Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

brun sæbe
Forfatter: 
Dato:  25-03-2008 16:31

Pludderpladder og muddersmat - hestene har officielt kværnet den sidste fold, det var så både den til sommergræs og den som skulle bruges til indgræsning (+ to andre). Og resten bliver først sået her til april. Suk. Nå, måske de kan tabe sig lidt, så. Sidst de fik lov at smadre på den måde havde vi en tør sommer og græsset kom sig først omkring august!

Anyway, jeg sidder her og kigger på hvordan de skrider ud og moonwalker blot ved at skridte rundt på folden stille og roligt. Det KAN da ikke være sundt for led og sener? Jeg har nærmest ikke lyst til at motionere dem fordi de må være overanstrengte allerede (og der er kun vejen som ikke er ligesådan).

Er jeg helt vildt pylret, kan de holde til det? Har bemærket at ingen har rullet sig i dag, de ved måske de ikke nemt kan komme op igen? JEG ligner en der har skidt i bukserne, når jeg forsøger at gå rundt derude.

Godt der er 8-10.000 sat af til GRUS i sommer, så skal hele jordfolden renoveres, så der altid er et fornuftigt underlag at gå på, selv i den værste vinter. Men den er totalt off limit lige nu, de andre kan stadig fremvise et gul-grønt skær.

Men det er godt nok ikke skide skægt lige nu.

:Pia

*

Sort BUET dressurgjord 55-60 cm købes,

med rullespænder, uden elastik.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-03-2008 17:20

jeg har også tyndslidte nerver af at se mine 2 fræse rundt i smattet,og nej et eller andet sted er det vel ikke ligefrem sundt.

Det er første år jeg oplever at ca.halvdelen af vinterfolden er smadder,resten er fast grund med nedbidt græs og krat de kan gå ind i.Før hen var der aldrig problemer,tror faktisk at det er Loke der bærer en stor del af skylden,han er en bøllefræser ,og hans fræsen rundt slider hårdt på folden.

Den store eng/sommerfolden tør jeg næsten ikke lukke dem ud på,den er jo også glat,og når de kommer på den er der da slet ingen ende på deres akrobatiske stunts = for farligt .

Glæder mig til SOMMER

Så bestemt nej ,du er vist ikke specielt pyldret.Tror vi er mange med samme tanker

Dorte.

Det god stil - at køre æsel med et smil

www.123hjemmeside.dk/aesellyst

0
0
Svar på denne tråd

snesjap
Forfatter: 
Dato:  25-03-2008 17:52

Det med motionen gav sig selv, var ude at gå med den ene som har bagsko på, og han gik jo totalt på stylter. Så jeg skal ikke ud at ride på en med 4 sko.

:Pia

*

Sort BUET dressurgjord 55-60 cm købes,

med rullespænder, uden elastik.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider