Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

forvel min deng
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 14:18

så måtte jeg pænt sige forvel til min hest i nat.efter mange timer i kamp mod døden men jeg tabte, det er godt nok hårdt efter man har haft ham i 14 år. dette dejlig sammer arbejde slutter så her. han var den raste hest og det bånd mellem ham og mig kan ikke asttes af nogle ander.

frisk rytter ;-)
0
0
Svar på denne tråd

12345456
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 14:21

Stort trøstekram herfra..

Hvad skete der med ham.

Hilsen Karina.

0
0
Svar på denne tråd

forvel min dreng
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 14:24

det var kolik og nyreslag på samme tid, ikke en god kamp at kæpe i mod.

frisk rytter ;-)
0
0
Svar på denne tråd

herregud
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 14:26

hvor forfærdeligt...

De bedste tanker til dig herfra

...og hobbitterne Lisa, Kalina og Baily

Ser du et pindsvin ude om dagen, så kontakt www.pindsvin.dk

Er du så klog, at du ved, at du muligvis kan tage fejl?

0
0
Svar på denne tråd

Stakels dig ...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 15:03

Stakkels dig og ikke mindst stakkels hest. Det må virkelig ikke have været rart både have ondt i maven og have overdrevet meget mælkesyre i musklerne på samme tid.

Sender 1.000.000 trøste kram med e-post til dig.

Frelst. Heldigvis

- Den lille Prins:

Det væsenligste er usynligt for øjet, kun med hjertet kan man se rigtigt.

0
0
Svar på denne tråd

Vræææææl
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 15:16

Jeg ved slet slet ikke hvad jeg skal skrive, andet end det er en stjerne der er mistet i nat..

Den største hest jeg har siddet på, men det rareste dyr.

Jeg sidder med tårer i øjnene, og kan slet ikke forstå jeg ikke ser ham mere.

Du ved hvor meget jeg holdet af ham, og nød vores dejlige ture sammen.. Har jo kendt ham lige så længe som dig, og ja... han fik fred, og så må vi alle tro og håbe at det var nu hans tid var kommet... og han har jo haft det godt.. og du har paset ham selvom han har været lidt af et skrog en gang imellem... Så har du alligevel formået at få ham til at se pæn ud og trives...

Farvel Nicho...

Du vil være den smukkeste stjerne på himlen indtil Thilde kommer og holder dig med selskab..

Og knus til "Aslig" fra både Thilde og jeg...

0
0
Svar på denne tråd

mine tanker
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 20:16

er hos dig aslig

sidder med en klump i halsen over at min lille dreng ike er mere men jeg ved du har gjort alt for ham som du gjorde for smukke tina.

kæmpe trøste krammer

trine

0
0
Svar på denne tråd

forvel min dreng
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 16:46

tak for alle jeres dejlige ord det rat at læse, selv om det også er hårdt, jeg må tænke tilbage på de dejlige 14 år vi har haft sammen min og anicho, og ikke på den lange nat hvor jeg kæmpede mod døden, de timer var noget af det hårdste i mit liv.jeg var delt i 2 en sage nej og en sage jo, men det var virkeligt hårdt at sige nu skal det slutte,

frisk rytter ;-)
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 16:59

Intet i verden vil hjælpe dig, men vil gerne udtrykke min medfølelse. Jeg er glad for at hans lidelser får en ende. Stakkels dig at du må lide det tab, men tænk hvor får han bare ro nu!

Mvh Bonnie

Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

www.bjfoto.ridesiden.dk - Åben for booking!

Errare humanum est - men der må da være grænser

0
0
Svar på denne tråd

forvel min dreng
Forfatter: 
Dato:  25-02-2008 08:53

jeg har som om han har tadet et stykke af mig med sig,men det må snart vene til de gode tanger om den tid vi havede sammen, og ikke den lange nat vi kæmpede. han bliver hentede i dag har liggede der ude siden lørdag morgen kl 6. tak for jeres gode ord

frisk rytter ;-)
0
0
Svar på denne tråd

stor....
Forfatter: 
Dato:  25-02-2008 10:20

trøstekrammer herfra

Du siger din mening

så må du accepterer

jeg gør det samme

Hilsen Lene

0
0
Svar på denne tråd

Søde ven
Forfatter: 
Dato:  25-02-2008 11:07

Jamen selvfølgelig har han da taget et lille stykke af dig med...

Du har haft ham så længe, så det ville da være mærkeligt andet.. Du har kæmpet med ham i så mange år, for at han skulle have det godt, sørget for han fik foder, ja næsten madet ham med en ske (du ved hvad jeg mener), og han har jo været dit tredje barn.. Og det er en god del han har taget med.. det er den del han har fået bygget op igennem de sidste 14 år. Og lige pludselig, så husker du alle de gode timer I (og vi) har haft sammen..

Når han har været fuldstændig blæst, pga. en lille umulig pony ved siden af der står og glor dumt på ham, eller når han har været så rolig og afslappet, og opdraget på Bamse, fordi han var jo den store og gamle, og der måtte ikke ske den lille pige noget, for hende har han jo kendt siden hun var i din mave...

Nej.. jeg er sikker på han står et sted og kigger ned på dig og tænker " tak for et godt liv, jeg kunne ikke have valgt en bedre mor"

Knus

0
0
Svar på denne tråd

jeg mistede
Forfatter: 
Dato:  25-02-2008 18:49

mit livs hest, for en månede siden, først idag, fik jeg muget boksen, skiltet hænger der i nu.

jeg bliver ind i mellem ked af det, men samtidig, føler jeg en varme, når jeg tænker på de gode minder.

så stort trøste kram her fra

med venlig hilsen Susanne.

Dejlig gård sælges i Hobro.

3 pony søger rytter eventuelt salg.

Din underskrift kan hjælpe. www.animalsmatter.org/

0
0
Svar på denne tråd

forvel min dreng
Forfatter: 
Dato:  25-02-2008 21:39

jeg ved ikke hvorlæng der gå før jeg tager ud på gården igen det er ikke nemt at se en tom box, men man må bare huske på alle de dejlige år jeg havede med ham. og jeg ved han ikke hat ondt mere det er bare så tomt uden ham.

frisk rytter ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider