Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Rotter som kæledyr....
Forfatter: 
Dato:  14-01-2008 22:10

Min søde plejesøn ønsker sig rotter. 2 stk. så de ikke går alene, er det hede ønske, og de skal være hunner ( har hans mor betinget sig ), og han er god til det med dyr.


Jeg vil gerne give ham dem, for han har fortjent dem, og vil med hans mors hjælp passe dem som højt elskede individer.


Men jeg har bare ikke den store forstand på rotter - har dog læst mig til en del.


Men Jer der har erfaring, hvad vil I anbefale?


Mht alder ved anskaffelse? Kan de gå sammen også som voksne? Skal vi købe i dyrehandel eller privat ( de fleste i DNA ser ud til at være foderrotter )? Alder ved anskaffelse? Osv osv.


Hvad med hans marvsin? Kan rotter være farlige for et marsvin?












Hilsen May-Britt.


www.mbneumann.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 rotter som kæledyr
Forfatter: 
Dato:  14-01-2008 22:24

Kan kun anbefales :)


Jeg har selv 4 dejlige hunner. Og to er perfekt, da de jo er flokdyr. Jeg vil helt klart anbefale at købe hos en avler, da der er mange fornuftige alvere i danmark, der kender deres linier, og så er de håndtamme fra starten. De bør anskaffes når de er fem uger (da må de vendes fra) og man kan både sætte to unger sammen, to voksne eller en voksen eller en unge. Der er sjældent problemer. De er ikke decideret farlige for marsvin, men de bør under ingen omstændighedder gå sammen med dem, da de atiller helt forskellige krav til pasning.


Held og lykke med projektet :)



-hilsen Randi :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Rotter...
Forfatter: 
Dato:  14-01-2008 22:26

Altså jeg havde i en yderst kort periode en tamrotte, den var faktisk rigtig sød og lækker, men da jeg i forvejen avler marsvin er jeg vant til deres bevægelser og "intelligens-niveau" og der er en rotte altså bare 100x hurtigere og mere smidig og mere "over det hele".


Men derudover gik den fint i spænd med mine marsvin, - en af mine unger syntes den var yderst interessant :-D


Altså generelt fik jeg af vide at de var flokdyr, dvs. det er bedst med to - hanner er nemmere at gøre tamme og de kan godt gå to hanner sammen.

- Det er bedst at købe af en avler, og bedst at købe unge rotter.


Så jeg kan kun anbefale www.tamrotter.dk <- de har også et forum hvor man kan spørge om alt mellem himmel og jord, og se alle de rotter avlere har til salg.


Jeg vil altid anbefale at købe fra en avler som har forstand på hvad han/hun laver end en dyrehandel.




Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

R.I.P.

08/07-88 - 27/04-06

Alme'ti Z; My soulmate...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker........
Forfatter: 
Dato:  14-01-2008 22:37

Jer begge.


Desværre er der ikke en eneste rotte til salg på det forum pt :-( Og vi skal se på rotter på lørdag, når han er her på weekend. Så det bliver sikkert den lokale Bonnie, Zoo Zity elign.






Hilsen May-Britt.


www.mbneumann.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 gjwghjfjaf
Forfatter: 
Dato:  14-01-2008 23:00

så foreslår jeg jer at kigge på www.tamrotten.com (bemærk com til slut) eller søg på Dansk Rotte Forum (drf, har moret mig lidt over at både ride og rotte-foreningen hed drf )...


Nogle dyrehandlere er ok, men vil stadig til en hver tid anbefale avler.



-hilsen Randi :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 vil også
Forfatter: 
Dato:  14-01-2008 23:13

som de andre siger klart anbefale avler fremfor dyrehandel.. men man kan dog ende med at få nogle super dejlige dyr fra dyrehandelen alligevel, chancen for at få nogle syge eller ikke håndvante er dog en del større end hos en avler


jeg har selv en styk dyrehandel rotte, hun er 2 år nu, og stadig ligeså frisk som da hun var unge


og så har jeg to som er hendes afkom, og to udefra ,fra avlere..


ville nok anbefale hanner egentlig, hvis det er til et barn, de har det med at være mere rolige og sløve i det, i forhold til hunnerne


men der e rjo self. undtagelser..


men lad da vide mere når i har fået dem!

0
0
Svar på denne tråd
 
 vil lige tilføje
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 11:08

at hvis i køber fra dyrehandel, så kom dem så unge som muligt.. helst 5-6 uger.. men ikke under 5 uger..


og så et lille tip, en hængekøje i buret! gerne en dobbeltdækker" det er de vilde med

0
0
Svar på denne tråd
 
 svar...
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 17:20

Jeg har selv 2 skønne drengerotter og de er da bare de dejligste kæledyr


Prøv at kigge på www.gnaverforum.dk - der kan du spørge om alt omkring de fleste gnavere og der er masser af rotter til salg


Pssst... Randi, det heddet DTF - Dansk Tamrotte Forum ;) Link: www.hybels.dk/nytforum/phpBB2/ index.php





Mvh Sofie


Se mine smukke dyr på....


www.123hjemmeside.dk/Tyreengens-Dyr


Ørkenrotter, Zebramus, Tam-rotter, Tam-mus, Katte....

0
0
Svar på denne tråd
 
 rotter....
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 17:49

jeg har selv 4 rotter, og kan fortælle at de er DEJLIGE kæledyr.


malou


knus fra Malou & Ribbon

* jeg er ejer af verdens smukkeste haflinger *

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rotter..
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 20:07

...er skønne kæledyr - der er bare ét men....


Rotter er det mest allergifremkaldende dyr der findes, så hvis der er den mindste tendens til allergi, overfølsomhed, sarte slimhinder eller lign., så er det bestemt ikke tilrådeligt at anskaffe sig en rotte..


Jeg havde selv en skøn rotte som jeg måtte af med af samme grundlag, da jeg selv har meget sarte luftveje og nemt får allergiske symptomer.


Mvh


Winnie



Du kan ikke forandre fortiden
men du kan ødelægge nutiden
ved at bekymre dig om fremtiden

Smuk brudekjole sælges - se præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 8 uger gamle
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 20:37

Hejsa.


Jeg købte to 8 uger gamle rottepiger fra ZooZity og for s*tan hvor er det svære/umulige at gøre tamme!


Sally er sluppet fra mig 3 gange - og de 2 af gangene har jeg måttet sprætte sofaen op for at få hende ud inden hun hang sig i fjedrene!


De er ekstremt hurtige og kvikke! Det er vigtigt de bliver aktiveret.


Prøv gnaverforum.dk - der er næsten altid unger til salg, ellers kommer der det i nærmest fremtid. Jeg vil aldrig købe rotte i en dyrehandel til et barn - jeg kan næsten ikke selv tæmme de to tøser.


En ekstra ting er at buret altså hurtigt kommer til at lugte - og det er virkelig en fæl lugt!

Men selvfølgelig muger man ud godt hver 3. dag er det fint.


De er nogle sjove og underholdende dyr og elsker at få opgaver, det vil sikkert være sjovt for en dreng at finde på nye.


- Heidi





... what is and what should never be...

0
0
Svar på denne tråd
 
 wjfytdcb
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 20:53

sofie: uuups må have haft forummet på www.rattus.dk i hovedet (drf) men det er lukket nu... hovsa



-hilsen Randi :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 svar...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 02:21

HUSK endelig at rotter ikke må gå på spåner, når i nu skal ud og købe ind til dem... Rotter kan ikke tåle de phenoler som spåner afgiver, især når de er våde.


Randi: Tænkte godt det var en lille "bøf" *kram* :)





Mvh Sofie


Se mine smukke dyr på....


www.123hjemmeside.dk/Tyreengens-Dyr


Ørkenrotter, Zebramus, Tam-rotter, Tam-mus, Katte....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rotter...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 09:14

Den med allergi har jeg godt nok aldrig hørt før...


Jeg har selv allergi, og har avlet rotter. Har aldrig haft problemer med at være omkring mine rotter.


Og Sofie: Den med spånerne er da også ny? I al den tid jeg havde rotter, har de altid gået på spåner, alle rotter jeg kender til har gået på spåner, samt alle billeder jeg har set af rotter, har været på spåner...


Hvad skal de så gå på?



Mvh Maria


En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd
 
 Han rotter
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 09:46
Er så absolut de nemmeste, specielt til et barn. De er meget langsommere, og meget nemmere at gøre rigtig tamme. vi har haft begge dele, og havde en veninde der også havde en rotte pige, hun var også noget mere urolig end vores drenge har været.

Den med spåner kan jeg måske godt hælde lidt til, vores nyser hvis de går i spåner,(men ved ikke om man generelt kan sige de ikke kan, er vel et spørgsmål om den enkelte rotte) Vores går i sådan nogen presset papir strøelse til gnavere, kan også fås til katte.

Men alt i alt et kanon kæledyr, vi har også kaniner og marsvin, men må så absolut sige vi har mest skæg med rotterne.

Men vi har dem til at gå enkeltvis, da vi synes de bliver meget mere tamme af det, de står i bure tæt sammen, vi har prøvet to gange at lukke lidt ældre rotter sammen, det har ikke været et heldigt forsøg.

Hilsen

Helle Dahl Nielsen
Den Bette Western Klub

www.dbwk.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 svar...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 13:00

Maria O:



Burstrø og tissebakke.

Bundstrøet i rotternes bur kan være mange forskellige ting. Man kan f.eks. bruge aviser, pressede papirpiller, bøgeflis, gnavz(tang), hør, majsstrø, træpiller og træspåner. Man bør dog undgå træpiller og spåner fremstillet af gran og cedertræ, da disse udskiller et giftstof, der hedder phenoler, som er dårligt for rotternes nyrer og lever. Derudover bør man undgå bundstrø, der støver meget, da støvet kan irritere rotternes luftveje.



Taget fra denne side:

www.tamrotten.dk/ pasningsvejledning.htm


Læs på div. rotte-sider så vil du se at det er rigtigt det jeg siger ;)


Selv bruger jeg hørstrø, faktisk det samme man bruger i hestebokse og det er altså god strøelse til både mus, rotter og ørkenrotter :)







Mvh Sofie


Se mine smukke dyr på....


www.123hjemmeside.dk/Tyreengens-Dyr


Ørkenrotter, Zebramus, Tam-rotter, Tam-mus, Katte....

0
0
Svar på denne tråd
 
 rotter...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 13:53

jeg vil sige at kastrerede hanrotter fra en avler nok er at foretrække, og ang. strøelse er hamp super godt, (og så kan man evt. give en tissebakke med kattegrus i.




mvh. Gitte & Tyran.


0
0
Svar på denne tråd
 
 vil også klart
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 14:01

sige at det er bedst hvis i finder noget strøelse end savsmuld.. jeg bruger træpiller, og det går fint, og så tager dte lugt gener meget mere end savsmuld/spåner..


og synes slet ikke det er nødvendigt at muge ud hver 3 dag

her blir det gjort en gang om ugen,og den dag det blir gjort er det så småt begyndt at lugte..


HelleDahl : Det lyder da lidt synd for rotterne synes jeg.. de kan altså blive helt enormt tamme selvom de går flere sammen, og nogengange faktisk mere tamme, modige osv.. men man kan self. også ha for mange i et bur mener jeg.. 2-6 i ét bur er passende synes jeg


det må da også være lidt besværgeligt at have flere små bure stående med en enkelt ihver?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Strøelse
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 14:42

Sofie, helt okay. Nu kommer jeg ikke på rottefra mere efter jeg aflivede min sidste rotte, så jeg har ikke hørt om det der før.


Som jeg skrev, var spåner det almindeligste at bruge, da jeg havde rotter. Det var det alle brugte...


Den dag jeg igen skal have rotter, går jeg igang med læsningen igen, for der er en del ting jeg gerne vil have genopfrisket.


Mht. køn kan jeg også absolut kun anbefale hanner. De er meget nemmere at have med at gøre.


HelleDahl: Jeg havde mine til at gå sammen kønsvis. Dvs. hanner for sig og hunner for sig. Alle mine var tamme. Jeg synes det er lidt synd at have dem hver for sig og der er jo ikke noget at sige til at de ikke kan sammen, når de så endelig mødes.

Rotter skal sættes sammen på neutral grund. Aldrig den ene ned til den anden. De er meget territorie-bevidste...



Mvh Maria


En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd
 
 vsfehg
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 14:48

Jeg vil så tilgengæld slå et slag for hunnerne :)


Jeg har også haft begge dele, men jeg synes klart at pigerne er mere spændende, dem er der nemlig gang i, mens hannerne kan bruge laaaaang tid på at sove og jeg synes bestemt ikke de bliver mindre tamme, faktisk vil jeg sige tvært imod, da jeg har haft held til at træne mine hunner, hvilket hannerne ikke rigtig havde nogen interesse i...



-hilsen Randi :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 svar...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 15:01

Tror det med han vs hun også handler om rottens temperament, for der er dælme gang i mine 2 rødder når de er ude, de har skisme ikke tid til at sidde stille og kæle før de er færdig med at sniffe rundt


Og så har jeg jo reserveret 2 drenge mere, der dog først bliver lavet engan til sommer ;) Så der skal nok komme gang i den


Jeg muger en gang om ugen hos både rotter & mus medmindre jeg lige ligger dødsyg så må det altså vente til jeg er frisk ;)


Ørkenrotter bliver muget ud ca en gang om måneden, da de udnytter væske så godt at de praktisk taget ikke tisser... og pøllerne er så små og tørre at det slet ikke er nødvendigt at muge oftere


Og så er jeg enig i at det er synd at holde rotter (og andre gnavere) alene, de har SÅ meget glæde af hinanden og vi kan jo ikke groome den og lege med den på samme måde som en anden rotte kan...

Rotter har brug for mindst en rigtig god rotte-ven





Mvh Sofie


Se mine smukke dyr på....


www.123hjemmeside.dk/Tyreengens-Dyr


Ørkenrotter, Zebramus, Tam-rotter, Tam-mus, Katte....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak igen.......
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 16:26

for alle Jeres inputs.


Jeg kan ikke finde en eneste avler, der har unger til levering nu :-(


Mit plejebarns mor har tidligere haft hun rotter, og hun siger, de var så super tamme og kloge, at de kom når hun kaldte selvom de løb løse rundt uden for buret. Så derfor ønsker hun hunner igen. Og det er hendes valg, da de skal bo hos hende, og ikke hos mig. Men de får et super hjem, hvor der vil være masser af tid og omsorg for dem.


Vi må se hvad de næste par dage bringer - hører i om nogle, der har et par tamme hunner til salg øst for Bæltet må I MEGET gerne lade høre eller ringe ( 5172-5845 ) til mig ;-)






Hilsen May-Britt.


www.mbneumann.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Rotter
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 16:39

Her



Prøv denne side www.123hjemmeside.dk/vanillarats


Ved de koster 200 med stamtavle


Mvh Hanne


Samson R.I.P 30/9.07

0
0
Svar på denne tråd
 
 jaa....
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 17:11

hunner er da slet ikke mindre dejlige, mine tøser kommer også når jeg kalder, når de er ude at føjte


og sys også hannerne er sjove, men ja lidt mere sløve end tøserne..


held og lykke med det og håber på et billede eller to

0
0
Svar på denne tråd
 
 ladyhawk.......
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 17:57

Tak - har set siden. Det er desværre ved Horsens ( jeg er fra Kbh's området ), og der er først kuld klar om et par uger. Det ser ellers ud til at være et super sted :-)




Hilsen May-Britt.


www.mbneumann.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Maria O
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 18:24

den med allergien er god nok, du er bare så heldig, at du ikke har allergi for rotter.


Jeg har arbejdet med rotter i mange år indenfor medicinalindustrien. Her har man stor fokus på allergi, og utallige undersøgelser viser, at de flest forkommende tilfælde af forsøgsdyrsallergi er fremkaldt af rotter. Særligt er urin fra brunstige hanrotter slemt i allergisammenhæng.


Jeg kan også kun sige positivt om rotter som kæledyr, de er meget sociale og legesyge dyr, og de kan lære en masse ting.


En tissebakke i buret er en god ting, rotter er meget renlige dyr og lærer hurtigt brugen af en tissebakke.


Indenfor de senere år har man rettet stor opmærksomhed på, at stimulere rotters adfærd indenfor medicinalindustrien. Der er blevet skærpet en del på udformning af bure, deres størrelser og indretninger, så rotterne har mulighed for, at kunne få deres naturlige behov opfyldt.

Rotter vil også gerne have mulighed for at lave huler, kan kan selv lave huler i forskellige udformninger, giv dem lidt ubleget køkkenrulle eller noget lignende de kan tygge i stykker og bruge til at "fore" deres hule med.

En anden og meget vigtig ting er, at give dem noget de kan gnave i. Rotters tænder vokser hele livet og skal derfor slides. Grenstykker fra frugttræer kan bruges, det har de stor fornøjelse af.

Det er også vigtigt at buret er højt nok til at rotterne kan rejse sig på bagbenene, og de vil også gerne have ting de kan kravle op på.


Held og lykke med, at finde nogel fine dyr til plejesønnen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rotter
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 19:18

Her er de så en i Albertslund


www.123hjemmeside.dk/CNArotter/ 10073956


Der er nogle til salg nu.


Samson R.I.P 30/9.07

0
0
Svar på denne tråd
 
 svar...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 22:01

Kige her: www.hybels.dk/nytforum/phpBB2/ viewtopic.php?t=18485


Der er nogle ups-kuld til salg til en rimelig pris i Kbh N...





Mvh Sofie


Se mine smukke dyr på....


www.123hjemmeside.dk/Tyreengens-Dyr


Ørkenrotter, Zebramus, Tam-rotter, Tam-mus, Katte....

0
0
Svar på denne tråd
 
 ladyhawk ,,,,,,,
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 22:20

Tusind tak - har kontaktet vedkommende pr mail, hvilket er muligheden.






Hilsen May-Britt.


www.mbneumann.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Sofie Stardancer ........
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 22:24

Tusind tak - hun er kontaktet pr sms :-)






Hilsen May-Britt.


www.mbneumann.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er det......
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 22:26

vildt - at så mange ved så meget om rotter :-) Og hvor sødt af Jer alle, at I vil dele det med mig.


Tusind tak til Jer alle :-)


Jeg har fået helt vildt lyst til også at få en ( nej selvfølgelig 2 - så de har hinanden ) selv......










Hilsen May-Britt.


www.mbneumann.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 michael
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 22:58

spændende..


det forklsre måske hvorfor min kæreste har virket meget overfølsom overfor mine drenge og ikke hun rotterne..men vidste nu slet ikke at hannerne også havde en brunst cyklus?


MBN: ja du ska da ha! håber du lægger lidt billeder ind af de nye

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder......
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 23:25

Ja selvfølgelig skal jeg nok lægge billeder ind :-) Det manglede da bare, med så mange søde der gider hjælpe mig tak :-)


( OG tør selvfølgelig IKKE indrømme, at vi rent faktisk fodrede en rotte, der havde forvildet sig ind i vores kælder for nogle år siden, da der blev repareret kloakker lige ved. og vi havde åbane vinduer i kælderen - den var SÅ kær - men åd alle vores ting ). Min datter gik bla. ned med risalamande til den til jul. Savner den og tænker på den stadig........


Og jeg er faktisk født i rottens år....... Skal man så være vild med rotter....


Hilsen May-Britt.


www.mbneumann.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 troldefe (mømle)
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 23:45

Det er måske lidt dårligt formuleret af mig.

Hanrotter har ikke som sådan en brunstcyklus som hunrotter har.

Men når hanrotter er i nærheden af brunstige hunrotter går hormonerne i gang, og de udskiller nogle hormonbetingede stoffer i bl.a deres urin.


Når urinen udskilles i buret opsuges den jo af den strøelse der er i buret. Uanset hvor støvfri strøelse er, vil der altid være en lille smule svævestøv man ikke umiddelbart kan se. Urinen binder sig til det støv hvor, når væsken i urinen fordamper sidder de stoffer der nu er i urin tilbage på støvet, og på den måde transporterer de sig selv rundt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 michael
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 13:02

ahh på den måde


så det ku faktisk være at havde jeg ikke både hanner og hunner, at så kunne han godt tåle hannerne.. for så ville de jo ikke rende rundt med disse parrings hormorner

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så fandt jeg dem......
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 23:08

Fik dd. købt 2 rottepiger privat - helt vidunderlige og kælne - sorte med hvid bug til min øjesten,jeg har i aflastning. Han var LYKKELIG - og hans mor ligeså. Fik desuden købt et KÆMPE bur til dem, med plads til flere familier - så de får det super :-)


Men........... Forelskede mig bare SÅ forfærdeligt i deres bror, der gav mig vilde sommerfugle i maven, da jeg så ham....... OG købte ham - og bestilte en han mere fra et kuld, der endnu skal være 3 uger hos deres mor......


Her er Fabian, vores nye familiemedlem - GUD hvor er han for kær..... :



Hilsen May-Britt.


www.mbneumann.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi har søde unger
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 23:46

Har sendt dig en PB


Mvh. Karina


www.d-image.dk


Velholdt Landhus på Stevns (Sjælland) nær skoven og omgivet af marker sælges for kun 2.295.000,-

Kontakt os for nærmere info 2028-3704 / 4087-6914

Mvh. Karina og Dan


0
0
Svar på denne tråd
 
 Og hvis der er andre
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 23:58

interesserede


Vi har et par tamrotter som har unger, de er lige kommet ud af reden, og er supersøde :o)
Du er velkommen til at komme forbi og hente et par stykker uden beregning.

Vi har en plejestation for mishandlede, syge og uønskede dyr, både kæledyr, samt dyr fra naturen.
Vi plejer og arbejder med dyrene uden tilskud nogle steder fra, Kæledyrene finder vi nye familier til, og dyrene fra naturen genudsætter vi selvfølgelig når de er raske, og i fuldt vigør, så derfor skal du heller ikke give noget for dem.
Vi bor på Stevns og arbejder i Kbh.


www.d-image.dk


Velholdt Landhus på Stevns (Sjælland) nær skoven og omgivet af marker sælges for kun 2.295.000,-

Kontakt os for nærmere info 2028-3704 / 4087-6914

Mvh. Karina og Dan


0
0
Svar på denne tråd
 
 svar...
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 01:43

Tillykke med de små - de er så kære


Jeg er selv blevet en rotte rigere idag - gjorde lige præcis det som man fraråder Købe i dyrehandel...


men altså, der sad den smukkeste lille chokolade hooded pige alene tilbage under dårlige forhold og det synes jeg altså var synd


Så Silke kom med mig hjem, så må vi være i karantæne de næste 4 uger - så er den hununge jeg er skrevet op til også klar ;)


Silke ska jo ikke gå alene, men have en lille ven


Er hun ikke bare smuk Hun er så sød og nysgerrig, slet ikke bange for en :) Flere billede kan ses her: www.dyrefora.dk/ index.php?topic=1936.0






Mvh Sofie


Se mine smukke dyr på....


www.123hjemmeside.dk/Tyreengens-Dyr


Ørkenrotter, Zebramus, Tam-rotter, Tam-mus, Katte....

0
0
Svar på denne tråd
 
 nåååååårhhhh
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 08:24

Nej hvor er Fabian fin


tillykke med ham, og vi vil se flere billeder...




KH. Anja Dyrskov
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ej hvor
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 08:38

er de altså bare nuser Jeg blev rotteejer i går og sidder i skrivende stund med lille Alfie i ærmet - det kilder Er der noget som generelt er en rigtig lækkerbid for rotter eller er det forskelligt fra dyr til dyr?



(Tidligere Camilla Diesel)

Få, hvad du kan,

og behold hvad du har,

det er den måde,

man bliver rig på.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak igen.......
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 09:53

Ja, han er super kær.


Og Camilla tillykke med din Alfie.


Jeg skal nok tage en masse billeder af Fabian - men han skal lige have lov at vænne sig til at bo her først. Der er mange nye lyde og lugte, vi har f.eks både hunde, kat og fugle i huset. Og han er jo lige flyttet hjemmefra i går først ;-)




Hilsen May-Britt.


www.mbneumann.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bastian.......
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 15:06

Jeg var heldig at finde en legekammerat til Fabian i dag. Var i Zoo Zity for at købe hængekøje mv. - der var ikke skyggen af en kammerat. Heldigvis fandt jeg en i DBA, født samme dag som Fabian - også broget, men blå Dumbo ( der faktisk var bestemt til at blive en slanges næsten måltid..... - hvilket han så IKKE bliver ). De blev meget glade for selskabet begge to - tydeligt at det er forfærdeligt trist for en lille rottedreng af bo selv i bare kort tid.


Så i weekenden skal jeg have indrettet min stuefuglevoliere til de 2 drenge, så får de masser af tumleplads :-)




Hilsen May-Britt.


www.mbneumann.dk


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider