Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ideer til 40 års fødselsdag
Forfatter: 
Dato:  14-01-2008 14:05

Hej,


Er der nogen, der har nogle gode ideer til, hvordan man gør sin 40-års fødselsdag til en fed fest. Jeg inviterer omkring 75 personer i forsamlingshus, og aldersmæssigt er de fra 18 og opefter (en del omkring de 40-50).

Ideer til temaer og sjove indslag man kan komme med som vært modtages meget gerne


VH Lone

0
0
Svar på denne tråd
 
 thfdgh
Forfatter: 
Dato:  14-01-2008 15:08

til min 40 års fødselsdag skulle vi egentligt have danset linedance, men det faldt åbentbart ind i en en stor linedance weekend så vi kunn ikke finde en instruktør.


det blev så folkedans, og hvilken stor succes, folk var ellevilde, selv bænkevarmerne var med - det var så sjovt !!!

vi dansede de mest kendte folkedanse, to tur til vejle f.eks

det var primært for at ryste gæsterne sammen, for ikke alle kendte hinanden, det må man sige at det lykkedes.


gæsterne var inviteret til kl. 15, først vin og chips, dernæst folkedans, og så stor buffet. så var der alm. samvær og så tog fanden ved gæsterne og de dansede til kl. 5 næste morgen.....


mk-foto.gallerisider.dk 10*15 = 15,-

billeder af hunde heste kat og andre dyr


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 09:23

He he, det lyder også meget sjovt


Er der slet ikke andre der har haft en fed 40-års fødselsdag??


Vh Lone

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sjovt indslag
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 09:58

Jeg har været til en fødselsdagsfest, hvor fødselaren stillede sig op og holdt "tale", hvor det handlede om gæsterne, hvem de var, hvornår hun havde lært dem at kende osv. osv. Det var utrolig underholdende og sjovt (der var jo mange jeg ikke kendte, men bagefter følte jeg at det var "legalt" at mingle og snakke med de "fremmede" også). Dernæst blev der efter hovedretten sagt, at man skulle rykke to stole til venstre - dvs, man ikke længere havde den sidemand man startede op med - det gav jo også en ekstra anledning til at snakke med nye gæster og bagefter, da alle rejste sig og skulle til kaffebordet, ja så var det ikke de "sædvanlige" kliker der satte sig sammen - men et stort mix


Og til en anden fest, der blev der lavet sådan en gætteleg om (i det her tilfælde en konfirmand).

Hvert bord fik skilte med 1, 2 og 3 taller og så skulle man gætte ting om konfirmanden. Det bord som havde flest rigtige svar - vandt et "påskeæg" (det var jo nok pga årstiden).

Men det var også ganske hylende morsomt, for hele bordet man sad ved, havde virkelig forskellige meninger om, hvilket svar som var rigtigt - og bordformanden fik rigelig at se til

Der var så en ved siden af konfirmanden, som holdt "regnskab" og noterede de forskellige bordes svar.


En anden fest (50 års fødselsdag) hang der vasketøjs-snor over bordet, hver gæst havde en klemme med en seddel hængende over hovedet. På denne seddel var der en sætning, så skulle gæsten enten fortælle en sjov historie, hvor fødselaren indgik - eller sige noget personligt om fødselaren inspireret af teksten på sedlen.


Så er der den berømte "næse-sang", som handler om hver og en gæst - men 75 vers om næser er vidst nok lige i overkanten , men til mindre fester er den ret sjov og bringer godt humør og stemning.


Den dyre - er at hyre de der tjenere som render rundt og underholder. De er hylende morsomme. Og i starten tror gæsterne at det er "almindelig" køkkenpersonale, men de laver så meget fis og ballade, at festen bliver uforglemmelig


Tillykke med dagen, håber du får en fortræffelig og uforglemmelig dag.


;o) Lillian

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmnnee..
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 14:44

Nu er jeg jo ikke så gammel... Men der er jo mange sjove ting man kan finde på...det kommer så igen lidt an på hvor stort dit buget er og hvilken type gæster der kommer og hvilken type du selv er (altså hvad du synes om ;o)


Men ja - at arr./hyrer en el. flere former for underholdning...eller at give hver enkelt gæst den opgave at skulle finde på en form for underholdning i min. 2-5 min gerne længere...


Og div. selskabslege...;o)


Yderligere så er det altid en stor succes at leje en soft-ice maskine istedet for alm. dessert...det kommer der meget sjov ud af da de fleste mennesker går helt i "barndom" mv. ;o)


Meen er der f.eks. ikke nogle af dine gæster der kan noget - har et arb. el. hobby der kan udforme sig til god underholdning...gerne med effekter osv.


Held og lykke med det og håber at festen bliver en succes..;o)


Mvh.



OX Fuldblodsaraberheste m. UNIK int. Multi Champion afstamning sælges/udlånes! TOP kvalitet alle ca. 160 cm. Fra KUN 7.5oo kr.

Se fotos på min præs.




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider