Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Tour de Chambre - ideer?
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 12:28

Jeg står med et lille "problem", og tænkte, at i Ænder nok var de bedste til at hjælpe mig


Jeg er fornylig flyttet på kollegie - det samme som både min bor bor på, og min søster har boet på. Her har man en tradition på alle "køkkenerne" (Vi er 15 værelser der deles om et, stort, køkken) fra tid til anden, holder det såkaldte "Tour de Chambre".


TDC går ud på, at alle de værelser på køkkenet der vil være med tilmelder sig. Vi starter ud med fælles spisning, og går derefter igang med den "vigtige" del.


Hvert værelse/person har fundet på et tema, og personerne og værelse er klædt ud og pyntet op derefter. Desuden står man for dikkelse på sit eget værelse. Man går så i en stor gruppe fra værelse til værelse og drikker.


Mit lille problem er så, at jeg ikke kan finde et tema!


Da vi er 12 drenge og kun 3 piger på køkkenet, syntes drengene - sjovt nok - at ting alla "Tom Raider" kunne være en god ide.


Hvilket jeg jo egentlig også er begyndt at syntes. Men hvordan pynter man lige sit 12 kvm "store" værelse op til det?


Og er der muligvis nogen der ligger inde med andre gode ideer? Som ikke er helt så letpåklædte?




*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~


Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning


BM herre volley elite - nu med fanklub :) Yeah, så snupper vi titlerne i år!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Temaer
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 12:43

Der er jo mange forskellige temaer:


Et babytema, hvor man får en drink i sutteflaske: Drinken er hvis og ligner mælk - evt. White Russian.


Et børnetema, hvor man hopper i sjippetov eller laver børnefødselsdag og drinken er i en eller anden "børnefarve og man kan putte vingummibamser i, som har lagt natten over i Vodka.


Et strandtema med bastskørter, hulablomster og palmer. Drinken kunne være en eksotisk Pina Colada el. lign.


Et læge/sygeplejerske tema, hvor man får et shot med en indsprøjtning i munden.


Du kan lave et James Bond tema med Dry Martinis - shaken not stirred.




0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 16:36

Jeg husker, at min bror, da han boede på kollegie,var et totalt rode-hoved.


Så hans tema var en af gangene Afghanistan.... Så behøvede han ikke rydde op. Man fik hundekiks (de der tørre Bobs). Husker desværre ikke drinks'ne.


Maria


Box udlejes i lille hyggelig stald i Haslev.


Kig på www.flickr.com/photos/mundboegaard


Hellere lugte af hest end lugte af hash. Citat Erhard Jakobsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kigger da
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 18:00

lige med her - vi har også TDC snart nemlig :)


Hvor bor du henne?


Med venlig Hilsen
Yessika - Razz og Parfait - i vil ikke blive glemt!
ÅRHUSTRÆF - SE HER

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 18:57

til vores Tdc som godt nok hedder gangkravl var der bl.a. nytårstema,

sommertema med en stor gummibåd, musik pas på den knald røde gummibåd og røde drinks

et eller andet tv program, med pendoras æske (tror jeg det hed) med allemulige spørgsmål... kan ikke lige huske hvilken drink der var


kan ik lige huske hvad de andre tema var.


vh Louise

0
0
Svar på denne tråd
 
 hold da op...
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 19:01

Vil det sige, at I skal være 15 fulde mennesker på 12 kvadratmeter det kan man da kalde, at komme hinanden ved, for jeg går da ud fra, at der stadigvæk skal være plads til møbler...




Ghillie Dhu står til avlsbenyttelse. Alt afkom kan få stambog uanset hoppen.


www.highlandpony.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 19:06

Hesselholm... det kan man sagtens.. vi er også 15 mennesker på min gang og har kun 12 m2 værelse :)


men okay vi fik så også ødelagt en seng.. den kunne ikke holde til så mange mennesker


vh Louise


Sommerhus på Fanø udlejes... ta hesten med og rid tur på stranden ... se oplysninger på min profil.
0
0
Svar på denne tråd
 
 tdc i tjekkiet
Forfatter: 
Dato:  24-03-2008 13:01

da vi holdt tdc op vores dissektionstur til pilzen var vores ikke så kreative tema, doktor/ hvad vi nu lige har i skabet ;)


så vi pyntede op med to farvede pærer og en masse oppustede gummihandsker i loftet. faktisk så det helt fint ud. og så tog vi vores kæmpe vandmelon (vi havde brugt flere timer på at slæbe hjem, men aldrig nået at spise) og udhulede den og fyldte den med hvad vi havde tilbage i skabet af sprut og vin. det smagte spændende, men det var ligemeget! det blev jo serveret i en vandmelon!


mange af de andre havde været mere kreative. der var nogle der holdt "autonomt værelse" de rendte rundt med huer og hætter på og alt var mørkt og pakket ind i sorte plastsække. drinken kan jeg ikke huske.


så var der afterski baren. de havde et lille "keg", og ingen glas. MEGET underholdende! og så rendte de rundt i hvad de havde kunne finde (om sommeren) der lignede skitøj.












"Why don't you ask the little people who live in your potatoes?"


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-03-2008 17:31

Jeg har været med til TDC på mit kollegie tre gange nu.


-Første gang havde jeg intet tema (så vidt jeg husker)


-Anden gang: børnetema, hvor jeg havde hængt masser af tegninger op på væggene, udstyret seng og sofa med dynebetræk m. bamse og kylling, mickey mouse og kaj og andrea. På tv'et kørte Nana (uden lyd) og på stereoanlægget kørte en cd med blandede børnehits. Drinken (det var vist raz og sprite) blev serveret i plastikkrus med mickey mouse og co. på og så havde jeg købt mini-mash mellows (det advarer jeg dog i mod, da de hurtigt blev forvandlet til skyts ). Jeg var ikke selv klædt ud.


-Tredje gang: Ørkenens Sønner-tema. Jeg havde slået mig sammen med en veninde, og vi var iklædt fez og skråbånd, og sang loge-eden for folk da de kom. Der var ikke pyntet op, da vi ikke kunne overskue at lave en pyramide På stereoanlægget kørte diverse ØS-sange. Vi serverede en drink (kan ikke huske hvilken - en bowle-drink mener jeg) og en gang irish-coffee (vi var jo gået sammen, så vi sku også servere to "drinks".


Ved ikke om du kan bruge det til noget, men ville da lige dele min erfaring (hvis man kan kalde det det ) med dig.


Synes også Lisbeth K kommer med rigtig gode idéer (som jeg måske kunne bruge til næste gang vi skal ha TDC )



Signe fra Sorø

med ispindene Vignir og Pinni

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider