Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvor uheldig kan man være...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 22:43

jeg har så haft deromkring den mest trælse dag i meget lang tid...

det hele starter med at jeg står og laver en gryderet på jobbet, den er meget varm og sprøjter op i ansagtet og på mine arme, kort efter skal jeg have nogle bøffer ud, fedtet fra dem sprøjter op på mine arme og min kind og som en ekstra bonus, ind i et brændsår fra sidste uge... senere skal jeg skære grønt ud, og får så snittet mig i fingeren på en måde der på en normal dag kun havde lavet et hul i handsken, men ikke idag, så der kom et fint snit i min finger... skal ind og tælle nogle vare op, i frosten, bøjer mig ned og på hylden over mig står der en stak pizzaer, som af en eller anden ukendt årsag glider ned i hovedet på mig og rammer med meget frosen kandt ned i mit baghovede og på mine skyldre...

så sulle jeg hjem og tænkte, så kan det ikke blive værre... men næææææh nej der blev jeg snydt, for jeg skulle springe og jeg og mango får lidt for meget fart på hen til springet og slår en kolbøtte agtig ting hen over springet... (vi klarede os begge to, ingen kom alvorligt til skade, jeg slog nakken lidt og mango fik en mindre hudafskrabning over øjet)

Andre der har haft en uheldig dag?

Vores største had

tilhøre de mennesker vi holder allermest af,

for de er, de eneste der kan give os alt,

og alligevel nægte os det.

0
0
Svar på denne tråd

du har da
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 22:51

godt nok været uheldig idag...

Håber dagen imorgen bliver meget bedre for dig..

Med venlige hilsen

Karina

Formand for www.minimule.dk

Ålborgtræf den 15. februar. Gokart og spisning på Jensens Bøfhus. Håber vi ses!! Se mere under arrangementer.

0
0
Svar på denne tråd

ikk specielt
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 23:00

uheldig her..og det er en utroligt stor overraskelse, da jeg konstant er en der tilsyneladende helst skal smadre alt omkring mig...med eller uden puls.

Faktisk er det så slemt, at da jeg en dag bekendtgjorde overfor min kollega, at SÅ slemt var det vel heller ikke med mig, lettede han lige blikket fra avisen og sagde i sit tørreste tonefald "Fortrænger du det eler hva?!"...Hrmmmmfh Nå ja...jeg er altså en motorikmongol.

Men folk får nok alligevel, trods meget sort uheld, svært ved at slå din Tycho Brahedag...godt dagen næsten er forbi

Connie vs Zeppelin

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider