Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

min hund ligger i stuen og er død
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 18:56

min dejlige franske bulldog molly blev aflivet i dag lidt over 8 år blev hun ,

hun har været syg et stk tid men har ikke lidt ,vi tog så til dyrelægen med hende i dag da vi ikk syntes at ,hun var rigtig glad mere ,hun har haft en lidt hård nat ,og vi blev enig med dyrelægen om at nu var det nok ,,

vores dyrelæge sagde at intet vi kunne gøre for hende mere

hun havde allergi og har fået lidt stærke piller mod det ,

vi vil grave hende ned oppe på den bakke hun elsked at løbe og lege på ,,og hun ligger nu inde i stuen på sit yndlingstæppe med tændte sterinlys rundt om sig ,, elsked den hund

jeg kunne ikke bære tanke om at forlade hende på hospitalet i en sæk , elsked den hund ,,,

juuuhuu traver mulen ,,,

er glad igen ,,ørene stritter

og øjnene glimter ,,,elsker egos,,,min traver mule ,,,

søger bolig med plads til hest ,,på sjælland

0
0
Svar på denne tråd

Arme dig
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 19:04

det er altid hårdt at miste en god ven...godt at den kære vovse fik fred...

Trøste kram

Godt nytår

Dorthe

Vores dejlige kat Pjevs er bortløbet under en pasning i Rødby.

Se billede på mit HN.

Øremærke nr. ZGO383

Dusør gives 1500kr. ved fremskaffelse i live.

Dusør 500kr. i død tilstand.

0
0
Svar på denne tråd

Stakkels
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 19:07

Det er så hårdt... der bliver så stille når vores hunde ikke er hos os længere...

Godt i giver jer tid til at sige farvel på jeres måde... Det gjorde vi også med Thor for 5 uger siden. Han blev også først begravet 24 timer efter dyrlægen havde været her.

Mvh
Lin
da
***Jack og Pascall ***
:-) :-)

Thor R.I.P

Nu 15 kg lettere og på vej nedaf....

0
0
Svar på denne tråd

Årh h vor er det trist
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 19:25

Sender dig det store trøstekram.

Christel

أَنا أُريد أنْ أَكْتُبَ بِلْعَرَبِية

Eller du skylder mig en julebryg!

0
0
Svar på denne tråd

xxx
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 20:16

Åh stakkels dig!!!

Vi prøvede det sidste år, da vores Jack Russell, Ludvig, blev aflivet. Lasse havde haft ham i 16½ år (jeg selv har "kun" været med i 7 år) og det var rigtig rigtig svært!!!

Ludvig ligger nu nede i vores skov og der ligger han fint. Det sværeste var dog at grave hullet og lægge ham i det!!! Så det skal du være forberedt på. Det er sværere end man tror.

Jeg føler virkelig med dig!!

Maria

Box udlejes i lille hyggelig stald i Haslev.

Kig på www.flickr.com/photos/mundboegaard

Hellere lugte af hest end lugte af hash. Citat Erhard Jakobsen

0
0
Svar på denne tråd

forstår
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 21:35

dig så godt. Vi måtte aflive vores i august 12 år gammel og fremdeles aktiv som en valp, men desverre fik hun cancer i munden og hodet som ikke lod sig operere eller behandle.

Vi klarte heller ikke at aflive hende hos dyrlægen og mod overtalese af denne og 2500,- kr ekstra (dyrlægen holder til 500 meter herfra) så kom hun hjem til os og aflivet hende. Hun ligger også begravet i vores have som hun elsket.

0
0
Svar på denne tråd

Føler med dig
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 22:10

Det gør simpelthen så ondt, når man er nød til at give sin hund en sidste farvelkrammer, og sige tak for nu - den tur var jeg selv igennem 1 juni.

De varmeste tanker herfra.

Jeg er sikker på at din hund er taknemmelig for at du traf den svære beslutning, fremfor at lade den leve videre med smerter.

Danmarks eneste borzoi-hvalpe 8 uger gamle, og klar til at flytte hjemmefra - se de nye billeder ved at klikke på linket.

http://www.lhaghana.dk/

0
0
Svar på denne tråd

abcdefgh
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 22:23

tusind tak for de trøstende ord det varmer ,

min mand har hevet alle billeder frem af molly ,vores hund

og er ved at lave et minde album og nogle han vil have forstørret

hun ligger fint på sit tæppe og er blevet kold og lidt stiv efterhånden ,vi snakker lidt til hende i ny og næ og aner hende ,hun ser ud som hun bare ligger og sover

det er godt nok svært ,vi er allerede ved at lede efter en ny fransk bulldog ,der er for stille og tomt

i morgen tidlig går vi op på hendes yndlingsbakke og begraver hende ,vi køber en lille krans ,

men vi er meget glade for vi har taget hende med hjem og får sagt ordentligt farvel ,til den lille elskelige molly klov ,en meget kærlig hund som forgude os og sit hjem højt

juuuhuu traver mulen ,,,

er glad igen ,,ørene stritter

og øjnene glimter ,,,elsker egos,,,min traver mule ,,,

søger bolig med plads til hest ,,på sjælland

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 02:14

de varmeste tanker herifra:( det er aldri noe moro å måtte gi slipp på en man elsker uansett om det er hund, hest, katt eller menneske... men sånn er det nå dessverre engang:( trøst dere med at hunden deres levde et langt og godt liv sammen med mennesker som elsket den:)

*trøsteklem*

---------------------------

- Aina, Nanga og Gittiamo -

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 04:25

Uha, der var jeg i sommers. Føler virkelig med dig. Vi sagde farvel til min glathårede fox ,Jessie, på 13 år. Det er så hårdt. Men man må huske på at de har haft et godt liv sammen med os.

Masser af tanker herfra.

Sarah

Hvis din hund fælder, skal du blot dyppe den i fernis.

(Garfield)

0
0
Svar på denne tråd

de varmeste tanker herfra½
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 07:30

det er virkelig sørgeligt for jer, men det lyder til i tog den rigtige beslutning for jeres Molly. Takket være ejere som jer skal hun ikke lide, men er kommet herfra som en glad og tilfreds hund Det er der mange der kan lære noget af!

Fjordhest er bedst!

Mor til Naia født d 4-1-06

0
0
Svar på denne tråd

trist...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 10:43

Det er altid hårdt at sige farvel til ven, hvad enten det er hund, hest eller menneske.

For et års tid siden blev mine forældres gamle hund aflivet i en alder af 10 år. De valgte at få hende brændt (nede i det sydlige jylland et sted) og nu står urnen i mine forældres stue. Måske bizart for nogen, men en god ide for andre :)

Leder efter afkom. Se denne efterlysning: www.heste-nettet.dk/fo...086/21086/

En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd

Øvda...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 16:42

Hvor frygteligt trist for dig :-(

Du får lige en trøstekrammer herfra.

Hilsen May-Britt.

Ledig stald med 4-5 bokse, mulighed for løsdrift - 4 tdr. land mlm. Bagsværd og Herlev. Skriv for yderligere info :-)

0
0
Svar på denne tråd

Et kæmpe kram herfra
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 17:17

Det er kun et par uger siden jeg sagde farvel til en trofast ven... Så ved hvordan du har det...

Camilse

Tjek min HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

sørgeligt...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 17:27

... det er sørgeligt, men alligevel rart at hun fik et langt og dejligt liv hos dig.

Tine

Hestens Urtehave

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vind

Nu forhandler af Marstall hestefoder på Midtfyn

0
0
Svar på denne tråd

Trøstekrammer
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 11:31

til jer herfra. Det er det f*ndens ved at have kæledyr, vi overlever dem og det er hårdt når de skal herfra.

vi fik vores franske aflivet i april, efter længere tids sygdom. Han er nu begravet i eksmandens baghave, lige ved siden af katten, som døde for et par år siden.

Martin på 10 år havde sat et foto af Gorm (den franske) i juletræet, han syntes vi alle skulle mindes hunden på denne måde i lysets og hjerternes tid.

KH Pia

Gratis opstaldning (u/foder) tilbydes mod hjælp til ridning af 4-års hoppe.

10 km fra Grenaa. Du skal være over 18 år. Skriv PB for info.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider