Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Udklædningen til sidste skoledag
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 14:53

Jeg skal til at have fundet ud af hvad jeg skal være sidste skole dag, men kan slet ikke komme på noget.
Havde besluttede mig for at jeg bare ville tage noget helt alm. tøj på, men dem fra min klasse har aftalt at hvis man ikke er klædt ud, må man ikke være med til noget af det der sker på skolen, så overvejer lidt om jeg bare skal blive hjemme.

Vil kun tage noget på som man ikke ligger mærke til, og som ikke er grimt. Og det skal være noget man kan gå rundt med udenfor i langtid.

Har i ikke nogle forslag ? :)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 15:50

havde det samme problem som dig ville ikke ligne en klovn, så lavede en "stilforvirring" og kom lidt grøn farve i håret.

Stilforvirring i kraft af stribede leggings, nederdel, top med en af de der veste (som var in sidste år) og så enorme øreringe og lidt andet. Legginesene var hvide og røde, nederdelen var lidt "punk" agtig, knald lyseblå sko, top der var hvid med sorte pletter og vest der var ternet i grøn/blå farver.

Når jeg så skriver det må det lyde somom det var meget farvestrålene og "grimt" men det blev faktisk ret pænt, uden at være for ret påfaldene til en sidste skoledag.

Noget af det var tøj jeg havde på til dagligt, noget havde jeg fundet i genbrug og noget havde jeg lånt af veninder som hjalp med at sætte det hele sammen, og som mente at skiftede jeg sko kunne jeg også tage i byen i det!

i havde det sjovt med at hjælpe hinanden på den måde og sov også sammen fra aftenen før for at hjælpe hinanden med at blive klar det var utrolig hyggeligt.

Lad være med at gå glip af den dag, du kommer sikkert til at fortryde det.

We'll do it all
Everything
On our own

Picasso<3 * June<3

0
0
Svar på denne tråd

Whispe ♥Picasso♥
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 16:02

Det var faktisk en rigtig god ide at lave sådan en "stilforvirring" ..
Jeg skal vist til at kigge i alle mine flyttekasser med tøj, kan være der dukker noget op jeg kan bruge :) ..
Mange tak for den ide, den kan helt sikkert bruges :D ..

Det tror jeg også at jeg gør, men har ikke rigtig nogle venner i klassen og er meget genert, det er også derfor jeg ikke tør klæde mig ud i noget som er grimt, eller man ligger for meget mærke til ..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider