Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hunkatte sammen??
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 21:29

Ja altså jeg står i den situation at jeg for et par måneder siden reddede en 6 ugers killing fra aflivning ...

Og det var da også i starten alt sammen meget fint, men nu viser det sig at hun altså bare ganske enkelt ikke vil acceptere at bo i lejlighed og være indekat..

Hun er født som gårdkat, men har dog aldrig prøvet at være ude, hun er nu desværre begyndt at vise sindsyg adfærd for at komme ud (viser stereotyp adfærd, hopper ind i ruder mm.)

Jeg synes det er så synd for hende at jeg nu har besluttet at hun skal bo et sted hvor hun kan komme ud og være den kat hun nu engang gerne vil være...

Men nok om det, min onkel som har have, vil gerne overtage hende, men han har en sterilliseret hunkat som er voksen. (min er omkring et halvt år)

Er der nogen af jer der har erfaring med at sætte hunkatte sammen?? Hun vil blive sterilliseret inden..

På forhånd tak

Nu med part på den dejlige Gorm !

Se præsentation for billeder

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 22:28

jeg har aldrig haft problemer og jeg har 3 hunkatte sammen, og jeg har altid haft mere end 1 kat ad gangen...der har aldrig været problemer

Michelle

Hvis du er positiv ser du løsninger.

Hvis du er negativ ser du fejl.

0
0
Svar på denne tråd

jeg har
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 22:31

heller ikke haft problemer med mine to hunkatte, altså den gamle kat, kunne ikke lide den nye istarten, men det er gået over

sandie

Rolig hoppe sælges..se under min annonce

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 23:07

oki... takker

Nu med part på den dejlige Gorm !

Se præsentation for billeder

0
0
Svar på denne tråd

Har haft tre hun ..
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 21:35

har haft tre hunkatte sammen, nu to. Ingen bøvl udover den ene blev holdt udenfor. Men steriliser dem... de bliver ulidelige at høre på i løbetid.

Hvorfor tage livet så alvorligt, man dør alligevel af det! ;-)

0
0
Svar på denne tråd

en overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 09:35

Ingen problemer der.

Jeg har 8 hunkatte (alle sterilliserede), og der er ingen problemer i det.

M.V.H. Dorte Hansen.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider