Pludderpladder og muddersmat - hestene har officielt kværnet den sidste fold, det var så både den til sommergræs og den som skulle bruges til indgræsning (+ to andre). Og resten bliver først sået her til april. Suk. Nå, måske de kan tabe sig lidt, så. Sidst de fik lov at smadre på den måde havde vi en tør sommer og græsset kom sig først omkring august!
Anyway, jeg sidder her og kigger på hvordan de skrider ud og moonwalker blot ved at skridte rundt på folden stille og roligt. Det KAN da ikke være sundt for led og sener? Jeg har nærmest ikke lyst til at motionere dem fordi de må være overanstrengte allerede (og der er kun vejen som ikke er ligesådan).
Er jeg helt vildt pylret, kan de holde til det? Har bemærket at ingen har rullet sig i dag, de ved måske de ikke nemt kan komme op igen? JEG ligner en der har skidt i bukserne, når jeg forsøger at gå rundt derude.
Godt der er 8-10.000 sat af til GRUS i sommer, så skal hele jordfolden renoveres, så der altid er et fornuftigt underlag at gå på, selv i den værste vinter. Men den er totalt off limit lige nu, de andre kan stadig fremvise et gul-grønt skær.
Men det er godt nok ikke skide skægt lige nu.
:Pia