Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Priser på tatoo
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 00:20
Hejsa

Som overskriften siger, vil jeg gerne vide hvad jer der har tatoveringer, har betalt for den/dem.

Jeg er nemlig efter lange overvejelser kommet frem til hvilken tatovering jeg vil have, jeg mangler bare lige at vide hvor meget der skal spares sammen til den.

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe. :-)

Kh Anne
0
0
Svar på denne tråd
 
 pris,,,
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 00:30

Jeg kan ikke huske, hvad jeg gav for den på skulderen. Det er 9 år siden, og jeg fik den lavet i Skotland, så det er måske heller ikke så relevant. Men jeg fik lavet en sidste år på underarmen, og den gav jeg 300 for. Den fylder ca 4 gange 4 cm. Med i prisen var farvegaranti, så jeg fik den faktisk farvet to gange, fordi det ikke var godt nok første gang. Karina


Hovedtøj med krydsnæsebånd sælges.


Flotte Gabor støvler sælges.


Se min præsentation for billeder. Interesseret? Send mig en PB.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bambambam
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 09:08

Jeg gav hhv. 400 og 800 for mine, men priserne svinger MEGET... Jeg tror det bedre du kan gøre, er at tage din tatovering med til din tatovør, og få en pris... Så ved du helt konkret hvad du skal spare op til...



***Melanie***



Som søger rolig parthest et par gange om ugen nær Åbenrå

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja...
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 10:54

...jeg har en af en tiger der viser gebis på min højre skulder som ca er 8 * 5 cm i farve. Den gav jeg 1000 kr for i 1996 da jeg blev 18 år.

Har også et kinesisk tegn vder betyder 'tiger' i nakken. Det gav jeg 500 kr for for ca 8 år siden. Det er vel ca. 4 * 4 cm og er sort.


Mvh Nina Nielsen


* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *


0
0
Svar på denne tråd
 
 hei....
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 14:28

jeg gav ikke noget for min, fik den gratis af tattovøren

0
0
Svar på denne tråd
 
 tatooo
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 14:39

jeg gav 500kr for min som var minimums pris. den lavet i kbh- studiestrædet, super dygtig tatovør




Part søges til hygge ridning/ skovture. I kbh området.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tatooo
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 14:40

den blev forresten lavet sidste år i sensommeren


Part søges til hygge ridning/ skovture. I kbh området.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har givet
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 14:55

ca. 1200 kr for min som blev lavet over 2 gange.. den måler ca. 10 cm x 3 cm.. De fleste tatovører tager ca. 1 time pris på 500 kr, og så kommer der tillæg på farve.


Min kæreste har en på hele skuldren og ned til albuen som han har givet 10.000 kr for og han skal snart hen og have lavet en ny over ryggen til 2500 kr.




En god træner kan få sin hest til at yde sit bedste, mens en suveræn træner kan få sin hest til at yde det bedste, fordi den selv vil !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusnd tak
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 18:34
Tusind tak for alle jeres svar.. :-)

Det er rigtig lækkert lige at have lidt at gå efter, selvom prisen jo altid vil svinge fra sted til sted... Men nu er jeg lidt klogere og det er jeg glad for... :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 19:36

Som de andre siger svinger det meget.

Hvor stor en tatovering skal du have lavet? Mange af det små som ikke tager særlig lang tid at lave koster et sted mellem 500-1000kr.

Min tatovør tager vist 1000kr i timen, men han laver også udelukkende custom, ikke noget flash, og han er super dygtig.

Husk at lave god research inden du beslutter dig for en tatovør, se i deres bøger på det de har lavet og prøv at se om du kan få anbefalinger rundt omkring. Ikke bare tage den første og bedste.

-Og så spørg hvad det vil koste at få det du vil have lavet.


Mvh

Naja

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 21:30

Det er meget forskelligt.

Men du skal nok regne med omkring 1000 kr i timen.

Du kan også være heldig at du kan aftale en pris inden, hvis du ved hvad du skal have og kan vise motivet.

Den jeg har på ryggen gav jeg 2500 kr for. Der er et billede på præsentationen.De andre jeg har har kostet henholdsvis 500, 1000, 1500 og så har min mand så lavet de andre jeg har. Og det giver jeg ikke noget for. Dejligt med privat tatovør.



Live to ride - Ride to live.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg gav...
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 21:41

500 kr for den på skulderen (gotiske bogstaver mine initialer MN) i nyhavn, og 1000 kr for den på lænden(Ankh) hos Tattoo-Liz. Men begge mine er så i ren sort da jeg synes det er pænere, det er vist noget dyrere hvis man ønsker farve.


Xoco82 & Davina

Stud.theol


Avlshoppe e. Classic/Resident(e.Diamond)udlånes!

Skriv for info.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider