|
|
| Ridder :'-( |
|
|
Jeg har været oppe hos Jørgen Falk-Rønne med Ridder i dag, og fik en beskedder lød på, at det ikke er blevet spor bedere med Ridder. og at det ser rigitg sort ud. Falk-Røne sagde lige ud: "Hvis den overhovedet bliver rengående igen, er det kun et spørgsmål om tid før den bliver halt igen, pga dens benstilling" Han får smertestillende nu, og så skal vi vente to måneder før papirene kan blive sendt til forsikringen. Jeg er bare så ked af det. Ridder jeg elsker dig!
Kærlig hilsen Maria To ponyer efterlyses, Pinto, 9 år, Kazan ca. 142 stang New Forest, Heart Queen, ca. 13 år, ca. 144 i stang (Der er billeder af dem begge på min præs.)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ej hvor trist |
|
|
hvor er det rist  det er ikke sjovt at skulle gøre sig selv klar til et farvel. du får lige en trøste krammer herfra mig
mvh hilsen SUNFLOWER Marsvin unger sælges INDSIGT GIVER ANSVAR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ridder.. |
| Forfatter:  |
Heidi *Med Savoux og co* |
| Dato:  |
11-03-2008 17:48 |
|
Sikke dog en trist nyhed at få...  Trøste kram herfra...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Snøft.. |
|
|
Ja det er bare ikke sjovt. Slet ikke fordi bl.a. har jeg sparet penge op til at købe stort ind til ham i weekenden i herning!  Jeg elsker bare den hest overalt på jorden Her er link til de tidligere tråde om hvad der er i vejen: www.heste-nettet.dk/forum/5/452417/ 452417/ www.heste-nettet.dk/forum/5/444042/ 444042/ Tak for støtten, den får jeg helt sikkert brug for!
Kærlig hilsen Maria To ponyer efterlyses, Pinto, 9 år, Kazan ca. 142 stang New Forest, Heart Queen, ca. 13 år, ca. 144 i stang (Der er billeder af dem begge på min præs.)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
huff så trist.... jeg krysset virkelig fingrene for dig og ridder:( store klemmer fra oss.......
- Aina, Nanga og Gittiamo -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak.... |
|
|
Det tror jeg på du gjorde, det gjorde både mig og min part også, men det var åbenbart, desvære ikke nok! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
jeg fikk beskjed om at min hest aldri ville bli bra igjen når han skadet seg i høst, og nå trener vi nesten som normalt, mot alle ods! dyrlegene skjønner ikke hvordan han har kunnet blitt så bra igjen! så det er håp! bruk mye tid på han og kryss fingrene for det beste:) kan jo være dere har flaks??? lykke til iallefall!
- Aina, Nanga og Gittiamo -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Et STORT trøstekram til dig! Jeg håber tiden bliver så smertefri for ham som muligt, og at forsikringen ikke trækker noget i langdrag. Jeg fik brev fra forsikringen i dag, på mandag rejser min basse over regnbuebroen 
"If you can dream it - You can do it!" Walt Disney - meget snart uden kamelen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| wraaaaah |
|
|
Falk rønne sagde i sin tid at min pony på dengang 6 år aldrig ville blive ridehest, at den ville ikke hele ordenligt i sit ben osv osv osv (hesten var lige blevet opereret i højre bagben )
JA HURRA. hesten er nu 19 år, og har deltaget og vundet utallige stævner. -Aldrig været halt eller noget lign. siden. Jeg har kun dårlige erfaringer med ham falk rønne . Men held og lykke med din ridder!!
N A N O U For every dark night, there's a brighter day Citat: Tupac Shakur. -
The greatest irony in life, is realizing that the only things worth living for, is the things worth dying for..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helena H |
|
|
Trøstyeknuz til dig, så ved jeg i det mindste der er en på den anden siden af regnbue broen som også er relativt ny, når det bliver Ridder's tur 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er vel nok |
|
|
synd for dig... Kender godt det at sende en hest afsted. Stort trøstekram herfra.
Ann & Gislev´s Gucci SUPER VELHOLDT PRESTIGE DRESSUR SADEL, SÆLGES 17" BOM 33 (MEDIUM MOD BRED). SADLEN HAR EKSTRA LANGE SADELKLAPPER. Eventuelt bytte med Startrekk Espaniola. Jeg springer dagligt over 2 Berner Sennen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Måske skulle du |
| Forfatter:  |
LoneBj |
| Dato:  |
11-03-2008 20:43 |
|
få en "second opinion", hvis du er det mindste i tvivl om at dyrlægen har ret! Mest for din egen skyld; hvis du er i tvivl vil tvivlen altid gnave lidt, så hellere en mening fra en anden - også dygtig - dyrlæge, Hørsholm Hestepraksis eller evt. Hälsingborg Hästhospital er i samme område og er også meget dygtige ! Venlig hilsen Lone
Løvemor, ponymor, plejemor, faktisk ret meget mor !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chanel |
|
|
Det er forfærdeligt, og er ikke engang nået helt derhen erndu, gruer allerede for det! Tak
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|