Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hjælp spyware
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 20:20

der der nogle det kender til et spyware program man kan finde ud af når man ikke kan 2 ord engelsk.og er godt dum til Computer.

jeg har nogle der kigger med på min pc

Spring pony.kat 2 til salg.

rigtige shetter render under hegnet

0
0
Svar på denne tråd

abrakadabra
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 23:09

jah ad aware - lavasoft - har en freeware version der er gratis - den er så på engelsk - men ellers meget nem at bruge for en med et lille engelsk kundskab

men så så at man kan downloade deres pro udgave - som koster penge - gratis på prøve i 30 dage og det bedste er at den har en dansk sprogfil

så prøv da den - jeg har freeware versionen - den er ok - uden at være fantastisk - men pro versionen er en bedre udgave - så den er helt sikkert fin

www.spamfighter.com/Spywarefighter/ Lang_DA/Default.asp

0
0
Svar på denne tråd

k...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 23:19

nååh den jeg lænkede til var så spamfighter - kan ikke finde den fra lavasoft der er på dansk - men prøv da denne her så.

0
0
Svar på denne tråd

liongate
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 23:20

Pröv http://www.liongate.dk

Der er et program der tager det meste. Kör det jävnligt !

Söger oplysninger på DV VALLAK, Mrk DV114. Ca. 11-12 år. Hanetrit i perioder. 168 cm , speciel blis, 4 sokker. Se han på min präs eller hjemmeside. Ingen beskeder ang. ormekur. Sender IKKE ud af lande

0
0
Svar på denne tråd

lll
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 23:21

vil lige poientere at det er pc world (anerkendt dansk pc tidsskrift)der henviser til denne her - så du skal ikke være nervøs

0
0
Svar på denne tråd

mmm
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 08:29

jeg er ked ad at sige den kunne ikke finde min spyware

jeg kan stadig se den

Spring pony.kat 2 til salg.

rigtige shetter render under hegnet

0
0
Svar på denne tråd

kkk
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 09:29

www.pcworld.dk/art/ 9224?a=category&i=280

men ellers smid pengene til norton security - virker fint - "idiot"sikkert da det selv foreslå bedste løsning - ulempen´er at det tager lidt af pcens hastighed

0
0
Svar på denne tråd

AWG free
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 11:15

Vi har AGW her. Det fungerer perfekt, finder alt. Og så koster det gratis.

Söger oplysninger på DV VALLAK, Mrk DV114. Ca. 11-12 år. Hanetrit i perioder. 168 cm , speciel blis, 4 sokker. Se han på min präs eller hjemmeside. Ingen beskeder ang. ormekur. Sender IKKE ud af lande

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider