|
|
|
|
| Jeg gjorde |
| Forfatter:  |
Tea ♥chokoladetus♥ |
| Dato:  |
20-04-2008 18:47 |
|
jeg gjorde indtil min hest blev 2 år... så døde den og jeg gad ikke bruge rigtige penge på genoplivning... siden har jeg ikke fundet ud af hvordan man får et nyt føl..
Hilsen Tea Nu med part på Funi -rød islænder & Hansi -Gotlandsruss
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Howrse... |
|
|
Ja jeg gør også, og spillet keder mig helt abnormt nu! - Overtog også min søsters, så har to kontoer hvor alle 9 riding levels er bestået, har rimelig okay mange penge og en god stald osv. - og der er endda passes på enten den ene eller begge. Men jeg gider det bare ikke rigtig mere  Er mere til www.horseland.com <- har jeg så også spillet i 7 år efterhånden. Tea; Man køber bare en ny? 
Mvh. Julie Rollo - Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt... | Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Howrse |
|
|
Hestene dør kun hvis man ikke passer dem, eller dræner dem for energi ol  Du kan jo bare oprette en ny bruger, eller re-starte spillet  - Ja eller går ind i auktionen og køber en ny. Det kræver bare du er på riding level 2, mindst.
Akademisk ridekunst? Opstaldning/Undervisning lige uden for Århus. Se mere på: www.hesteopstaldning.dk eller ring. 22 66 70 33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rollo...? |
|
|
Hvad går Horseland.com ud på? Har lige forsøgt at oprette mig, men den sender ikke den der kode til min mail.. har prøvet 3 gange 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jaaah.. |
|
|
Jeg har været oprettet på horseland.com, men synes ikke ritig det sagde mig noget. Jeg er nu oprettet på howrse, jeg synes det er et godt spil, men dog lidt irriterende at man skal betale penge for en del gode ting. Men sådan er det jo 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HorseLand & Howrse |
|
|
HorseLand: HorseLand går ud på mere eller mindre det samme som Howrse, bare på en anden måde. - Hvis du ikke får mailen, så prøv at kigge i din spamfolder? Personligt har jeg oprettet en gmail kun til at kunne få de koder man skal bruge hvert halve år til HL, for ellers fik jeg dem ikke, ret irriterende. Men, det går ud på at man har en hest, eller hund, og så træner man den i shows, jo flere shows, jo flere points, jo flere points, desto bedre! Så skal man så bare ta' hensyn til dens 'health', dvs. f.eks. 100 show klasser dræner ca. 10% energi. - Så man skal hele tiden holde balancen. Så kan man så avle, købe, sælge og alt sådan noget  - Jo flere points, jo mere "prestige". Et almindelig mål er nok omkring de 100k (100,000) points. Howrse: Både generelt for Howrse og HL, - det koster ikke penge at spille og benytte de alm. ting i spillet! Men vil du have nogle ekstra features i begge spil, så koster det ekstra. Men det er 100% valgfrit og man kan sagtens spille uden.
Mvh. Julie Rollo - Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt... | Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Howrse |
Kiki |
21-04-2008 10:08 |
|
Jamen jeg må krybe til korset og indrømme at jeg spiller derinde. Jeg betaler intet. Jeg tjerne mine "pass" ved at sælge heste i the private sales og når dem over 30 dør og ryger i himlen. Jeg synes da at jeg klarer mig ret godt derinde uden at betale en krone for det. Man kan ofte købe heste med Pass ting på dem. Så kan man jo få diverse bonusser på de heste man køber. Hvis din første og eneste hest er død kan du enten købe en ny, restarte dit spil, eller købe et pass og genoplive den. Der er dog ingen grund til at bruge penge i spillet. Så jeg ville bare finde en god hest i aktionen og købe den. Det er også sjovere hvis man har lidt flere heste.
Mvh. Kiki Med misserne Oscar og Maddox
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Howrse |
|
|
SiiV: du kan godt få de gode ting uden og betale rigite penge, så skal du bare være medlem meget længe  Kiki: får man passes når ens heste på howrse dør af alderdom?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Passes |
Kiki |
21-04-2008 15:04 |
|
Ja er hesten over 30 og den dør, så kommer der et link med send hesten i himlen og så får man et pass. Så jeg opkøber en del ældre heste, selv om de er ret dyre. Men det bedste er nu at kunne sælge gode heste mod passes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Howrse |
|
|
Jeg må have slået hovedet for jeg fatter nada af det spil har vist et føl på 1,2 år ...
Se min hjemmeside på www.stald-arthur.dk Stor lys hestestrailer med lav egenvægt udlejes efter aftale i Sabro eller Tilst ved Århus. Støtte medlem af Hestenshaab.dk - Det skulle du også prøve.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| StaldArthur |
Kiki |
21-04-2008 17:28 |
|
Det er rimelig idiot sikret (jeg spiller det). Men ret kedeligt de første 10 dage man logger på. Men derefter er det egentlig ganske god underholdning. Men er dog ved at blive lidt træt af det og forsøger at få solg en del af mine heste i spillet. Det gælder jo også om at have penge osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Godt så har ingen tålmodighed.. Nok derfor 
Se min hjemmeside på www.stald-arthur.dk Stor lys hestestrailer med lav egenvægt udlejes efter aftale i Sabro eller Tilst ved Århus. Støtte medlem af Hestenshaab.dk - Det skulle du også prøve.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Howrse |
|
|
Ja det er mega irriterende at man skal vente så længe før man rigtig kan komme i gang  Men vil da til og købe gamle heste så  - Sanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har også |
|
|
howrse kanonsjovt efter et stykke tid..
Knus til alle heste-elskere... Fingeren til alle dyremishandlere.. HN - Stedet hvor uvidenhed dør Medlem af HN´s NCIS fanklub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ømmhhh |
|
|
koster horseland.com noget ???
En god heste træner kan få hesten til at gøre alt, en fremragende heste træner kan få hesten selv at ønske det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tuller |
|
|
Nej, HorseLand koster ikke noget. Som sagt, så kan du til begge spil koste nogle ekstra features - men det er 100% frivilligt og ikke noget der er strengt nødvendigt for at man kan benytte spillet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jaahhhh |
|
|
blev medlem sent i går, men hvordan, træner man sin hest, ?? sorry er ikk så god til det heeh endnu. hehe
En god heste træner kan få hesten til at gøre alt, en fremragende heste træner kan få hesten selv at ønske det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| brug for hjælp til horseland |
|
|
hej, jeg kan virkelig ikke finde ud af at flytte til en anden stal, er der nogle der kan hjælpe mig??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Oprettet |
Siff |
22-05-2008 16:17 |
|
Har lige oprettet Benton, og han er nu 10 måneder  Men forstod ikke helt, hvordan får i passes ude at betale 'rigtige' penge ?
Hilsen Siff & Benton Dressur er bedst, ....specielt på Benton(L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor skægt |
|
|
Nu er Soubasse 10 mdr gammel.. hehe det er skægt, jeg har spildt alt for meget tid på det der pjat *G*. Nå, nu må jeg se om jeg i morgen gider/husker.. /Lene
Gamle heste behøver ikke at være tynde: Se her. Masser af grovfoder + tandraspning gør de allerfleste heste runde & sunde igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HorseLand & Howrse |
|
|
tulller: Du går bare ind på hesten, og så skulle der nederst på siden så "Boarding" og så den stald du er opstaldet i. - Så er der "Change Stables", "Home Stables" og "Store Stables"... Der kan du vælge stald  Siff: Mht. Howrse, så kan du bl.a. få passes ved at købe gamle heste og vente på de dør naturligt, så får man passes. Lige pt. er der også en konkurrence hvor man kan få passes 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Måske... |
|
|
Hvad er forskellen om man opstalder hesten et dyrt eller billigt sted?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Level 2 |
|
|
Jeg kan ikke komme igennem ride level 2. Er også mongol abe spasser til engelsk. Nogen der kan hjælpe mig lidt? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|