Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Formulerings spasser !!!
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 13:48

Arrrgghhh !!!

Kender i det?? I ser en super tråd herinde, med go debattema, og i har 10000000000000 tanker om emnet, og VIL så gerne frem med jeres syn på sagen, men når først der skal skrives, ja så kludrer det hele sammen for jer fordi der simpelthen bare er så meget i gerne vil sige!!!

Jeg hader, hader, hader det! (og er fuldkommen overbevist om at det er grundlag for minimum ét af mine alt for tidlige grå hår )

Måske har jeg bare for mange ord i min mund, måske er jeg bare elendig til at formulere mig kort og præcist, måske tænker jeg bare for meget over alting - dont know - men det er i hvert fald bare rigtig øv når man så gerne vil være med i de gode debatter, og vælger at lade være, af frygt for at få en besked fra moderater "dit indlæg er slettet grundet for mange ord" (hvis en sådan fandtes )

0
0
Svar på denne tråd

overskrift..
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 14:34

Jeps, kender det godt.

Specialt i et af de indlæg, hvor der er nogen af de virklige dygtige debatører/formuleringsdygtige HNer. Uhh det er så træls og side med en hel masse godt, men som man så ikke kan finde ud af at nedfælde på skrift

Mvh Marianne

POny bokse udlejes, i lille hyggelig stald med rytterstue/sadelrum - 450kr foder hø/wrap kan købes - se præsention.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider