|
|
| 1. januar kl. 13 uanset vejret.. |
|
|
Ja... på det tidspunkt tager en veninde og jeg vores traditionelle nytårsridetur i Stensbæk Plantage. Den foregår for det meste i skridt og er virkelig en lise for sjælen - faktisk er jeg af den overbevisning, at alle burde starte det nye år på den måde - er I klar over, hvor stille der er den 1. januar? Er der nogen af jer, der har lige så tossede traditioner?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gjorde jeg |
| Forfatter:  |
Illum |
| Dato:  |
31-12-2007 13:57 |
|
Inden Jeg fik Smukke Ganger, på gl. Smukke Ganger. Men da han jo får ret meget baldrian i aften, kommer han kun på fold 1. jan. 2008.
Illum Jeg har DKs DYGTIGSTE smed !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uha da... |
|
|
Ja det ville nok ikke være så smart med tømmermænd hos både hest og rytter  Heldigvis er mine af den overbevisning, at det blot er torden vejr, men det er nu heller ikke så slemt herude, hvor kragerne har madpakke med, hvis de overhovedet kommer forbi  Du må da køre tøsedullen til, så den kan trække dig en tur i stedet for.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror jeg skal ride |
Illum |
31-12-2007 16:43 |
|
Hende til, har nemlig "lært" på HN at det kan hun sagtens klare, så længe hun ikke ligger med et ben ud til hvert verdens hjørne så er hun glad  Godt nytår.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dengang jeg havde |
|
|
hest i selvpasserstald havde jeg ofte vagten den 01.01 om morgenen. Nej hvor er der stille og smukt nytårsmorgen klokken 8. I mange år har jeg redet skovtur den 24/12 men i år syntes jeg vejret var noget træls og føret var ekstremt mudret så vi fandt på noget andet. Men det er også ret dejligt og kan være helt højtideligt de år der er feks rimfrost på træerne. Mvh Tina
Quality doesn't cost - it pays !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja Illum |
|
|
Det er da det, du skal, og så giver du lige den smukke et ekstra skud baldrian, så han ikke panikker over at være selv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det plejer jeg også |
Presley |
31-12-2007 18:43 |
|
Hejsa. Det plejer jeg også - synes som dig også det er en god måde at starte året på. Jeg tager den dog altid med ro, for natten er stressende for dem. Pingu og Háfeti bliver begge sat ind i stalden over midnat - de går ellers altid i løsdrift... det er også Pingus første nytår på dette sted så tæt på byen, så den står nok bare på hygge i morgen  - Heidi
... what is and what should never be...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridning d. 1/1 |
|
|
Jeg var ude og ride tur i formiddags ved 10 tiden og der var ikke nogen biler så det var helt fantastisk og vejret var også super skønt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo... |
|
|
for nogle år siden var det fast tradition. Men desværre er det ikke sådan mere. Jeg har da hesten idag, men jeg tør ikke ride med min ryg pt. Så den er leveret videre...altså hesten. Så herhjemme er 1. januar startet med god morgen mad og film i dvd afspilleren.
Mvh. Tine Equi-work.com Jobportalen for hestefolket 2 bokse ledige pr. 1. januar. Ledøje område. Se mere på præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så ti dog |
maikenm |
01-01-2008 14:39 |
|
stille!  jeg havde også planer om at starte året med en stille skovtur, men Savannah synes hendes ene forsko klemte, hun smed den igår, så vi venter til smeden har været der imorgen. Istedet har jeg brugt dagen på at sove længe og ellers hygge med mand og børn, det er jo aldrig af vejen! godt nytår til alle,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ville næsten gi´ min højre arm... |
|
|
for en ridetur i dag. Jeg har ikke længere hest selv og rider slet ikke for tiden da jeg er gravid - det fandt jeg ud af op til at jeg overvejede at købe hest igen selv. Så ridningen er sat helt på stand-by. Men gud hvor ville jeg give en del for en stille og rolig ridetur i skoven i dag. Men mon ikke der bliver tid til det engang m et par år  Godt nytår til jer alle sammen. Ditte
Husk at smile til verden... - jeg smiler i hvert fald ved tanken om min lille spire i maven...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridetur |
|
|
Ja jeg valgte også at lufte en af hestene iformidddag. En dejlig tur til stranden med frisk vind i kinderne  MVH Anita
"At fuldføre er at vinde" "Det er svært at vide hvor langt der er igen, når man ikke ved hvor man er..!!" "Op og ned er lige langt, bare ikke lige hurtigt..!!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nejnej Hesselholm |
Illum |
01-01-2008 16:53 |
|
Smukke Ganger skal da med som håndhest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vel hjemme igen |
|
|
... og med røde kinder og kolde tæer. ILLUM ALTSÅ!!! Det er et syn jeg gerne ville se - Langbenet blondine på en shetlænder med et styk smuk ganger, men tømmermænd som håndhest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heller ingen |
|
|
1. januar ridetur til mig i dag. Den grå var så flink at træde en sko af i går, Amanda gav Poseidon en fortjent fridag og da Copy ikke er helt så stabil på tur alene, har de bare stået og gumlet hø på folden hele dagen i det flotte vejr 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej da |
|
|
for herude, - selvom jeg bor der hvor kragerne tager madpakke med, er der stadig nogle der liiige skal fyrer det sidste krudt af dagen og natten efter. så nytårs aftensdag og dagen derpå, har mine königsmuler fri.
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! Nu med Sambuca
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|