Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hingstekåring-hvad skal i se?
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 09:28

Min søde underbo spurgte lige om ikke jeg kunne tænke mig at tage med ned til herning når der er hingstekåring. Hun ville SÅ gerne se det arrangement med Anky, så det har vi simpelthen bestilt billetter til. Så skal vi selvfølgelig også se Hest og rytter messen

Hvad skal du se?

Michelle

HUSK hjelmen - den er pænere end kraniebrud.

Søde undulatunger søger nye hjem. 2 tilbage

0
0
Svar på denne tråd

jeg har højst
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 09:30

sandsynligt en stand, så det er meget begrænset hvad jeg kan se.

Men skulle der blive tid til at se noget, så bliver det en enkelt kür klasse, og div oprangeringer af hingstene.

Også har jeg billetter til gallashow fredag.

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 09:31

Vi skal være der hele lørdag og se forskellige klasser og selvfølgelig galla show.

Vi er nu blevet enige om, vi skal derud fredag også. Vi skal se løsspringning af hingstene, da vi måske skal have en af dem i ridning

0
0
Svar på denne tråd

Hingstekåring
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 09:37

Tja, jeg kommer for at se selve kåringen. Desuden ser jeg de ældre hingste fremvist i forskellige konkurrenceklasser. Gallashow gider jeg overhovedet ikke ofre en krone på... Det har for ofte været alt for langtrukket og gabende kedsommeligt.

Årets føl 2007 sælges...

www.stutteri-montana.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg glæder...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 09:37

mig rigtig meget..

Jeg skal være der alle dagene og følge med i hingstekåringen, og selvfølgelig har jeg også billetter til Gallashowet om lørdagen.

Vi er 4 veninder, der tar afted. Dog er det kun min ene veninde og jeg der skal være der alle dagene.

Og jeg glæder mig meget til at følge Romanovsønnerne.

Selvfølgelig skal der også bruges lidt penge på ryttermessen.

Med venlig hilsen

Bolette

En gang Z&R - altid Z&R

~~ Hastværk er lastværk ~~

www.stald-westphal.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hingste
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 10:47

Tjah, jeg skal da se HINGSTE, hvad skal man ellers se til en Hingstekåring. Alt andet bliver kun set i pauserne.

Vi havde kun regnet med at skulle derover torsdag/fredag, men nu har min veninde snakket om at tage sin hingst med. Den skal fremvises lørdag/søndag, så nu bliver der nok udvidet med weekenden også.

Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
* * * * *
0
0
Svar på denne tråd

smukke drenge
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 10:58

ret simpelt, jeg skal se hingste kåring, det vil sige hingste. jeg kommer der op med en højst 14 dage gammel baby, så jeg vil bare sidde og nyde både de unge og de gamle dyr.

Mvh. Anne Merete Nielsen

Se mere info på vores hjemmeside, fx salgsheste

www.stutteri-graversgaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hingste
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 11:03

Jeg vil helst se ridning! Både hingstene og unghesteshampionat.

Gallashowet gider jeg ikke rigtig at se, men det skal min datter og en veninde. Og så skal vi da nok ind og se auktionen, selvom den ikke lige står på hesteindkøb...

JANNE

0
0
Svar på denne tråd

Savage Garden!
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 11:05

Jeg skal kun op og se Ankys clinic - og jeg GLÆDER mig!

Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes
- besøg Labs' hjemmeside
Darren & Labs, I love you!
I don't believe in God - I believe in Darren Hayes
Bliv min ven på MySpace
0
0
Svar på denne tråd

Nå ja...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 11:05

Og så skal jeg selvfølgelig ind og kigge til Vicky02 på hendes stand!

JANNE

0
0
Svar på denne tråd

janne...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 11:06

nu må vi se, om jeg rent faktisk for en

Men du skal være mere end velkommen!

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

2 bokse ledige pr. 1. januar. Ledøje område. Se mere på præs

0
0
Svar på denne tråd

Lalala
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 11:45

Nogen der ved hvornår hingstene skal vises under rytter?

Rikke Fejrskov
"Life is like a box of chocolate. You never know what you're gonna get" - Forrest Gump

Sikkerhedsvest sælges! Kun brugt en gang

0
0
Svar på denne tråd

Min egen Romanov-søn
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 12:08

Jeg skal se min Romanov-søn til kåringen og så skal jeg holde armene nede, når han er på auktion

Ellers så skal jeg være der til afviklingen af kür-klasserne

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke Charlotte!
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 15:53

Det da være det mest spændende man overhovedet kan opleve ved at være i Herning, - at have et af sine afkom med.

JANNE

0
0
Svar på denne tråd

Hingste
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 16:29

Ja, jeg skal ligesom Charlotte se hingste, det er nu engang det vigtigste og mest spændende i Herning.

Først og fremmest skal jeg følge vores eget afkom, og nyde det i år, ikke være så nervøs, i hans præstationer. Først under rytter og kåring om torsdagen, og så evt. konkurrenceklasser og så selvfølgelig til karaktestik og udpegninger om søndagen.

Ellers skal unghingstene helt klart følges alle dagene som jeg plejer, og selvfølgelig kåringerne om lørdagen og karaktestikkerne og udpegningerne om søndagen. Desuden skal det nye tiltag med klasserne til fuldblodshingstene da følges.

Charlotte : Tillykke med udtagelsen, det er stort, og det er rigtig stort når de kommer ind i hallen. Jeg tuede af nervøsitet både ved løsspringningen og ved kåringen sidste år, så nervøs var jeg. Jeg glæder mig til i år, at kunne slappe lidt mere af, og nyde når han er inde i ringen. Nu skal du jo ikke holde hænderne helt i ro, han skal jo bydes op i pris

Annette

Escapology T, nu til avlsbenyttelse for de danske hopper !!

Forhandling af Marstall foder, Myoplast og TRM !!

Nu også forhandling af Dangrønt´s Green Power !!

Se mere på

sitecenter.dk/stutteri-taldorf

0
0
Svar på denne tråd

Takker
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 18:08

Nu ejer jeg/vi jo ikke længere Rochester - vi solgte ham til Blue Hors her i sommer.

Men man er alligevel lidt stolt af af se "sit produkt", når man selv har taget i mod drengen i sin tid.

Jeg synes i al fald selv, at han er en rigtig smart ridemodel, så jeg håber, at han bliver rigtig godt solgt på auktionen.

Blue Hors har også købt hans lillebror fra i år som er efter Schufro ..og nok det bedste føl vi har lavet til dato.

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 23:19

med Rochester - selvom han ikke er din/jeres længere. Han er en smuk dreng og er bestemt en jeg skal kigge langt efter..

Krydser fingre for jer til auktionen - og til kåringen - tror dog bestemt at han bliver kåret.

Puha... det er også min største drøm - at få en hingst udtaget. Men der går lige et par år før jeg overhoved tænker på hingste afkom..

Vil jo gerne have en hoppe denne gang.

Med venlig hilsen

Bolette

En gang Z&R - altid Z&R

~~ Hastværk er lastværk ~~

www.stald-westphal.dk

0
0
Svar på denne tråd

Charlotte, jeg er sikker
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 07:47

på det altid er lidt sjovere at være avler end ejer, avleren vil man altid være lige meget hvad, og det er noget helt specielt når man har gået og valgt hingst, ventet, været med til folingen og alt i starten. Du eller I skal glæde dig og nyde det, og prøve på at lade vær med at være så nervøs og begynede tude som jeg var hver gang han skulle i ringen

Annette

Escapology T, nu til avlsbenyttelse for de danske hopper !!

Forhandling af Marstall foder, Myoplast og TRM !!

Nu også forhandling af Dangrønt´s Green Power !!

Se mere på

sitecenter.dk/stutteri-taldorf

0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig hingstene
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 10:40

Jeg skal godt nok kun derned søndag, men det er så af den grund at jeg gerne vil se karakteristikkerne og tildeling af ærespræmier. Ellers står den vidst på lidt indkøb af udstyr til min kære ridehest, har for første gang i 3 år en hest at købe udstyr til, så det skal benyttes.

Ellers skal der ses nogle konkurrenceklasser(dressur)og ellers bare hygges med familien og se en masse gode heste.

MVH

Anita H. Damm

Nu med dejlige Dizzi som ridehest

Venter dejlig Quaterback baby til Juli 08

0
0
Svar på denne tråd

Hingstekåring
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 23:16

Jeg skal til clinic med Anky fredag aften, til Hest & Rytter messe hele lørdagen og så til galla lørdag aften.

Kunne egentligt godt tænke mig at se noget ridning også - gerne unghestechampionat. Men hvad billet skal man have til det?

Linda.

At vide hvad man ikke ved er også en slags klogskab!

Freja - verdens smukkeste pige

Mosegaards El Diablo

0
0
Svar på denne tråd

Alle dage
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 09:50

Jeg skal derned alle dage (igen, igen). Denne gang for at følge vores egen hest og min bror i unghestechampionatet.

Indimellem det, håber jeg også der bliver tid til at kigge lidt hingste.

Ellers skal jeg se gallashow fredag.

Desværre har de lagt Ankys clinic samme dag, så det bliver det ikke til

Thrine
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider