Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Lidt spøjst læsning...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 10:46
Det er alligevel spøjst hvad man støder på - her er hvorfor mænd ikke egner sig som brevkasseredaktører:

"Kære Brevkasse.

Jeg håber du kan hjælpe mig. Forleden dag, da jeg skulle på arbejde, sad min mand og så morgen-tv som sædvanligt. Jeg havde ikke kørt mere end få hundrede meter, da motoren pludselig satte ud og bilen stoppede med et ryk. Jeg gik tilbage efter hjælp fra min mand. Da jeg kom hjem, kunne jeg ikke tro mine egne øjne. Han poserede foran garderobespejlet, iført mine trusser, mine højhælede sko og min make-up.
Jeg er 32 år, min mand er 34 år, vi har været gift i 12 år.
Da jeg overraskede ham, forsøgte han at forklare sig med, at han havde lånt mine trusser, fordi han ikke kunne finde sine egne. Da jeg herefter spurgte ham om make-uppen, brød han sammen og tilstod, at han havde gået med mit tøj i 6 måneder. Jeg bad ham holde op med det, ellers ville jeg gå fra ham!
Jeg elsker ham meget højt, men siden er han blevet mere og mere fjern og jeg føler ikke rigtigt at jeg kan komme i kontakt med ham mere.
Jeg håber du kan hjælpe mig?

Mange hilsner Fru Ensom."

"Kære Fru Ensom

Der kan være mange årsager til at en motor pludselig sætter ud kort tid efter den er startet. Begynd med at checke, at der ikke er forstoppelse i benzintilførslen. Hvis det er i orden, så check spændebåndene, som holder vacuumslangerne fast på indsugningsmanifolden. De må ikke være utætte, da der vil komme falsk luft ind. Hvis disse ting ikke løser problemet, kan det være benzinpumpen som er defekt. Den vil da levere et for lavt tryk til karburatoren.

Jeg håber at dette hjælper.

Med venlig hilsen Brekassen."

Fortsat god weekend

Med venlig hilsen

Ditte Pode

Mine heste:

Hoelgaards Sha Nell

Hoelgaards Uriada M

Celton Warlock (til salg)

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 11:08

den var go

all you need is love

0
0
Svar på denne tråd

hihihih
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 11:17

haha

Mia

Livet er konsekvensen af en række tilfældigheder

I'm not scared of dying, I just don't want to

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 12:05

*LOL* Den var god! ;D ;D ;D

Mvh Bonnie

Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

Errare humanum est - men der må da være grænser

Uha du sidder tæt på skærmen nu!

0
0
Svar på denne tråd

he he...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 14:03

...den var god .

Når mænd til gengæld skriver til brevkassen, ser det ofte sådan ud:

Kære brevkasse.

Jeg er en mand på 32 år, lykkelig gift med min dejlige hustru og vi har 2 børn.

Den seneste tid har min kone købt meget nyt tøj. Hun er også begyndt at gå meget ud alene. Når jeg spørger hvem hun er sammen med, svarer hun altid: "ikke nogen du kender". I forgårs ringede hendes mobil, og da jeg ville række hende den, vrissede hun og sagde, at at jeg ALDRIG skulle røre hendes telefon.

Hver torsdag når hun kommer hjem, bliver hun sat af nede af vejen. I torsdags besluttede jeg mig for at finde ud af, hvem der kører hende hjem, så jeg gik ud i indkørslen og gemte mig bag min BMW. Da jeg kiggede ned, så jeg til min store overraskelse at den lækkede lidt olie. Nu er mit spørgsmål: er det normalt at en BMW 750 lækker olie, når den kun har kørt 30.000 km?

Mange hilsner, den frustrerede.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider