge:

Sejr 04/01 - 07

Brian 19/10 - 07

0
0
Svar på denne tråd

NaNNa *Sarah Amalie*
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 17:35

tusind tak.. jeg er også bare så lykkelig over at hun kan leve et godt liv

Undervisning tilbydes læs mere på præsentation

part søges i 4130 eller 4270 eller 4622

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider