Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Er det ikke fantastisk?
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 18:58

Her op til jul faldt det mig ind hvor fantastisk jeg lever. Jeg skulle skrive ønskesedler til nær og fjern, og jeg kunne INTET komme i tanke om.

Er det ikke en fantastisk ting, at man kan leve i et så civiliseret samfund og være så beriget, at man intet ønsker sig?

At man har alt hvad man skal bruge, at man er glad for sine ting, bruger dem og værdsætter dem.

Hvor skammer jeg mig over mig selv, når jeg brokker mig over et eller andet fuldstændigt latterligt.

Jeg burde virkelig værdsætte, at jeg har det så godt og kan gøre hvad jeg har lyst til, uden at noget på nogen måde spænder ben for mig, hvilket jeg også gør i meget stor grad.

Har I det også sådan, at man føler sig så beriget og fuld af overskud og hele verden bare kan komme an?

Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes
- besøg Labs' hjemmeside
Darren & Labs, I love you!
I don't believe in God - I believe in Darren Hayes
Bliv min ven på MySpace
0
0
Svar på denne tråd

hørt...
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 19:17

jeg lever også yderst privilegeret, men jeg synes dog at jeg sætter pris på det dagligt... jeg kan jo hver dag se folk rundt om mig der har meget mindre og det sætter tankerne igang... derfor har jeg bla. valgt at støtte forskellige sociale tiltag...

I' m me.... and I'm perfect...

Nu med cabriolet og vind i håret... :-)

Ægte Gucci taske SÆLGES, se præ.

Ægte BURBERRY halstørklæde sælges BILLIGT

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider